התייעצות לימודים 'לאנשים נורמליים'

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #21
קשה לשפוט בלי להבין בדיוק מה היה ומה הרקע
ברור שאם היית תלמידה מן המניין ובלי שום רקע ביום בהיר מסלקים אותך ועונים לך כזו תשובה זה שערורייה
רק לי זה נשמע פחות הכיוון
ולא רואה תועלת באשכול כזה שהפרטים לא מובאים במלואם ( וטוב שכך, כי לא כאן המקום) ואין יכולת לבדוק מול הצד השני מה היה
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
סתם מעניין ,מה זה נקרא הוצאת מלימודים. האם באת ללימודים ואמרו לך תלכי הביתה, או שלמדת בזום וחסמו לך את הזום?
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
קשה לשפוט בלי להבין בדיוק מה היה ומה הרקע
ברור שאם היית תלמידה מן המניין ובלי שום רקע ביום בהיר מסלקים אותך ועונים לך כזו תשובה זה שערורייה
רק לי זה נשמע פחות הכיוון
ולא רואה תועלת באשכול כזה שהפרטים לא מובאים במלואם ( וטוב שכך, כי לא כאן המקום) ואין יכולת לבדוק מול הצד השני מה היה

קשה לשפוט בלי להבין בדיוק מה היה ומה הרקע
ברור שאם היית תלמידה מן המניין ובלי שום רקע ביום בהיר מסלקים אותך ועונים לך כזו תשובה זה שערורייה
רק לי זה נשמע פחות הכיוון
ולא רואה תועלת באשכול כזה שהפרטים לא מובאים במלואם ( וטוב שכך, כי לא כאן המקום) ואין יכולת לבדוק מול הצד השני מה היה
משום מה נשמע לי מהנימה התוקפנית שיש כאן הכרה בסיפור ואולי גם חשש...
ונגיד שחסרים פרטים שיגרמו לזיהוי המקום מה שאין לי בכך עניין, תשובה כזו היא קבילה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
משום מה נשמע לי מהנימה התוקפנית שיש כאן הכרה בסיפור ואולי גם חשש...
ונגיד שחסרים פרטים שיגרמו לזיהוי המקום מה שאין לי בכך עניין, תשובה כזו היא קבילה?
חחחח
לא הכרה ולא חשש
אין לי שמץ של מושג וקשר למוסד לימודים
רק נהיה קטע שפרוג הפך להיות המקום אליו מתנקזים הכאבי בטן והתסכולים של כולם
בלי מטרה מסוימת או באמת יכולת להיעזר
בעיני זה מגוחך ומיותר
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
האם את היחידה שכך עשו לך? אם יש עוד אחת תתאגדו יחד,
גם אני נתקלתי בהתנהגות לא הולמת ולא חוקית בלימודים שלי וזה מה שעשיתי

תגדירי לעצמך לאן את שואפת? האם מספיק שיחזירו את הכסף או את רוצה לחזור ללימודים או מה שלא יהיה
בכל מקרה בשלב ראשון, הייתי כותבת מייל לעו"ד המתמחה בתביעות של מוסד לימודים (תחפשי ברשת מייל)

אם מה שיותר פרטים, הסבר של ההשתלשלות, ושאלה האם שווה להגיש תביעה, והאם תקבלי את מה שאת רוצה.
במידה והתשובה הגיונית בעינייך תפני לדקאן הסטודנטים במכללה, ותכתבי לו שזה התשובה שקיבלת מעורך דין המתמחה בתחום ואם לא תקבלי מה שאת רוצה תפני להליך משפטי, רוב הסיכויים שיתקפלו ותקבלי מה שאת רוצה
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
בעיני זה מגוחך ומיותר

דווקא מאוד מובן
וחוצה מגזרים תרבויות וגילאים
הבטחון לשתף באנונימיות
הרבה קבוצות תמיכה אינטרנטיות עובדות ככה כבר שנים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
אם זה מקום לימודים מסודר ורשמי (אקדמיה או מה"ט או משרד החינוך או קורס מפוקח של משרד העבודה), יש כללים שהוא אמור לנהוג לפיהם כשמשעים תלמיד ויש למי לפנות כשזה קורה בלי שעמדו בכללים.

אם זה מקום פרטי ופיראטי, בלי פיקוח חיצוני, אין מי שימנע מהם להתנהל בצורה כזו. כמו שהלימודים הם פיקציה כך גם ההשעיה מלימודים.
אפשר ללכת באופן חוקי ולבדוק אם אפשר לתבוע אותם על כשל תמורה או משהו כזה. לפעמים הם מצליחים לבטח את עצמם בחוזה דרקוני כך שבכל מצב הם לא מחויבים לכלום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
בקשר להחזר כספי-
בד"כ כתוב בתקנונים שאם עוזבים קורס מכל סיבה שהיא לאחר 3 שבועות מחוייבים בתשלום מלא.
אז על מה יש לריב?
חוששני שבירור רשמי יעלה רק יותר האשמות וזריקת רפש, חוו"ד שליליות מהצוות ועוד ועוד...
הסיכוי לקבל התנצלות הוא לא גבוה ☹️
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
על המקום היית צריכה לומר : אז אני רוצה את כל הכסף ששילמתי בחזרה!
לא תמיד בזמן אמת עומדות לנו בראש המילים הנכונות
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
בקשר להחזר כספי-
בד"כ כתוב בתקנונים שאם עוזבים קורס מכל סיבה שהיא לאחר 3 שבועות מחוייבים בתשלום מלא.
אז על מה יש לריב?
חוששני שבירור רשמי יעלה רק יותר האשמות וזריקת רפש, חוו"ד שליליות מהצוות ועוד ועוד...
הסיכוי לקבל התנצלות הוא לא גבוה ☹️
אם עוזבים קורס. לא אם נזרקים מקורס. יש הבדל ענק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
לא מובן הסיפור, - חסרים הרבה פרטים - במקום מסודר לא זורקים תלמידים בלי שימוע ובלי וועדה שמסבירה להם למה הם לא מתאימים - אם זה מקום פיראטי אז צר לי לאכזב אותך - הסיכוי להתנהלות תקינה שואפת ל - 0, במקום מסודר ומאורגן הרבה פעמים לא יקבלו מראש, אבל במקום פיראטי מקבלים, גובים תשלום ואחר כך מתמודדים עם התוצאות בכל מיני צורות.
בכל אופן מה את רוצה שיקרה?
לחזור ללימודים?
לקבל החזר כספי?
לקבל התנצלות?
בשביל כל אחד נדרשים עצות מסוג אחר תחליטי מה את רוצה שיקרה ותפעלי בהתאם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
האם את היחידה שכך עשו לך? אם יש עוד אחת תתאגדו יחד,
גם אני נתקלתי בהתנהגות לא הולמת ולא חוקית בלימודים שלי וזה מה שעשיתי

תגדירי לעצמך לאן את שואפת? האם מספיק שיחזירו את הכסף או את רוצה לחזור ללימודים או מה שלא יהיה
בכל מקרה בשלב ראשון, הייתי כותבת מייל לעו"ד המתמחה בתביעות של מוסד לימודים (תחפשי ברשת מייל)

אם מה שיותר פרטים, הסבר של ההשתלשלות, ושאלה האם שווה להגיש תביעה, והאם תקבלי את מה שאת רוצה.
במידה והתשובה הגיונית בעינייך תפני לדקאן הסטודנטים במכללה, ותכתבי לו שזה התשובה שקיבלת מעורך דין המתמחה בתחום ואם לא תקבלי מה שאת רוצה תפני להליך משפטי, רוב הסיכויים שיתקפלו ותקבלי מה שאת רוצה
היחידה שלא אמרו לה למה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה