דרוש מידע גם אליכם התקשרו להציע---

  • הוסף לסימניות
  • #1
התקשרו ממספר חסום.
הציג עצמו כארגון חסדי אבות(אולי?) ושאל ם נרשמנו לחלוקה של סלי מזון וכו אמרתי לי שכן אבל אני לא זוכרת כי נרשמתי לכמה.
אח"כ אמר שכתוב לו שאני מחפשת עבודה.
הוא הציע לי עבודה עם נערות בסיכון לשמוע אותן ולהקשיב בשעות שנוחות לי ב-50 ש"ח לשעה!! גם אם לא נכנסה שיחה!.
ואז התחיל החירפון, ופה נדלקה לי נורה אדומה-
הוא הציע לערוך סימולציה כיצד לדבר איתם והשאלה הראשונה היא, איך לא, מוגנות
הוא ממש התעקש לשמוע ממני מה גורם למישהו בציבור החרדי לבצע פגיעות.
חייבת לציין שהוא נשמע ממש לענין...
ואז, כשהתחלתי לשאול אותו שאני מרגישה שהוא רוצה שאני אענה לו תשובה שהוא חותר אליה----
התנתקה השיחה.
קרה גם לכם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
זה כבר נורה אדומה
כשהתקשרו אלי להתרים מאיזה ארגון חסד והתקשרו אלי ממס' חסום
אמרתי למתקשר שאשמח לשמוע מה יש לו ללומר
רק ממס' גלוי
לא חזר אלי עד היום...

יש כאלו שלא עונים למס' חסומים
לגמרי מבינה אותם
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
גם אלי התקשרו לפני כמה שבועות להציע סלי מזון
חפרו המון דברים - השיחה היתה נשמעת די נורמלית
ואז שאלו אם אנחנו צריכים יעוץ זוגי
כתוב לו (איפה?) שבקשנו עזרה בתחום (???)
עד שאמרתי בהחלטיות לא! אנחנו לא צריכים עזרה!
והשיחה הסתימה...

חשבתי לעצמי שבאמת לא הייתי צריכה לענות בכלל מחסוי
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
גם אלי התקשרו לפני כמה שבועות להציע סלי מזון
חפרו המון דברים - השיחה היתה נשמעת די נורמלית
ואז שאלו אם אנחנו צריכים יעוץ זוגי
כתוב לו (איפה?) שבקשנו עזרה בתחום (???)
עד שאמרתי בהחלטיות לא! אנחנו לא צריכים עזרה!
והשיחה הסתימה...

חשבתי לעצמי שבאמת לא הייתי צריכה לענות בכלל מחסוי
זה נראה לי הוא..
גם לי בתחילה הוא אמר שה עוזרים בייעוץ זוגי, חלוקת סלי מזון למשפחות ונוער בסיכון.
איך את כל הסבטוחה הזו עושה ארגון אחד?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
התקשרו ממספר חסום.
הציג עצמו כארגון חסדי אבות(אולי?) ושאל ם נרשמנו לחלוקה של סלי מזון וכו אמרתי לי שכן אבל אני לא זוכרת כי נרשמתי לכמה.
אח"כ אמר שכתוב לו שאני מחפשת עבודה.
הוא הציע לי עבודה עם נערות בסיכון לשמוע אותן ולהקשיב בשעות שנוחות לי ב-50 ש"ח לשעה!! גם אם לא נכנסה שיחה!.
ואז התחיל החירפון, ופה נדלקה לי נורה אדומה-
הוא הציע לערוך סימולציה כיצד לדבר איתם והשאלה הראשונה היא, איך לא, מוגנות
הוא ממש התעקש לשמוע ממני מה גורם למישהו בציבור החרדי לבצע פגיעות.
חייבת לציין שהוא נשמע ממש לענין...
ואז, כשהתחלתי לשאול אותו שאני מרגישה שהוא רוצה שאני אענה לו תשובה שהוא חותר אליה----
התנתקה השיחה.
קרה גם לכם?
אני אף פעם לא עונה לחסום
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

תקציר - לאחר 9 שנים שבהם צברתי חובות, הגעתי לנקודת בחירה בין ירידה משמעותית ברמת חיים, לבין הגדלת הכנסות משמעותית, (או שתיהם) בחרתי ללכת בדרך השניה.
נכון לעכשיו ב"ה עצרתי את החובות והתחלתי לייצר הכנסות, שהמטרה הסופית שלי להגיע לסכום שיאפשר לי חופש כלכלי אם ירצה ה'.
בשנה פלוס האחרונות עברתי הרבה ניסיונות, חלקם נכשלתי, חלקם הצלחתי, וכל התהליך הוא חוויתי, משעשע ועמוס תובנות.
אני מתכוון פעם בשבוע, להביא סיפור אחד, ומה למדתי ממנו, ואני ישמח לשמוע את דעתכם.

השבוע:
סיפור על מכה של (כסף) ערב סוכות:
בסוף בינה"ז אב פגשתי את אחי הצעיר בגאולה, אמרתי לו: " אני צריך הכנסה משמעותית, בחגים אנשים מוציאים הרבה כסף, הכסף הזה הולך לכיס של אנשים אחרים, השנה אני מתכוון שחלק מזה ילך לכיס שלי"
החלטנו שנעשה רשימה מפורטת של כל מה שאנשים צורכים בתקופת החגים, החל מערב ר"ה, ועד מוצאי שמחת תורה.
לאחר חצי שעה יצא רשימה כמעט מושלמת (מושלם לגמרי אני שונא... כי זה אף פעם לא יקרה, יום אחר נרחיב על זה בע"ה),
נתתי לעצמי שעה לקבל החלטה, כיון שאני יודע שאחד הדברים שהכי מעכבים בן אדם מלפעול, זה חוסר החלטה, קיבלתי ע"ע שעד סוף השעה אני מחליט על אחד מהאפשרויות, ומתמקד בו.

קיבלתי החלטה לבנות סוכות לאנשים, אני אישית לא יודע לבנות כלום, ולכן סגרתי עם עובדים שיבנו תמורת 50 ש"ח לשעה, ממוצע של סוכה גדולה לקחתי 1500 ש"ח לקח 10 שעות שתי עובדים, ככה יצא שהרווח הגולמי (רווח על המוצר בלי לחשב הוצאות נוספות שיש לעסק -- במקרה שלי פירסום, במקרים אחרים שכירות מקום\ מזכירות, וכדומה), לסוכה 500 ש"ח.

השלש שבועות הראשונים היו כמו חלום שמתגשם, עשיתי סוכה אחרי סוכה, נשאר לי רק להתאמן איך סופרים מזומנים מהר :)

ואז בין יוה"כ לסוכות, עשיתי סוכה אחת יותר מידי....

ביקשו ממני לתת הצעת מחיר לסוכה מורכבת, היה צריך להכשיר את השטח, להכשיר את המקום לדפנות, ועוד סיבוכים שונים, הציעו לי סכום כפול ממה שהייתי מורגל, ואמרתי כן...
מכאן ואילך נכנסתי לתסבוכת, שגרמה לי להיכנס לחג באופן אישי לא מאורגן, ל3 ימים של חוסר אונים שאני לא מאחל לאף אחד, ולקינוח לאיבוד כל מה שהרווחתי בשלש שבועות !
דבר ראשון, הבחורים שעבדו איתי אמרו לי שקרוב לחג הם לא יכולים... פירסמתי בקבוצות עבודה שונות, הגיעו אליי בחורים שלא ידעו את העבודה.. לקחו כסף ולא נתנו תועלת... בעל הבית עם עיני נץ בלי עין הרע היה חשוב לו עבודה מושלמת כמו שהתחייבתי...
היה ברור לי שהוא מכניס חג בלי סוכה בגללי... ה' ירחם
הייתי חסר אונים.. הרגשתי שאני משתגע.. כבר לא עניין אותי הכסף.. רק רציתי שיהיה לו סוכה איכשהו..
בימים הכי עמוסים לא הייתי בבית.. ויש לזה משמעות... הייתי עסוק בלהסיע מכל רחבי הארץ עובדים שינסו לעשות את העבודה.
...
יום לפני סוכות הבעל הבית קורא לי כולו כועס ובצדק רב, והוא אומר לי יש לך שתי ברירות, או שאתה חותם לי שאני מכניס חג עם סוכה בנויה, או שאני מביא בונה סוכות אחר... (ולא משלם לך שקל, אפילו שחלק מהשטח הוכשר)
לא הייתי צריך לחשוב אפילו...
אמרתי לו, כמובן שאני רוצה שתביא מישהו אחר, לא מעניין אותי הכסף, ואדרבה אם אתה מקפיד עליי אני יפצה אותך על עוגמת הנפש, אבל מאיפה תמצא עכשיו פחות מ24 שעות קודם החג?
ה' עשה לי חסד, והוא מצא כמה חבר'ס מעולים, שהרימו לו סוכה מעולה,
במקרה הזה לא הרווחתי אבל כן שילמתי לעובדים (זה תמיד יהיה ההבדל בין שכיר שמקבל בטוח אבל קצת מהעוגה, לבין עצמאי שלוקח את הסיכון בתקווה שהעוגה תיהיה גדולה).

תובנות שלי:
לקחת מקצוע שאתה מבין בו, באופן אישי.
כי אז אתה לא טועה בהערכת הקושי.
כי אז עובדים לא יכולים לסובב אותך.
כי אז אתה לא חסר אונים בשום שלב, כי תמיד במקרה של הברזה, אתה יכול לעשות בעצמך.

אשמח לשמוע כל תגובה

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה