התייעצות שאלה לגבי עיצוב דירת נופש למשפחות

  • הוסף לסימניות
  • #21
לא ראיתי פתרונות של בריכה בתוך דירה - יכול להיות שיש זוגות שממש יתלהבו על זה, מענין אם זה מעשי משאר הבחינות
אישית שאני חיפשתי דירות בנתניה לזוגות לא כל כך מצאתי דירה לזוגות יפה אבל חיפשתי יותר באתרים של צימרים ובעיקר ראיתי וילות, יכול להיות שאם הייתי מחפשת במקום אחר הייתי מוצאת, אבל גם אני אישית לא הייתי יוצאת למקום בלי נוף אם זה זוגי.. אם זה משפחה אז משהו אחר
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
לא יודעת
כי שאנחנו יוצאים זוגית אני לא אלך לדירה בנתניה
אלא לצימר באיזה מושב מרוחק
היו תקופות שנתניה הייתה מעלה כשהיו אזעקות בצפון או בדרום - אבל צריך לקוות שלא יחזור שוב
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
כנראה שלא תהיה בריכה
כן ג'קוזי עם ספא.
משהו גדול יחסית
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
  • הוסף לסימניות
  • #26
אני יודעת שמחפשים עם חדרים סגורים,
חדרים בגודלל בינוני, לזוג +1\2,
כך מגיעים כמה משפחות .
הדירה הזו, אם תהיה לזוג היא תהיה ממש גדולה ומרווחת
ברור חדר סגור לבני הזוג
אולי אפשרי לחלק לשני צימרים + ?
אין אפשרות בעיקר בגלל המחסור בחלונות (ולא רק)
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
התכוונתי לכמה זוגות או לזוג עם משפחה גדולה
2 צימרים =יחידה נפרדת כ"א חדר, מטבחון ושירוקלחת
לשתי זוגות שבאים יחד צריך יחידה עם שני חדרי שינה סגורים
ואת זה בדיוק יש לנו
רק שאחד החדרים בלי חלון
(כרגע יש חלון למעלה לכיוון הסלון. אפשר לסתום אותו. לא יודעת אם נכון. זוג יבוא לחדר בלי חלון?)
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
אני אולי מפספסת פה נקודה
אני לא רואה את עצמי אפפעם נוסעת רק זוגות יחד לצימר (רק זוגות בלי ילדים)
ובטח ובטח שלא לצימר עם בריכה בתוך הבית, רק זוגות...
ויותר מזה, אם זו דירה שלפי התאור שלך יכולה להכיל משפחה של כ10 נפשות
זוג לבד לא נראה לי ישלם את המחיר שאתם יכולים לקבל על משפחה
כלומר כנראה הרי מדובר בדירה גדולה ממש
עם לפחות 4 חדרי שינה
אז למה שתשכירו את כולה רק לזוג והמחיר יהיה נמוך בהתאם?...

חוצמזה
אני ממש חושבת שאפשר לדרוש מהשוכרים שקט החל מהשעה 11 בלילה
הייתי בצימרים ודירות אירוח כאלו
ואכן השתדלנו לא להרעיש בשעות אלו
כשתסגרי את העסקה מול השוכרים חשוב שתחזרי ותדגישי להם כמה צריך להיות בשקט
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
אחרי המון חשיבה ותכנון... יש סיכוי שנצליח כן לפצל ל2 יחידות קטנות
השאלה אם יש ליחידות ממש קטנות ביקוש
גם אם לא ישלמו מאד הרבה ליחידה, זה בטח יותר ממחיר יחידה אחת גדולה
וצריכה לבדוק גם עם הלקוח שבא לו לנהל 2 יחידות...
אני אולי מפספסת פה נקודה
אני לא רואה את עצמי אפפעם נוסעת רק זוגות יחד לצימר (רק זוגות בלי ילדים)
ובטח ובטח שלא לצימר עם בריכה בתוך הבית, רק זוגות...
ויותר מזה, אם זו דירה שלפי התאור שלך יכולה להכיל משפחה של כ10 נפשות
זוג לבד לא נראה לי ישלם את המחיר שאתם יכולים לקבל על משפחה
כלומר כנראה הרי מדובר בדירה גדולה ממש
עם לפחות 4 חדרי שינה
אז למה שתשכירו את כולה רק לזוג והמחיר יהיה נמוך בהתאם?...

חוצמזה
אני ממש חושבת שאפשר לדרוש מהשוכרים שקט החל מהשעה 11 בלילה
הייתי בצימרים ודירות אירוח כאלו
ואכן השתדלנו לא להרעיש בשעות אלו
כשתסגרי את העסקה מול השוכרים חשוב שתחזרי ותדגישי להם כמה צריך להיות בשקט
בהצלחה!
השטח מתאים ל10 נפשות בנופש בלבד
למגורים קבועים לגג 6 נפשות (למרות שברור לי שיש בב"ב, י-ם וכד' משפחות גדולות יותר שגרות בכזה גודל)
זו דירת 3 חדרים
סלון קטן וחדרים ענקיים
הדירה לפני שיפוץ יסודי, כולל הזזת קירות
ככה שניתן לשנות את המבנה
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
לדעתי---- מפרט שכזה יכול למשוך זוגות שרוצים שקטטטט ופרטיות,
אישית הייתי מתלהבת מבריכה בתוך המתחם- חלום. לדאוג לאוורור טוב במקסימום לפצות על היעדר האוויר ולהכניס קצת את האווירה של בחוץ לפנים- עיצוב ברוח הים והחול,... איך בדיוק- את המקצוענית;)
אם תעשי בתוך הדירה מתחם של בריכה מחוממת בנויה, ג'קוזי ואולי סאונה- לדעתי יכול לתפוס בהחלט לזוגות! ושיהיה מפנק מפנקק
רוב הצלחה!
עדכני מה יצא זה מעניין
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
השאלה אם דיבור מראש עם השוכרים, על שמירה על שקט בלילות , בפרט בחצר -עוזר
א. טכנית כשיש הרבה אנשים, גם אם הם מטבעם לא מרעישים, במצטבר יש די הרבה רעש.
ב. נוטים להשאר ערים עד מאוחר מאד בחופשה, אז אפילו דיבורים שקטים, מאד מהדהדים בשעות הקטנות של הלילה.
ג. הנחיות כאלו יש בהן משהו מלחיץ ולא תואם חופשה.

נשמע פחות מתאים לייעד למשפחות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
קיר, הוא לעולם לא נוף של ים, אבל אם מעניין אותך, אשמח לשתף איתך כמה עיצובים מרהיבים, עם תחושת מרחב, גם בתנאים כאלו.
תחושת מרחב זה נושא אחד
נוף הוא נושא אחר
כאחת שלא תלך לנופש זוגי לדירה בלי נוף, מפוארת, מרווחת ומפנקת ככל שתהיה
אני רוצה להבין כמה כן ילכו לדירה כזו
כדי לדעת למה נכון לייעד את הדירה
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אחרי המון חשיבה ותכנון... יש סיכוי שנצליח כן לפצל ל2 יחידות קטנות
השאלה אם יש ליחידות ממש קטנות ביקוש
גם אם לא ישלמו מאד הרבה ליחידה, זה בטח יותר ממחיר יחידה אחת גדולה
וצריכה לבדוק גם עם הלקוח שבא לו לנהל 2 יחידות...

השטח מתאים ל10 נפשות בנופש בלבד
למגורים קבועים לגג 6 נפשות (למרות שברור לי שיש בב"ב, י-ם וכד' משפחות גדולות יותר שגרות בכזה גודל)
זו דירת 3 חדרים
סלון קטן וחדרים ענקיים
הדירה לפני שיפוץ יסודי, כולל הזזת קירות
ככה שניתן לשנות את המבנה
אם זה למשפחה ודאי שהכי חשוב סלון ענננננק
גם מטבח חשוב שיהיה נוח ולא קטן מאוד
מקום לשבת בו כולם יחד
שולחן שבת גדול
וחדרים מספיק שיהיו מינימליסטיים
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
כמה אנשים משלמים על דירת נופש מטופחת ומפנקת אבל בלי נוף?
יש למישהו מחירים משוערים לשבת ולאמצע שבוע?
ועד כמה באמת יש ביקוש לדירות כאלו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
אין לי מושג לענות לך על השאלות

אבל כן רוצה לתת זווית מסוימת
את תיארת שיש קיר מול החלון
אולי תנסו להפוך את זה ליתרון?
כלומר אין נוף בדירה, וזה עובדה
אבל ביחס לדירה בלי נוף, יש יתרון לקיר ממול ולא לחלון של בנין אחר לדוג'

לא יודעת מה המרחק של הקיר
אם המרחק מידי קטן אז הקיר עצמו חונק
אבל אם יש רווח נחמד
אני חושבת שאם תיקחו את הקיר ההוא
ותשקיעו בו, הוא יכול להיות לא כ"כ גרוע

איך ומה להשקיע זה כבר המקצוע שלך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
מול החלונות יש קיר? כלומר חומה/גדר שמפרידה בין הבית הפרטי הזה לבית הפרטי הסמוך? הבנתי נכון?
למה שלא תעצבי את הקיר ההוא לנוף חלומי? ותוסיפי גם תאורה,כמובן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
אין לי מושג לענות לך על השאלות

אבל כן רוצה לתת זווית מסוימת
את תיארת שיש קיר מול החלון
אולי תנסו להפוך את זה ליתרון?
כלומר אין נוף בדירה, וזה עובדה
אבל ביחס לדירה בלי נוף, יש יתרון לקיר ממול ולא לחלון של בנין אחר לדוג'

לא יודעת מה המרחק של הקיר
אם המרחק מידי קטן אז הקיר עצמו חונק
אבל אם יש רווח נחמד
אני חושבת שאם תיקחו את הקיר ההוא
ותשקיעו בו, הוא יכול להיות לא כ"כ גרוע

איך ומה להשקיע זה כבר המקצוע שלך.
מול החלונות יש קיר? כלומר חומה/גדר שמפרידה בין הבית הפרטי הזה לבית הפרטי הסמוך? הבנתי נכון?
למה שלא תעצבי את הקיר ההוא לנוף חלומי? ותוסיפי גם תאורה,כמובן.
הקיר אחרי מטר...
זו דירה מתחת לאדמה שחפרו כדי לתת חלונות (יותר טוב מחלון אנגלי. כי הקיר לא גבוה ואין סורג מעל)
בעז"ה הדירה תהיה מאד מעוצבת ומטופחת
רק מנסה לדייק את קהל היעד כדי להחליט על צורת העיצוב והרהיטים
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
מעניין למה את תקועה עם החסרון שאין נוף נוף?
אני אישית , יוצאת הרבה לצימרים
אוהבת מאוד מאוד את נתניה
ונוף לא היה שיקול הכרחי בכלל!
תתמקדי ביתרונות שאת כן יכולה לתת
והעיר לדעתי אמורה להיות מאוד מבוקשת
בשבילי נתניה זה המון פלוסים שאין להם תחליף:
1. מרכז הארץ, לא רחוק
2. אזור חרדי חסידי שנותן גיבוי של מקווה, בית כנסת וכשרויות
3. אוכל בכשרות גבוהה ונדירה במלון גלי צאנז
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה