התייעצות לימודים 'לאנשים נורמליים'

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #42
לא מובן הסיפור, - חסרים הרבה פרטים - במקום מסודר לא זורקים תלמידים בלי שימוע ובלי וועדה שמסבירה להם למה הם לא מתאימים - אם זה מקום פיראטי אז צר לי לאכזב אותך - הסיכוי להתנהלות תקינה שואפת ל - 0, במקום מסודר ומאורגן הרבה פעמים לא יקבלו מראש, אבל במקום פיראטי מקבלים, גובים תשלום ואחר כך מתמודדים עם התוצאות בכל מיני צורות.
בכל אופן מה את רוצה שיקרה?
לחזור ללימודים?
לקבל החזר כספי?
לקבל התנצלות?
בשביל כל אחד נדרשים עצות מסוג אחר תחליטי מה את רוצה שיקרה ותפעלי בהתאם.
לא רוצה לחזור לשם חלילה.
רוצה החזר.
רוצה הסבר והתנצלות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
חא עשו ועדת משמעת. התחום מתאים לי מאוד והייתי ברמה של הכיתה ויותר.
בועדה הם אמרו לך מה הסיבה שסיימו לך את הלימודים...
בכל מקרה שילמת על מה שלמדת והם לא אמורים להחזיר לך כסף על הקורסים שעשית...
במקרה והיית משלמת קדימה כנראה היו עושים לך החזר שכ"ל
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
בועדה הם אמרו לך מה הסיבה שסיימו לך את הלימודים...
בכל מקרה שילמת על מה שלמדת והם לא אמורים להחזיר לך כסף על הקורסים שעשית...
במקרה והיית משלמת קדימה כנראה היו עושים לך החזר שכ"ל
נשמה לא הייתה וועדה.
הודעה בטלפון וזהו
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
בתוך תוכך את יודעת מה הייתה הסיבה? (מעבר לעלבון)
גם אני האמנתי במוסדות... עבר לי
יכולה רק לציין שברגע שפניתי לעו"ד, לא שילמתי שקל, רק שלחתי מייל והעברתי את התגובה, התקפלו לפני ונתנו לי כל מה שרציתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
לפני כחצי שנה הוצאתי ממקום לימודים, בטענה ל'שיקולים מקצועיים' ללא הסבר נוסף כשפניתי להנהלה המקצועית, הם ענו לי שהלימודים 'לאנשים נורמליים' וסירבו להוסיף מילה. האמירה הזו הייתה משפילה ופוגענית, מה דעתכם? מה ניתן לעשות במקרים כאלה?
לא להאמין
לאן היגענו
לפחות היו אומרים לך בצורה יותר מכובדת
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
לפני כחצי שנה הוצאתי ממקום לימודים, בטענה ל'שיקולים מקצועיים' ללא הסבר נוסף כשפניתי להנהלה המקצועית, הם ענו לי שהלימודים 'לאנשים נורמליים' וסירבו להוסיף מילה. האמירה הזו הייתה משפילה ופוגענית, מה דעתכם? מה ניתן לעשות במקרים כאלה?
אולי עכשיו אחרי שעבר חצי שנה הם נרגעו שם .
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
@מעיי. ק
האם החזיר את הכסף ?



אם הסיפור נכון ולא נעשה ע"י שום דבר אשר יש בו סיבה מצדקת להדחה
שלח מייל או בכל אמצעי מתועד
כתוב מכתב הזהרה לפני תביעה זה הליך לא חוקי בפרט שנעשה ללא שימועה
וכן תביעה על הכסף + פיצוים על עוגמת נפש זמן וכו'
ותדגיש שאם תוך 14 ימי עסקים העניין לא סודר אתה מגיש תביעה לבית משפט
אין אפשרות חוקית לזרוק אותך סתם מוסד הלימודים בפרט מוסד לימודים להכשרה מקצועית [כפי שאני מבין ]
אם כך היה הסיפור ותוך 14 יום לא קיבלת כלום גש לעו"ד המתמצה בתחום ותגיש תביעה
בהצלחה
ועד טיפ קטן על תיקח שום דבר אישי זה אף פעם לא עוזר [גם כלפי הגשת תביעה] זה הכול החלטה שלך !!
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
@מעיי. ק





אם הסיפור נכון ולא נעשה ע"י שום דבר אשר יש בו סיבה מצדקת להדחה
שלח מייל או בכל אמצעי מתועד
כתוב מכתב הזהרה לפני תביעה זה הליך לא חוקי בפרט שנעשה ללא שימועה
וכן תביעה על הכסף + פיצוים על עוגמת נפש זמן וכו'
ותדגיש שאם תוך 14 ימי עסקים העניין לא סודר אתה מגיש תביעה לבית משפט
אין אפשרות חוקית לזרוק אותך סתם מוסד הלימודים בפרט מוסד לימודים להכשרה מקצועית [כפי שאני מבין ]
אם כך היה הסיפור ותוך 14 יום לא קיבלת כלום גש לעו"ד המתמצה בתחום ותגיש תביעה
בהצלחה
ועד טיפ קטן על תיקח שום דבר אישי זה אף פעם לא עוזר [גם כלפי הגשת תביעה] זה הכול החלטה שלך !!
בהתחלה הודעתי להיא שאמרה לי על סיום הלימודים שאתבע אותם היא הגיבה בפחד
דיברתי עם עו"ד שאמר שלפי ההוכחות שבידי יש על מה לתבוע ועל מה לקבל פיצויים, אבל זה יקח ממני כוחות והרבה אומץ ומאמץ בנתיים החלטתי לוותר על תביעה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
תחפשי באתר שלהם את המייל של דקאן הסטודנטים, רוב הסיכויים שהוא גם יהיה נגדך בהתחלה (אחרי הכל, הוא מחוייב למי שנותן לו משכורת), אבל תאיימי עליו שאת פונה לעו"ד, מקווה שתראי ישועות... או לפחות את כספך
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
לפני כחצי שנה הוצאתי ממקום לימודים, בטענה ל'שיקולים מקצועיים' ללא הסבר נוסף כשפניתי להנהלה המקצועית, הם ענו לי שהלימודים 'לאנשים נורמליים' וסירבו להוסיף מילה. האמירה הזו הייתה משפילה ופוגענית, מה דעתכם? מה ניתן לעשות במקרים כאלה?
להירשם מלכתחילה למקומות לימוד מקצועיים.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה