דרוש מידע מכשיר ביביליס: ריטר או הד פרו, וכמה סנטימטר?!!!!!!!!!

  • הוסף לסימניות
  • #1
שואלת בשביל חברה:
היי
אני מתעסקת בתסרוקות
ורוצה לחדש את הביביליס
מה אתן ממליצות? וכמה סנטימטר?
משהו שיהיה קל לעבוד איתו.
והיקר שהמכשיר עצמו והתסרוקות
יהיה איכותייייי שיחזיק להרבה זמן וטוב
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אף אחת לא יודעת?
?????????????????????????????????????
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
לא מכירה את ההד פרו, יכולה להמליץ על "ביוטי טק", יותר נח לשימוש מהריטר.
הרוחב הסטנדרטי הוא 19 מ"מ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
לא מכירה את ההד פרו, יכולה להמליץ על "ביוטי טק", יותר נח לשימוש מהריטר.
הרוחב הסטנדרטי הוא 19 מ"מ.
במה זה מתבטא?
כי יצא לי פעם להשתמש בריטר
ויצא לי תלתלים ממש יפים אבל במכשיר עצמו
כשעשיתי את הביבילס כל הזמן נלחץ לי על שינוי המעלות
ובקשר לביוטי טק אמרו לי שזה טוב לפאות ולא לתסרוקות
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
הביוטי טק יותר נח לאחיזה ולתפעול.
לא יכולה בדיוק לומר לך, כי שנים שכבר לא משתמשת בריטר.
אני משתמשת בביוטי טק לתסרוקות, וזה עובד נהדר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
הביוטי טק יותר נח לאחיזה ולתפעול.
לא יכולה בדיוק לומר לך, כי שנים שכבר לא משתמשת בריטר.
אני משתמשת בביוטי טק לתסרוקות, וזה עובד נהדר.
ואווו תודה!
באחד מהפרומים היה כתוב
שלתסרוקות מקצועיות עדיף 22 ס''מ, זה נכון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
יש לי 3 מידות של בייביליס: 19, 22, 25.
כל מידה מתאימה למשהו אחר.
מה זה נקרא מקצועי?
אפשר ליצור עם הבייביליס עולמות שלמים, ולכל ביצוע יש את הכלי שלו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
בעיקר מוברש .לא?
מה הכי טוב?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
ביוטי טק והד פרו מאד דומים, עד כדי זהים:)-נוחים וקלים לתפעול, מכשירים טובים בסה"כ.
ריטר באמת קצת מעניין יותר, אולי מסורבל, לוידעת איך לקרוא לסה, החוט קצת מסתובב לי עם הבייביליס.
אבל הוא מכשיר טוב.
גדלים יש רבים וטובים ,הקלאסי הוא 19 ס"מ-מתאים למוברש, גלי אם עושים בקווצות גדולות יותר, וגם לקטנים יותר אם לוקחים שערות דקיקות.
יש 11,13,16,22,25 וכו'... אני אוהבת מאד את ה13 לתלתלי beach waves/
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
ביוטי טק והד פרו מאד דומים, עד כדי זהים:)-נוחים וקלים לתפעול, מכשירים טובים בסה"כ.
ריטר באמת קצת מעניין יותר, אולי מסורבל, לוידעת איך לקרוא לסה, החוט קצת מסתובב לי עם הבייביליס.
אבל הוא מכשיר טוב.
גדלים יש רבים וטובים ,הקלאסי הוא 19 ס"מ-מתאים למוברש, גלי אם עושים בקווצות גדולות יותר, וגם לקטנים יותר אם לוקחים שערות דקיקות.
יש 11,13,16,22,25 וכו'... אני אוהבת מאד את ה13 לתלתלי beach waves/
יש לי 3 מידות של בייביליס: 19, 22, 25.
כל מידה מתאימה למשהו אחר.
מה זה נקרא מקצועי?
אפשר ליצור עם הבייביליס עולמות שלמים, ולכל ביצוע יש את הכלי שלו.
מקפיצה---
אז בתכלס על מה ההיתם ממליצות לי ללכת על הד פרו , ביוטי טק, או ריטר???
אני רוצה להשקיע אבל שלא אתחרט
ושמעתי משהו על ביביליס דיגיטלי, מה זה ומה ההבדל בינו לביביליס רגיל????????????
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
מקפיצה---
אז בתכלס על מה ההיתם ממליצות לי ללכת על הד פרו , ביוטי טק, או ריטר???
אני רוצה להשקיע אבל שלא אתחרט
ושמעתי משהו על ביביליס דיגיטלי, מה זה ומה ההבדל בינו לביביליס רגיל????????????
ביוטי טק
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
לי יש את הבייביליס הזה כבר כמה שנים טובות,
איכותי, אורך 22 .
1743987918966.png


ק.ש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
לי יש את הבייביליס הזה כבר כמה שנים טובות,
איכותי, אורך 22 .
צפה בקובץ המצורף 1940214

ק.ש.
יש לי 3 מידות של בייביליס: 19, 22, 25.
כל מידה מתאימה למשהו אחר.
מה זה נקרא מקצועי?
אפשר ליצור עם הבייביליס עולמות שלמים, ולכל ביצוע יש את הכלי שלו.
חפרתי רציני----
אבל מישהי אמרה לי על HUGO שזה חדש עכשיו ומטורף ברמות
זה באמת כך? יש לכם מושג על זה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
מה זה נקרא מטורף ברמות?
חפרתי רציני----
אבל מישהי אמרה לי על HUGO שזה חדש עכשיו ומטורף ברמות
זה באמת כך? יש לכם מושג על זה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
שיש לזה הרבה יותר חיים מכל השאר, שזה יותר קל מכל השאר,שהמוט של זה ארוך וכו....
השאלה אם זה באמת כמו שהיא אומרת
איןם פה אף אחת ששמעה על זה?????????????
אם זה חדש, איך את יודעת שיש לזה יותר חיים מאחרים?
מה שיש לי כבר מחזיק לי כמה שנים ברוך ד'.

בהצלחה רבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
יש לי של smart 22 ס"מ והוא מעולה, חברה מצויינת (מקווה שכתבתי נכון את השם) ומאוד נוחה לתפעול
מה שכן הייתי ממליצה על קוטר קטן יותר לתסרוקות מוברשות
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה