מחזירים אותם עכשיו
משתמש פעיל
- הוסף לסימניות
- #1
הי שלום לכולם
אני עובדת בגן שנה וחצי השנה הגיעה עובדת חדשה ומאוד מקנאה בי וכל הזמן מנסה לקחת לי שעות בעבודה רומזת לי לא להגיע כדי לקבל יותר כסף (תקבל כפול כי תעבוד לבד!) אני יודעת שאם אני יתלונן למנהלת היא תעיף אותה!!!!!! ואני לא רוצה להרוס לה תפרנסה מה עושים?
אשמח לשמוע עצות בדחיפות!!!!!!!!!!!!!!!!!
(אם צריך דוגמאות כדי להבין תסיפור אין לי בעיה לתת)
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!
אני עובדת בגן שנה וחצי השנה הגיעה עובדת חדשה ומאוד מקנאה בי וכל הזמן מנסה לקחת לי שעות בעבודה רומזת לי לא להגיע כדי לקבל יותר כסף (תקבל כפול כי תעבוד לבד!) אני יודעת שאם אני יתלונן למנהלת היא תעיף אותה!!!!!! ואני לא רוצה להרוס לה תפרנסה מה עושים?
אשמח לשמוע עצות בדחיפות!!!!!!!!!!!!!!!!!
(אם צריך דוגמאות כדי להבין תסיפור אין לי בעיה לתת)
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!
נערך לאחרונה ע"י מנהל:
הנושאים החמים