התייעצות איך מדברים עם מנהלת על עובדת בלי לפגוע בעובדת

  • הוסף לסימניות
  • #1
הי שלום לכולם
אני עובדת בגן שנה וחצי השנה הגיעה עובדת חדשה ומאוד מקנאה בי וכל הזמן מנסה לקחת לי שעות בעבודה רומזת לי לא להגיע כדי לקבל יותר כסף (תקבל כפול כי תעבוד לבד!) אני יודעת שאם אני יתלונן למנהלת היא תעיף אותה!!!!!! ואני לא רוצה להרוס לה תפרנסה מה עושים?
אשמח לשמוע עצות בדחיפות!!!!!!!!!!!!!!!!!
(אם צריך דוגמאות כדי להבין תסיפור אין לי בעיה לתת)
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:
  • הוסף לסימניות
  • #2
לפני שפונים למנהלת – לפעמים שיחה אישית יכולה לפתור הרבה:


  • תמצאי רגע רגוע ופרטי, בלי מתח.
  • תאמרי לה בנימוס: "שמה לב שמדי פעם את רומזת לי לא להגיע… זה גורם לי לאי-נוחות. אני כן רוצה להמשיך בעבודה כמו שהייתה עד עכשיו."
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
לא חושבת שיפטרו אותה בעקבות כך אם באופן כללי היא עובדת נפלא (לצערנו יש מחסור בתחום) אולי יבהירו לה שזה לא נח.

אפשר להבין את המצוקה שלה. אבל מה הבעיה שתספרי לה בתמימות שאת ממש לא מתכוונת לא לבא אי לכך אין צורך שתתקשר אלייך או כל דרך שהיא מעבירה לך מסרים כאלה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אני יסביר יותר בכללי
לא מאוד מרוצים ממנה היא מאוד איטית
והבנתי מהמנהלת שאולי שנה הבאה היא לא תמשיך
אז גם ככה המצב לא משהו......
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
דיברתי איתה על זה הכי רגוע ובצורה הכי יפה שיש
והיא אמרה מה את בחורה את לא צריכה כסף כמוני אני אישה נשואה וצריכה להתפרנס....
מגוחך למדי...
אל תדברי איתה ויכול להיות שהמנהלת תהיה איתה באותה דעה מעוותת שבחורה פחות צריכה כסף מאשר נשואה
אפילו שאת יותר ותיקה ועובדת יותר טובה
אל תתייחסי לרמזים שלה ואולי תנסי לרמוז לה גם את אותם הרמזים...
ואין כזה דבר שהיא יכולה להתסתדר לבד,

אם את חושבת שצריך מעורבות סמכותית, תעשי את זה דרך אגב, תוך כדי קשקוש בקפה וכו', או דרך אגב שאת עוברת ליד החדר שלה או משהו כזה
תגידי למנהלת שהרבה פעמים היא אומרת לך לא לבוא, וזה מוזר מאוד בעינייך, כי צריך 2 גננות.... וזה גם פוגע לך קודם כל במשכורת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
המנהלת בצד שלי היא אמרה שהיא תעשה לזה סוף אם המצב ימשיך ככה
אבל אני מפחדת מאוד שיפטרו אותה
אל תדאגי, אם יפטרו אותה, זה לא בגללך...
זה יהיה בגלל שהיא לא מתאימה לתפקיד
בשביל זה יש בוסית, היא תבהיר לה בצורה ברורה מה התפקיד שלה ומה הגבולות שלו
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:
  • הוסף לסימניות
  • #11
סתם הבהרה: אני סיעת והיא סיעת רפואית והיא פשוט רוצה להרוויח כפול! גם סיעת וגם סיעת רפואית
סכנת נפשות!! זה א ב
אסור לה להיות גם וגם זה גזל
אם היה אפשרי שהסייעת תהיה גם סייעת רפואית אז לא היו מוסיפים אותה
ההורים של הילדה מסכימים שהיא תהיה גם סייעת כללית וגם סייעת רפואית???
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
תשאלי רב ממשמרת השלום,
קודם כל כדי לדעת מבחינה הלכתית אם מותר לך לדבר עליה ,לפעמים אסור ולפעמים חובה!
ולא פעם הם גם מייעצים איך לומר למי ומה.
072-3372212 שלוחה 6
תודה רבה! אני ינסה לשאול אותם!
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אם היא שוב רומזת או פונה בנושא הזה – תגידי בנימוס ובאסרטיביות:


"אני כאן כי זו העבודה שלי, כמו שלך.
אני לא מתכוונת לוותר על השעות שלי, ואם יש לך קושי – כדאי שתפני למנהלת, לא אליי."
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אני בתור מנהלת- הייתי ממש רוצה לשמוע כזה סיפור
לא בא לי שהעובדות שלי יהיו ממורמרות
בסוף מה שיקרה- שיתכן והטובה תעזוב כי היא עצבנית ומרגישה לא בנח בעבודה
והשניה שהיא הרבה פחות טובה- נצטרך להוציא אותה מאלף ואחת סיבות,
ואז המקום יצא קירח מכל הכיוונים.
אבל אני ממליצה לך אכן לשאול רב ע"מ שלא תצא תקלה מתחת ידייך
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
בתור גננת אני כותבת מאוד בזהירות
משהו בסיפור שלך נשמע קצת ..
איפה הגננת בסיפור?
מה הכוונה היא איטית?
אם היא סייעת רפואית מה הכוונה איטית? התפקיד שלה הוא להשגיח על הילדה האלרגנית אז מה את מצפה ממנה? - את דורשת ממנה לעשות דברים שהיא לא צריכה? ואז היא אומרת - אם אני בין כה עושה עבודה של סייעת לפחות שאני ירוויח על כך?
תנסי להסתכל מסביב לראות מה בהתנהלות שלה כל כך מרגיז אותך..
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
ואוו מעצבן מאוד!
ומה זה השטות הזאת שבגלל שאת לא נשואה את לא צריכה כסף?!
אני חושבת שכן תפני למנהלת תדברי איתה בצורה יפה, תגידי לה מה את מרגישה כלפי העובדת , ובהצלחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אני בתור מנהלת- הייתי ממש רוצה לשמוע כזה סיפור
אני בתור מנהלת לא מעונינת להיות גננת לעובדות שלי!
הן מספיק בוגרות בשביל לדעת להסתדר ביניהן בכבוד ובאמון!
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אסור חוקית שסייעת רפואית תהיה גם סייעת רגילה בו זמנית.
אם ח"ו יקרה משהו, זה יסבך את כולם.
לא סתם משרד החינוך מממן סייעות רפואיות.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה