• הוסף לסימניות
  • #21
מעניין וטוב שאתה מעדכן..
אלא שזה במקרה שהאוטובוס באמת מגיע בסוף ורק מתעכב בפקקים..

מה שקרה לי, ומה שגם הבנתי מהתיאור של @עץ יפה שהאוטובוס באמת לא הגיע למרות שחיכינו לו!

וקל קו דווקא קידם אותו אלינו לאט לאט {גם על פי מיקום לא רק בדקות..} אלא שלפתע עבר לקו הבא,
מה שהרגיש כאילו האוטובוס במעקב היה פייק..
בעבר בדקתי את הנושא מול צוות הפיתוח של משרד התחבורה -
לפעמים אוטובוס מפסיק לשדר אותות GPS, במצב כזה יתכן שהאוטובוס באמת הפסיק את הנסיעה אך יתכן שהוא עדיין על המסלול (ורק ה-GPS הפסיק זמנית לעבוד). במצב כזה משרד התחבורה משער לפי קצב הנסיעה של האוטובוס עד עכשיו - מתי הוא יגיע לתחנות הבאות בהמשך המסלול. לכן כדאי לבדוק בקל-קו גם את מיקום האוטובוס ולא רק את זמן ההגעה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
איך?
אני מתקשר *2060 וכל פעם הנציג התורן ''אני רואה שבדיוק עכשיו הוא עבר אותך''...
האוטובוס היחיד ש''בדיוק עכשיו עבר אותי'' הוא אוטובוס קבלן בלי שילוט
באיזו עיר זה קרה לכם? באיזה קו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
יתכן שהוא עדיין על המסלול (ורק ה-GPS הפסיק זמנית לעבוד). במצב כזה משרד התחבורה משער לפי קצב הנסיעה של האוטובוס
האוטובוס באמת לא הגיע למרות שחיכינו לו!

לכן כדאי לבדוק בקל-קו גם את מיקום האוטובוס
קידם אותו אלינו לאט לאט גם על פי מיקום!
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
זה קורה לפעמים כאשר האוטובוס נוסע ברחוב מקביל
אם תכתוב את מספר הקו, כיוון נסיעה, תאריך ושעה, ניתן יהיה לבדוק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
פעם אחת ניסיתי לסדר את השילוט תוך כדי שאני מסביר לנהג שלא רואים איזה קו זה והנהג פשוט התעצבן עליי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אני נסעתי באוטובוס שהגיע מתל אביב בשעת ערב שבד"כ יש בו כ10 נוסעים
עליתי אחרי 20 תחנות והייתי הראשונה (ואחת מ2 למשך כל הנסיעה)
ובשביל שהוא יעצור לי הייתי צריכה לרדת לכביש, בגלל שידעתי שבד"כ זו החברה שבה תנופה משתמשים כקבלן...
בהמשך הנסיעה הבנתי למה אף אחד לא עלה
הנהג בכלל לא התקרב לתחנות, רק בתחנה אחת שאין לא ברירה, כי זה מפרץ מיוחד, ואז עלה הנוסע השני
בשאר התחנות לא ידעו שהוא תח"צ...
והשילוט כמובן היו נמוך מדי ולא ברור בגלל החושך
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
אתה רוצה מקרה קונקרטי?
לדוג' קו 330 מירושלים למודיעין עילית בתאריך 21/3/25 של השעה 13:00
למרבה הצער אין נתוני GPS מהנסיעה הזו
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
בגלל שידעתי שבד"כ זו החברה שבה תנופה משתמשים כקבלן...
בהמשך הנסיעה הבנתי למה אף אחד לא עלה
הנהג בכלל לא התקרב לתחנות, רק בתחנה אחת שאין לא ברירה, כי זה מפרץ מיוחד, ואז עלה הנוסע השני
בשאר התחנות לא ידעו שהוא תח"צ...
והשילוט כמובן היו נמוך מדי ולא ברור בגלל החושך
האמת ממש לא ברור מה קורה ל״תנופה״ בקווי אריאל..
למה ביומיום יש שם כ״כ הרבה קבלנים??
הם בסה״כ שנה רביעית שם.. לא לפני סיום והחלפת מפעיל וכיו״ב..
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
האמת ממש לא ברור מה קורה ל״תנופה״ בקווי אריאל..
למה ביומיום יש שם כ״כ הרבה קבלנים??
הם בסה״כ שנה רביעית שם.. לא לפני סיום והחלפת מפעיל וכיו״ב..
לפי מה שאני ראיתי
האוטובוסים פשוט נהרסו
היתה תקופה שכל אוטובוס שני עצר בצד הדרך
וכל הזמן ראינו גררים באריאל

מאז שנכנסו הקבלנים לפחות חזרה התדירות הנורמלית
ובשונה מהסיפור הנ"ל, רוב הנהגים בסדר
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
בחברה קבלנית יש צורך לעמוד על הכביש כדי לעצור אותם כי בדרך כלל הם נוסעים בנתיב השני
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
איזה קו אתה? בגירסת "כל האפשרויות זמינות"

240

ANMP0060_crop2.jpg



691

ANMP0140_crop.jpg
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה