דרוש מידע לימודי תואר שאפשר לעבוד מלא תו"כ - יש חיה כזאת?

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #1
???
יש מקום לימודים מוכר ומקצועי?

אוניברסיטה הפתוחה אני יודעת שזה כמה פעמים בשבוע
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
???
יש מקום לימודים מוכר ומקצועי?

אוניברסיטה הפתוחה אני יודעת שזה כמה פעמים בשבוע
תלוי.
תלוי במה את עובדת
תלוי איזה תעודות כבר יש לך
תלוי האם המעסיק שלך נוטה לתת שעות לימודים
תלוי במה את רוצה לעשות תואר
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
???
יש מקום לימודים מוכר ומקצועי?

אוניברסיטה הפתוחה אני יודעת שזה כמה פעמים בשבוע
אני לומדת באו"פ
משרה מלאה אבל המעסיק שלי נותן לי חופשים למבחנים (זה לא יוצא כל כך הרבה, אם את עושה שתי קורסים בסמסטר אז יוצא סה"כ 6 ימים בשנה...)
ברור שתלוי בתנאי החיים שלך, נשואה/ רווקה/ עם ילדים, בלי
זה נתון מאד משמעותי, כי גם את לומדת באופ שאין צורך בנוכחות ומשלימה בזמנך הפנוי, עדיין זה לוקח זמן ויש את קורסי אנגלית שבהם כן יש חובת נוכחות( פעמיים בשבוע בקורסים הראשוניים, פעם בשבוע במתקדמים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
והנוכחות חובה - זה ערבים או בוקר?
אני נושאה + ילד
לכן רוצה לעשות עכשיו שעוד יחסית פנויה
יש תואר שהוא יותר קצר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
והנוכחות חובה - זה ערבים או בוקר?
אני נושאה + ילד
לכן רוצה לעשות עכשיו שעוד יחסית פנויה
יש תואר שהוא יותר קצר?
איזה תואר את רוצה לעשות?
נוכחות חובה זה רק בקורסי אנגלית וגם בהם את יכולה להרשם לקבוצה שמתאימה לשעות שלך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
מה זה הנ"ז? סליחה על הבורות
ועוד שאלה
כמה יוצא בערך לחודש הלימודים?
כל קורס שאת עושה מוסיף נקודות זכות
קורס זה בין 3 ל6 נקודות
אנגלית לא נחשב לנקודות זכות
יוצא לקורס בהתחלה משהו כמו 2000 ש"ח
כשאת מגיעה ל18 נקודות מחזירים לך 500 ש"ח על כל קורס
ועולה גם פחות
בנוסף ניתן להשיג די בקלות מילגות כמו מילגו ומילגה של האופ
אני שנה שניה וכיסיתי את הלימודים...
אבל לא לסמוך על זה וכן נדרש לשלם לפני...
כל מה שנאמר הוא על האופ בלבד
לכל מוסד תנאים משלו
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
כל קורס שאת עושה מוסיף נקודות זכות
קורס זה בין 3 ל6 נקודות
אנגלית לא נחשב לנקודות זכות
יוצא לקורס בהתחלה משהו כמו 2000 ש"ח
כשאת מגיעה ל18 נקודות מחזירים לך 500 ש"ח על כל קורס
ועולה גם פחות
כל מה שנאמר הוא על האופ בלבד
לכל מוסד תנאים משלו
תודה על הפירוט

מדעי החברה
צריך כישורים מיוחדים? כמו מתמטיקה או אנגלית ברמה מסוימת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
ממליצה לך לבדוק באונו.
האוניברסיטה הפתוחה הלימודים ברמה מאד גבוהה קשים ודורשים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
ממליצה לך לבדוק באונו.
האוניברסיטה הפתוחה הלימודים ברמה מאד גבוהה קשים ודורשים.
יודעת יותר פרטים?
אורך הלימודים?
התואר מוכר כמו האופ?
וכן מה הסגנון שם
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
תודה על הפירוט

מדעי החברה
צריך כישורים מיוחדים? כמו מתמטיקה או אנגלית ברמה מסוימת?
לא
זה קורסים תאורתיים די קלים
אם את רוצה שיהיה לך יותר משמעותי ובשביל תואר שני כן תצטרכי ללמוד סטטיסטיקה וכדומה שזה יותר מורכב
מבחינת אנגלית אין צורך בידע מוקדם אבל ככל שהידע שלך יותר גבוה ירדו לך קורסים
לפי אמירנט- תעשי בירור בגוגל לפי טבלת ניקוד
נדרש סה"כ 4 קורסי אנגלית
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
לא
זה קורסים תאורתיים די קלים
אם את רוצה שיהיה לך יותר משמעותי ובשביל תואר שני כן תצטרכי ללמוד סטטיסטיקה וכדומה שזה יותר מורכב
מבחינת אנגלית אין צורך בידע מוקדם אבל ככל שהידע שלך יותר גבוה ירדו לך קורסים
לפי אמירנט- תעשי בירור בגוגל לפי טבלת ניקוד
נדרש סה"כ 4 קורסי אנגלית
את לומדת פיזית או רק בזום?
מעניין אותי איך הלימודים בזום שם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
יודעת יותר פרטים?
אורך הלימודים?
התואר מוכר כמו האופ?
וכן מה הסגנון שם
באונו שנתיים + סמסטר
התואר מוכר נחשב פחות "יוקרתי".
מניסיון- דרישות הלימודים בפתוחה קשוחות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אבל תכלס זה כיום התואר הכי נחשב?
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
את יכולה לפרוס את התואר ליותר שנים ממה שהוא אמור להיות, וככה הוא יותר "אוורירי"
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
את לומדת פיזית או רק בזום?
מעניין אותי איך הלימודים בזום שם.
אני לומדת דרך ינר- שלוחה חרדית של האופ
יש להם לימודים פרונטלי
אני רשומה לקבוצות דרכם אבל לא מגיעה ולומדת דרך הזום
מבחינה דתית הקבוצות בזום הן ללא הפרדה אם זה מפריע לך
מה עוד את רוצה לדעת על הזום?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אוניברסיטה ודאי נחשב יותר ממכללה
וכן לא בהכרח שהלימודים קשים
תלוי בך ובמה שאת לומדת
כרגע מהסמינר לא למדתי כלום
לכן מעניין אותי מה רמת הקושי
כאחת שלא ממש אוהבת ללמוד אבל כן רוצה לרכוש מקצוע רציני
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
כרגע מהסמינר לא למדתי כלום
לכן מעניין אותי מה רמת הקושי
כאחת שלא ממש אוהבת ללמוד אבל כן רוצה לרכוש מקצוע רציני
כמוני כמוך...
אני לא מידי משקיעה ומביאה ציונים יפים
אנגלית כן דורש "הדבקה לכיסא"
וכמובן יש קורסים יותר דורשים
אבל תקחי קורסים לפי מה שאת אוהבת, תאורטים/ מתימטיים
ממליצה לך להזמין שיחת ייעוץ
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה