דרוש מידע טיולון חזק ל2 ילדים

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום
אני מחפשת לקנות טיולון יציב וחזק כזה שאפשר לשים בו 2 ילדים - בבוקר בדרך לגן וחזרה שאר הזמן תאומים
שנוח להובלה ולתמרון גם בסיבובים ושהמדרכה לא ישרה.........
עם המלצה מניסיון אשמח להמלצות או דיס
ראיתי יש סייבקס קויה יחסית יקרה השאלה אם שווה
יש ספורט ליין סינקו ממש יפה בעיני השאלה איך האיכות
אשמח לכל מידע
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
שלום
אני מחפשת לקנות טיולון יציב וחזק כזה שאפשר לשים בו 2 ילדים - בבוקר בדרך לגן וחזרה שאר הזמן תאומים
שנוח להובלה ולתמרון גם בסיבובים ושהמדרכה לא ישרה.........
עם המלצה מניסיון אשמח להמלצות או דיס
ראיתי יש סייבקס קויה יחסית יקרה השאלה אם שווה
יש ספורט ליין סינקו ממש יפה בעיני השאלה איך האיכות
אשמח לכל מידע
בייבי ג'וגר.
סיטי מיני.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
מעדיפה משהו שמעוצב יותר יפה הם יותר מיושנות ....
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
ניאו מעולה מכל הבחינות רק לא הכל מתכבס
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אני שואל על טיולון יחיד לא תאומים
יש לי תאומים ניאו בבית אחלה דבר רק לגן אני צריכה עגלת יחיד אבל לוקחת את שתיהם עליה
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אני מכניסה לפעמים 2 ילדים ליויו
נכון, היא קטנה, והם לא... אבל איכשהו עובד :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
סילבר קרוס wing.
אנחנו לוקחים הרבה שני ילדים ביחד.

אין לי את הדגם הכי חדש אם זה משנה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
יש גם את זה ראיתי בשילב https://www.shilav.co.il/collections/strollers/products/טיולון-סקאץ-אפור-inglesina-sketch
מישהו מכיר?
אינגלזינה בגדול אמור להיות חברה איכותית
טיולון משגע, ביופי בעיקר...
יש לי אותו והוא שבור לגמרי מסחיבות- באמת סחבנו גם קניות וכדו' לא רק ילדים, אבל בהחלט גם ילדים 2 ומעלה...
האמת שזה קרה אחרי 4 שנים.
אז אולי שווה למחיר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
טיולון משגע, ביופי בעיקר...
יש לי אותו והוא שבור לגמרי מסחיבות- באמת סחבנו גם קניות וכדו' לא רק ילדים, אבל בהחלט גם ילדים 2 ומעלה...
האמת שזה קרה אחרי 4 שנים.
אז אולי שווה למחיר.
לא הבנתי אם זה ציני או באמת........
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
לא הבנתי אם זה ציני או באמת........
כתבתי את האמת כמו שאני רואה אותה
היינו מאד מרוצים ממנה במשך 3.5 שנים
סחבנו איתה במרץ. ילדים ואפילו קניות. היא מאד יפה, הולכת נוח, הבדים לא נשלפים לכביסה
אבל בסוף נשברה, זה הכל. יש עגלות שמחזיקות יותר זמן. יכול להיות שביחס למחיר היא כן שווה,
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
כתבתי את האמת כמו שאני רואה אותה
היינו מאד מרוצים ממנה במשך 3.5 שנים
סחבנו איתה במרץ. ילדים ואפילו קניות. היא מאד יפה, הולכת נוח, הבדים לא נשלפים לכביסה
אבל בסוף נשברה, זה הכל. יש עגלות שמחזיקות יותר זמן. יכול להיות שביחס למחיר היא כן שווה,
נראה לי ש3+ שנים לכזה שימוש וכזה מחיר זה ממש שווה
אז לכן לא ממש הייתי בטוחה
תודה עזרת לי מאד
אז איך מנקים אם הבדים לא נשלפים🤔
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
כתבתי את האמת כמו שאני רואה אותה
היינו מאד מרוצים ממנה במשך 3.5 שנים
סחבנו איתה במרץ. ילדים ואפילו קניות. היא מאד יפה, הולכת נוח, הבדים לא נשלפים לכביסה
אבל בסוף נשברה, זה הכל. יש עגלות שמחזיקות יותר זמן. יכול להיות שביחס למחיר היא כן שווה,
סליחה? איזה עגלות מחזיקות יותר? טיולון?
בכל אופן אני קיבלתי כזו יד שניה ממשהו לא חרדי שטען שלא השתמש הרבה. היא מאד נוחה ונוסעת יפה! אני ירושלמית. אם מתחשק לך לנסות את יכולה להשאל לכמה ימים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
סליחה? איזה עגלות מחזיקות יותר? טיולון?
בכל אופן אני קיבלתי כזו יד שניה ממשהו לא חרדי שטען שלא השתמש הרבה. היא מאד נוחה ונוסעת יפה! אני ירושלמית. אם מתחשק לך לנסות את יכולה להשאל לכמה ימים.
תודה!!
לא רלונטי אני לא ירושלמית.......
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
יש לי עגלה של גו בייבי- ויולה. זה לא טיולון, זה עגלה ממש, והיא סופר מסיבית... כבר בת 6 שנים ועדיין כמו חדשה
חזקה ונסיעה חלקקקקה, כולל בכל המדרכות הכי שבורות לא מרגישים כלום
היא לא בדיוק הסטייל היום גבוהה ורחבה, אבל את יכולה להתאים שתי ילדים יחד בקלות, והגלגלים נוסעים בקלות רבה גם עם מאתיים קילו
1747252922707.png

 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה