התייעצות איך מדברים עם מנהלת על עובדת בלי לפגוע בעובדת

  • הוסף לסימניות
  • #21
אני בתור מנהלת לא מעונינת להיות גננת לעובדות שלי!
הן מספיק בוגרות בשביל לדעת להסתדר ביניהן בכבוד ובאמון!
עובדה שלא,
מנסיון רב בשנים אצלי.
ואם נטמון את הראש בחול- זה יביא לפיצוצים וחבל.
יש דברים שמנהלת יכולה לסדר בדקה וחצי
ועובדות יכולות לסחוב את זה שנה בבטן.
כמובן שלא על כל מריבה אני מתערבת-
אך אם זה דבר שמביא למרמור אצל העובדת,
ויש ספק שזה יגרום לה לעזוב- אני ינסה לעזור במה שאני יכולה,
וזה שיטה שמצליחה לי ב 100%
הצוות כולו מרוצה עד הגג :)
בלי עין הרע
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
בתור גננת אני כותבת מאוד בזהירות
משהו בסיפור שלך נשמע קצת ..
איפה הגננת בסיפור?
מה הכוונה היא איטית?
אם היא סייעת רפואית מה הכוונה איטית? התפקיד שלה הוא להשגיח על הילדה האלרגנית אז מה את מצפה ממנה? - את דורשת ממנה לעשות דברים שהיא לא צריכה? ואז היא אומרת - אם אני בין כה עושה עבודה של סייעת לפחות שאני ירוויח על כך?
תנסי להסתכל מסביב לראות מה בהתנהלות שלה כל כך מרגיז אותך..
נכון שהיא סיעת רפואית אבל היא אמרה לי שמשלמים לה יותר כדי תקח חלק בגן!!!!!!!!
ואיטית זה שלדוגמא שולחים אותה לצלם היא חוזרת אחרי חצי שעה ושכחה לצלם.....
וכמובן הקטע של השעות למה שלא כל כך תעשה את העבודה שלה!
 
  • חחח
Reactions: byy
  • הוסף לסימניות
  • #24
עובדה שלא,
מנסיון רב בשנים אצלי.
ואם נטמון את הראש בחול- זה יביא לפיצוצים וחבל.
יש דברים שמנהלת יכולה לסדר בדקה וחצי
ועובדות יכולות לסחוב את זה שנה בבטן.
כמובן שלא על כל מריבה אני מתערבת-
אך אם זה דבר שמביא למרמור אצל העובדת,
ויש ספק שזה יגרום לה לעזוב- אני ינסה לעזור במה שאני יכולה,
וזה שיטה שמצליחה לי ב 100%
הצוות כולו מרוצה עד הגג :)
בלי עין הרעעובמנסיון רב בשנים אצלי.
ואם נטמון את הראש בחול- זה יביא לפיצוצים וחבל.
יש דברים שמנהלת יכולה לסדר בדקה וחצי

אני בתור מנהלת לא מעונינת להיות גננת לעובדות שלי!
הן מספיק בוגרות בשביל לדעת להסתדר ביניהן בכבוד ובאמון!
אני בעד!!!!!!!!!!!!!!! שמנהלת מתערבת ומראה דמות סמכותית הכול מסתדר
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
ואיטית זה שלדוגמא שולחים אותה לצלם היא חוזרת אחרי חצי שעה ושכחה לצלם.....
כמדומני אסור לעשות את זה היא צריכה להשגיח על הילד/ה האלרגיים
ואסור חוקית (וזה בוודאות להעסיק את הסייעת בגן בתור סייעת רפואית)
אגב שאת אומרת בוסית הכוונה לגננת בגן
כי אם לא אז איפה היא בסיפור
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
כמדומני אסור לעשות את זה היא צריכה להשגיח על הילד/ה האלרגיים
ואסור חוקית (וזה בוודאות להעסיק את הסייעת בגן בתור סייעת רפואית)
אגב שאת אומרת בוסית הכוונה לגננת בגן
כי אם לא אז איפה היא בסיפור
לא היא סיעת והבוסית זה המנהלת
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
אז אולי לפני המנהלת תנסי לדבר עם הגננת בגן
את יכולה לעשות את זה מאוד בדרך אגב
ופשוט שהגננת תגיד שהיא חייבת שתיכן בגן וכו'
בצורה שההיא לא תפגע
אבל גם את לא
היא לא מבינה למה צריך 2 סיעות זה גן קטן 19 ילד ואגב
הגננת מאוד בסיפור אמרה למנהלת שהיא חיבת אותי בגן והיא פשוט מקנאה ומנסה לקחת שעות שתקבל כפול.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
היא לא מבינה למה צריך 2 סיעות זה גן קטן 19 ילד
לא קריטי המספר
יש חוק והוא ואמר שצריך סיעת רפואית
והתפקיד שלה מסתכם בלבדוק תיקים ,לשטוף ידיים לילדי הגן
ולדאוג לילד האלרגי
אם משלמים לה יותר כדי שתעזור קצת בגן שתגיד תודה
ואגה יש מצב שגם זה לא חוקי...

אני נשמעת נוראית אני יודעת אבל זה הנתונים היבשים אבל תנסי שהגננת תגיד בגן כמה היא מעריכה את העזרה שלה ולא יסתדרו בלי שתיכן וכו' אולי זה יעזור אולי היא מרגישה קצת מנוצלת
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
אבל אני מפחדת מאוד שיפטרו אותה
אם הקב"ה הוא זה שמפרנס כל אדם, למה אנחנו מרגישים שהאחריות לפרנסת הזולת מונחת על הכתפיים שלנו? איך ייתכן שאנחנו נזהרים כל כך לא לפגוע בפרנסתו של מישהו אחר — כאילו הכול תלוי בנו — בזמן שאמונה בסיסית היא שהפרנסה נקבעת מלמעלה? פרדוקס..
הכל זה בגדר ההשתדלות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
תסבירי לה בנעימות
שאת עובדת - כי את רוצה להתפרנס וגם כי את אוהבת לעבוד . זהו . טוב לך בעבודה טוב לך כל יום
אין סיבה שלא תגיעי לעבודה. זהו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
היא רוצה לנצל את עצם היותך בחורה וכבר מראה שהבעיה אצלה ולא אצלך.
תעמדי על שלך באסרטיביות ותבהירי לה שעוד נסיון אחד מצידה לבקש ממך בקשות מסוג זה את תעבירי את הדברים הלאה וחבל... (מאמינה שהאיום יספיק)
נשמע שיש לה קצת מאפיינים נרקיססטיים נפלה עלייך כקרבן וצריך לדעת לענות לכאלה אנשים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
סייעת רפואית נדרשת לעזור בכל ענייני הגן מלבד משמעת ונקיון
זה החוק
בואו נסביר רגע את ההגיון בשעה שהילדות בחצר והסייעת כבר בדקה תיקים וראתה שאף ילדה לא הגניבה קוביית שוקולד אין כמעט עבודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
אם הקב"ה הוא זה שמפרנס כל אדם, למה אנחנו מרגישים שהאחריות לפרנסת הזולת מונחת על הכתפיים שלנו? איך ייתכן שאנחנו נזהרים כל כך לא לפגוע בפרנסתו של מישהו אחר — כאילו הכול תלוי בנו — בזמן שאמונה בסיסית היא שהפרנסה נקבעת מלמעלה? פרדוקס..
הכל זה בגדר ההשתדלות...
נכון מאוד אבל בתור בני אדם! אנחנו מפחדים גם לפגוע בבן אדםבנפש שלו לא תמיד עבודה זה רק הכסף.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אם הקב"ה הוא זה שמפרנס כל אדם, למה אנחנו מרגישים שהאחריות לפרנסת הזולת מונחת על הכתפיים שלנו? איך ייתכן שאנחנו נזהרים כל כך לא לפגוע בפרנסתו של מישהו אחר — כאילו הכול תלוי בנו — בזמן שאמונה בסיסית היא שהפרנסה נקבעת מלמעלה? פרדוקס..
הכל זה בגדר ההשתדלות...
כי אדם הוא יצור בחירי והוא יכול לפגוע באדם אחר גם אם לא נגזרה עליו הפגיעה
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
שלום צהרים טובים!
תודה לכולם על העזרה והתגובות קיבלתי המון עצות חכמות איך להתמודד עיים על המצב.....
בעזרת ה" אני ישאל דעת תורה ואני יעשה כפי שיאמרו לי!
אשריכם ישראל איך שכולם רוצים לעזור אך גם לשמור על כבודו של יהודי....
שבת שלום!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
@מחזירים אותם עכשיו
מעריכה את הזהירות בכבודה ובפרנסתה
אבל שימי לב - היא מנסה לפגוע בכבודך ובפרנסתך. ודבר ראשון עליך להבין זאת
אין כאן משחק של "היא בסדר אבל לא מתחשבת בי" או "אולי גם אני צריכה להתחשב בה כי היא מסכנה" וכו'.
יש כאן ניסון פגיעה מכוון ומודע, ואפילו מתורץ באיזה תירוץ דחוק ומגוחך
כאשר את יוצאת מנקודת מבט זו - הדברים ניראים חדים וברורים יותר
איך לפנות לממונים מעליך - זה דבר שאכן צריך לשאול רב, ותלוי כמובן במערכות היחסים בעבודה
אבל אין מקום לרחם ולהתחשב במישהו שפשוט רוצה להזיז אותך הצידה וגם מודה בזה בפניך
בואי נאמר, לא נשמע שהיא שאלה רב בטרם החליטה שאת מיותרת וגם לא צריכה כסף...
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
כי אדם הוא יצור בחירי והוא יכול לפגוע באדם אחר גם אם לא נגזרה עליו הפגיעה
במצבים שבהם אחד העובדים נהפך לנטל אין לי ספק שצריך לפטר אותו בלי לחשוב שניה על הפרנסה שלו
זה רווח גם בשביל המפוטר בעצמו!
ואם אתם חושבים שצריך לרחם עליו, אז בבקשה עד הסוף - לסתום את הפה ולא לקטר כל שניה. פשוט לקבל את הדין באהבה...
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #39
@מחזירים אותם עכשיו
מעריכה את הזהירות בכבודה ובפרנסתה
אבל שימי לב - היא מנסה לפגוע בכבודך ובפרנסתך. ודבר ראשון עליך להבין זאת
אין כאן משחק של "היא בסדר אבל לא מתחשבת בי" או "אולי גם אני צריכה להתחשב בה כי היא מסכנה" וכו'.
יש כאן ניסון פגיעה מכוון ומודע, ואפילו מתורץ באיזה תירוץ דחוק ומגוחך
כאשר את יוצאת מנקודת מבט זו - הדברים ניראים חדים וברורים יותר
איך לפנות לממונים מעליך - זה דבר שאכן צריך לשאול רב, ותלוי כמובן במערכות היחסים בעבודה
אבל אין מקום לרחם ולהתחשב במישהו שפשוט רוצה להזיז אותך הצידה וגם מודה בזה בפניך
בואי נאמר, לא נשמע שהיא שאלה רב בטרם החליטה שאת מיותרת וגם לא צריכה כסף...
תודה על התגובה מאוד הסכמתי איתך בכל מילה אך קשה לי לישם כי היא אישה מאוד פגיעה ורגישה!!!!!!!!
בכל אופן היה לי כיף לקרוא תהודעה שלך!!!!!
שבת שלום!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה