התייעצות שאלה לגבי עיצוב דירת נופש למשפחות

  • הוסף לסימניות
  • #81
עדיין צריך להיזהר מהשוואות לחבר, כי קשה לדעת אילו פרמטרים יבדילו בין הדירות. רצוי להתייעץ עם מישהו שמבין (חכמת המונים זה מצוין לקבל כיוון אם משהו בכלל יכול ללכת, אבל קשה להוציא ממנה תובנות כמותיות).
בכל מקרה אני מצטרפת לדעה שכבר עלתה פה בשרשור, שאם הולכים לכיוון של משפחות אז פחות שייך הסטייל והאבזור והרמה הגבוהה, וזה עוד יותר נכון אם זה בסגנון של דחיפת מיטות. (עניין הרעש גם יהיה נקודה בעייתית)
ומשפחה עם עד 4 ילדים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #82
בשישי שבת חשבתי הרבה על השאלה
והגעתי למסקנה שלדעתי, הריווחי ביותר יהיה לעשות דירת נופש אחת גדולה לזוג אחד בלבד.
אנחנו תמיד מעדיפים דירות נופש מבודדות - שאין עוד זוגות בסביבה,
בנוסף, בגלל שאין נוף, חשוב שהדירה עצמה תהיה ענקית ומרווחת מאוד.
כלומר, אנחנו למשל לא היינו רוצים ללכת לדירת נופש שהיא גם לא גדולה, גם ללא נוף וגם בדירה ליד יש זוג נוסף....
לגבי ילדים נשמע לי פחות מתאים בגלל השכנים והגבלת הרעש.
ניתן לעשות דירה ענקית, מפנקת מאוד, עם ג'קוזי ענק, סאונה, משחק זוגי (יש דירת נופש שיש להם משחק זוגי וראיתי הרבה המלצות נלהבות עליה וציינו את המשחק כאחד הדברים הכיפיים), מכונת קפה שווה עם כוסות קרטון ענקיות, קערית עם שוקולדים שווים, מגנומים במקפיא, פחיות במקרר, ועוד פינוקים, ואם מעצבים את הדירה יפה, לדעתי ניתן לקחת מחיר רגיל (ולא נמוך יותר בגלל שאין נוף)
העיקר שתהיה הרבה סיעתא דשמיא ותעדכני בסוף מה עשית :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #83
בשישי שבת חשבתי הרבה על השאלה
והגעתי למסקנה שלדעתי, הריווחי ביותר יהיה לעשות דירת נופש אחת גדולה לזוג אחד בלבד.
אנחנו תמיד מעדיפים דירות נופש מבודדות - שאין עוד זוגות בסביבה,
בנוסף, בגלל שאין נוף, חשוב שהדירה עצמה תהיה ענקית ומרווחת מאוד.
כלומר, אנחנו למשל לא היינו רוצים ללכת לדירת נופש שהיא גם לא גדולה, גם ללא נוף וגם בדירה ליד יש זוג נוסף....
לגבי ילדים נשמע לי פחות מתאים בגלל השכנים והגבלת הרעש.
ניתן לעשות דירה ענקית, מפנקת מאוד, עם ג'קוזי ענק, סאונה, משחק זוגי (יש דירת נופש שיש להם משחק זוגי וראיתי הרבה המלצות נלהבות עליה וציינו את המשחק כאחד הדברים הכיפיים), מכונת קפה שווה עם כוסות קרטון ענקיות, קערית עם שוקולדים שווים, מגנומים במקפיא, פחיות במקרר, ועוד פינוקים, ואם מעצבים את הדירה יפה, לדעתי ניתן לקחת מחיר רגיל (ולא נמוך יותר בגלל שאין נוף)
העיקר שתהיה הרבה סיעתא דשמיא ותעדכני בסוף מה עשית :)
נכון.
ואם הוא רוצה באמת להשקיע אז אולי לעשות שם דברים מפנקים ושווים.
כמו: גיקוזי, סאונה, בריכה גדולה, ועוד רעיונות מקוריים
ראיתי בראשון לציון צימר כזה, משהו מטורף המיועד לזוג בלבד.
עולה יקר, אבל נראה שווה במיוחד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #84
אני הייתי משאירה את האופציה לארח כמות אנשים עם מיטות טובות, (כמו שכתבתי בהתחלה)
ודואגת שתהיה אפשרות להשכיר גם את הדירה רק לזוג.
ז"א שחדר הורים מאסטר יהיה מפנק עם ג'קוזי צמוד וכו'.
מצטרפת להמלצה לשלוח את הלקוח ליעוץ עיסקי,
או לחילופין לברר אצל אנשים שעוסקים בתחום מה סוג הנופש שמבוקש באזור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #85
בלת"ק חלקי, בתור אחת שגרה בסמיכות לדירת נופש שמושכרת למשפחות, השכרה למשפחות לא מסתכם ברעש, אנחנו זוכים גם לדפיקות אינסופיות על הדלת עם בקשות מגוונות בזמנים מגוונים . ..
אם חשוב להם לשמר על יחסים טובים עם השכנים הייתי יורדת מענין המשפחות
 
  • הוסף לסימניות
  • #86
בלת"ק חלקי, בתור אחת שגרה בסמיכות לדירת נופש שמושכרת למשפחות, השכרה למשפחות לא מסתכם ברעש, אנחנו זוכים גם לדפיקות אינסופיות על הדלת עם בקשות מגוונות בזמנים מגוונים . ..
אם חשוב להם לשמר על יחסים טובים עם השכנים הייתי יורדת מענין המשפחות
הם השכנים הכי קרובים
ככה שידפקו אצלם, לא אצל שכנים אחרים

לגבי ייעוד הדירה-
עדיף שיהיה לזוג ומאד מפנק?
יש למישהו מושג כמה ניתן לקבל על זה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #87
הם השכנים הכי קרובים
ככה שידפקו אצלם, לא אצל שכנים אחרים
בהחלט מוריד את הסבירות של הטרדה לשכנים, אבל אנחנו זכינו בדפיקות גם מאורחים מהבנין ליד... יש כל מיני סוגים של אנשים
 
  • הוסף לסימניות
  • #88
ומשפחה עם עד 4 ילדים?
אני לא מחפשת סטייל כשאני הולכת עם ילדים. אם הם קטנים, אז סטייל ילחיץ אותי שצריך לשמור (ג'קוזי ספא או בריכה ילחיצו אותי יותר, עד כדי וטו מוחלט על המקום). אני מנחשת שבצימר שמיועד לציבור חרדי, עד 4 ילדים זה אומר בעיקר משפחות צעירות, כלומר פחות מתאים עיצוב ואבזור רגישים.
מצד שני גם אם המקום מיועד למשפחות, כל עוד יש אפשרות להלין 3-4 מבוגרים או יותר, זה עשוי למשוך גם קבוצות צעירים. בעיקר אם זה מפנק ולא בסיסי.

אישית, גם עם ילדים גדולים, אני לא מחפשת אווירה רומנטית, ואין לי עניין לשלם על יתרונות שהייתי משלמת עליהם לנופש זוגי. יש פינוקים שמתאימים למשפחות אבל זה בדרך כלל מתומחר נמוך יותר מצימר רומנטי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #89
אישית, גם עם ילדים גדולים, אני לא מחפשת אווירה רומנטית, ואין לי עניין לשלם על יתרונות שהייתי משלמת עליהם לנופש זוגי. יש פינוקים שמתאימים למשפחות אבל זה בדרך כלל מתומחר נמוך יותר מצימר רומנטי.
מה שבעצם אומר שדירה מפנקת לנופש זוגי תעלה בערך כמו דירה פחות מפנקת למשפחה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #91
פעם אחרונה שהתעדכנתי במחירים, דירה מפנקת לזוג עלתה יותר מדירה למשפחה
ומבחינת ביקוש?
בבינהזמנים בטוח יש פחות ביקוש (ולתקופה הזו כדאי שתהיה אופציה לעוד מיטות?)
ושאר הזמנים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #92
הייתי מנסה לרקוד על שתי החתונות - מייעדת בעיקר לזוגות עם אפשרות למשפחות קטנות.

שימי שולחן של הוקי אוויר וכדורגל שולחן -
תעסוקות שקטות, כפיות ונותנות תחושה של חופש.
חדר גדול מרכזי ומפנק להורים
עוד חדר בו אפשר לדחוף מיטות מכל הבא ליד.
ג'קוזי עם אפשרות כיסוי ונעילה חובה!


מכונת קפה

באירוח - אם מגיע זוג לערוך עם יין שוקולד פינוקים
אם משפחה אז אולי שתייה מתוקה קרה וחטיף
 
  • הוסף לסימניות
  • #93
הייתי מנסה לרקוד על שתי החתונות - מייעדת בעיקר לזוגות עם אפשרות למשפחות קטנות.

שימי שולחן של הוקי אוויר וכדורגל שולחן -
תעסוקות שקטות, כפיות ונותנות תחושה של חופש.
חדר גדול מרכזי ומפנק להורים
עוד חדר בו אפשר לדחוף מיטות מכל הבא ליד.
ג'קוזי עם אפשרות כיסוי ונעילה חובה!


מכונת קפה

באירוח - אם מגיע זוג לערוך עם יין שוקולד פינוקים
אם משפחה אז אולי שתייה מתוקה קרה וחטיף
עדיף את הילדים בחדר עם המשחקים או לחבר את החדר (חסר החלון) עם הסלון ולשים ספה נפתחת ל3?
 
  • הוסף לסימניות
  • #94
עדיף את הילדים בחדר עם המשחקים או לחבר את החדר (חסר החלון) עם הסלון ולשים ספה נפתחת ל3?
לדעתי משחקים בסלון וילדים בחדר נפרד.
חדר נפרד לילדים זה מאד נוח בדירת אירוח למשפחות, מבחינתי זה אחד השיקולים העיקריים בבחירת דירה והשדרוג הראשון שאני מוכנה לשלם עליו (לפעמים גם האחרון...)
מאד נחמד שאפשר להמשיך להסתובב ולעשות דברים בדירה אחרי שהילדים הלכו לישון. בין אם זה זמן איכות זוגי או סתם סדר וארגון.
ספה נפתחת בסלון רק אם רוצים אפשרות לדחוס עוד מיטות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #96
בלתק חלקי
אני חושבת שבתור זוג לא אגיע למקום בלי נוף...
ובתור משפחה- לא אגיע למקום שמגביל בשעות, רעש וכו
כל היציאה לנופש זה הרעיון של להיות מעל הזמן...
סתם על הנקודה של רעש בלילות (והשאלה לא פונה רק אלייך)
כשאני משחזרת דירות נופש שהיינו בהם
ברוב מוחלט של המקרים היינו צריכים לשמור על שקט, זה היה בין דיירים נוספים בקומה /בית סמוך
בד"כ שמרנו על שקט מעצמינו, הבנו לבד שיש שעות שזה נדרש
במקרים שחיפשנו מקום עם אפשרות להרעיש בררנו את זה קודם
וברוב הדירות כששאלתי אמרו שאחרי 11 בלילה לא להרעיש
(כשפחתי את האשכול עם השאלה הזו חשבתי שהוא מתכוון לשקט מ9 בערב. עכשיו הוא אומר 10.30-11 הגיוני מאד בעיני. זו עיר. לא בית בודד במדבר)
 
  • הוסף לסימניות
  • #97
נותנת עוד כיוון
אנחנו נסענו לפני שנה לצימר בנתניה,
זוגי חודשיים אחרי לידה,
הצימר היה ממוקם 5 דקות הליכה מהמלון והחוף מה שהיה מאד מוצלח מבחינת אוכל ונוף,
הצימר היה בקומת קרקע ללא נוף וללא חלון בחדר שינה
אבל עם חצר נחמדה ובריכה קטנה,
אבל מעוצב בקו כפרי מודרני ויפה
היה להם כמה יחידות,
וחדר של ג'קוזי וסאונה יבשה משותף, קיבלו מפתח לפי שעות
אםם אני לא טועה שילמנו חמישי- שבת 2400
אני יכולה בהמשך לבדוק ממדויק
המעלות היה שהיה לו חשבוניות עם החזר מקופת חולים
אנחנו ממש נהנו והמלצנו לעוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #98
הצימר היה ממוקם 5 דקות הליכה מהמלון והחוף מה שהיה מאד מוצלח מבחינת אוכל ונוף,
מבחינת מיקום- זה ממש אותו מיקום
הצימר היה בקומת קרקע ללא נוף וללא חלון בחדר שינה
בדירה הזו יש חלון בחד"ש
אני מבינה שבכתב אנשים יותר מפונקים מבמציאות... ;)
לכן מלכתחילה שאלתי 'יש לכם דירת נופש להשכרה?'
כדי לשמוע באמת מה המצב בשוק, לא על מה אנשים חולמים, אין הכל...

אנחנו ממש נהנו והמלצנו לעוד
ממה הכי נהנתם?
וחשבוניות- כמובן. לכן חשוב שיתאים לזוגות בעיקר
 
  • הוסף לסימניות
  • #99
ג'קוזי בטוח נעשה
אולי גם בריכה, ואז זה נטו לזוגות
בבקשה ג'קוזי ענק
יותר מידי צימרים מציעים ג'קוזי בגודל פיצי שלא ברור לי מה עושים איתו
לא יודעת
כי שאנחנו יוצאים זוגית אני לא אלך לדירה בנתניה
אלא לצימר באיזה מושב מרוחק
לי זה דווקא יתרון, מקום נגיש לתחבורה ציבורית וקרוב לים

אישית הייתי בדירת צימר מפנקת מהממת בצפת ללא נוף, אבל לא הרגשתי חסר -
כמו שכתבו לך פרטיות היא דווקא יתרון פה

אגב אחת הבעיות בנתניה היא מזון מוכן כשר - חוץ מגלי צאנז (שזה מייקר משמעותית ולא פתוח בכל שעות היום) -
אין הרבה אופציות, אם תצרו שת"פ עם קייטרינג זה יכול להיות פלוס גדול
 
אין הרבה אופציות, אם תצרו שת"פ עם קייטרינג זה יכול להיות פלוס גדול
קצת קשה ליצור שת"פ עם קייטרינג רק בשביל זוגות...
כשהגענו קבוצה לנתניה הזמנו בקייטרינג מקומי
-יש גם פיצה ואאל"ט גם פלאפל מול הבי"ח
בכשרות של ק"ק צאנז
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה