התייעצות איך מדברים עם מנהלת על עובדת בלי לפגוע בעובדת

  • הוסף לסימניות
  • #41
אני מציינת - אם התפקיד שלה זה סייעת רפואית אז יא לא יכולה לעזוב את הגן - אם שלחתם אותה מחוץ לגן וקורה משהו אתן תאלצו לשאת באחריות,
אולי כדאי לשקול מה היא יכולה לעשות ואת זה לתת לה,
לגבי לדבר עם המנהלת - תשאירי את זה למנהלת הגן, לדעתי זה ייראה יותר טוב,
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
קשה ומעצבן
אבל אם את יודעת שזה בוודאות מוביל לפיטורין עדיף לשתוק ולספוג , ולהבין שיש בעולם כל מיני סוגי אנשים ושצריך להסתדר איתם
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
תודה על התגובה מאוד הסכמתי איתך בכל מילה אך קשה לי לישם כי היא אישה מאוד פגיעה ורגישה!!!!!!!!
בכל אופן היה לי כיף לקרוא תהודעה שלך!!!!!
שבת שלום!
המציאות מראה שמי שהוא מסכן הוא לפעמים גם מסוכן
לא צריך להכנס יותר מדי לתסבוכת
את רגישה אליה, אבל זה אמור להיות הדדי
ואם זה לא, אז זה פשוט לא תקין.

אגב, האם חוץ מלהציע לך לא לבוא היא עושה משהו בפועל כדי למנוע ממך לעבוד?
אם לא, פשוט להיות אסרטיבית: אני מבקשת שלא תדברי איתי על שעות העבודה שלי, או על הצורך שלי בכסף, זה אישי ואני לא מוכנה שתתערבי בזה.

אם כן, דברי עם המנהלת, הכלל הוא: אל תדברי על אחרים, תדברי על עצמך, תסבירי שאת מרוצה ממקום העבודה ומהיותך חלק מהצוות בגן, ויש לך נקודה לא נוחה מול אחת העובדות בעניין הזה, ותשמחי לקבל עצה טובה, או פתרון. או אולי יש לך פתרון או רעיון איך לסדר את העניין.

צריך לדעת, שאם אנחנו לא מציפים את מה שלא נוח לנו, אנחנו לפעמים מרגישים שקופים, ובסוף יוצאים מתוסכלים,
כי אף אחד לא יכול לנחש ולדעת שמשהו לא נוח לנו אם לא דיברנו והסברנו את עצמנו.


בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
המציאות מראה שמי שהוא מסכן הוא לפעמים גם מסוכן
לא צריך להכנס יותר מדי לתסבוכת
את רגישה אליה, אבל זה אמור להיות הדדי
ואם זה לא, אז זה פשוט לא תקין.

אגב, האם חוץ מלהציע לך לא לבוא היא עושה משהו בפועל כדי למנוע ממך לעבוד?
אם לא, פשוט להיות אסרטיבית: אני מבקשת שלא תדברי איתי על שעות העבודה שלי, או על הצורך שלי בכסף, זה אישי ואני לא מוכנה שתתערבי בזה.

אם כן, דברי עם המנהלת, הכלל הוא: אל תדברי על אחרים, תדברי על עצמך, תסבירי שאת מרוצה ממקום העבודה ומהיותך חלק מהצוות בגן, ויש לך נקודה לא נוחה מול אחת העובדות בעניין הזה, ותשמחי לקבל עצה טובה, או פתרון. או אולי יש לך פתרון או רעיון איך לסדר את העניין.

צריך לדעת, שאם אנחנו לא מציפים את מה שלא נוח לנו, אנחנו לפעמים מרגישים שקופים, ובסוף יוצאים מתוסכלים,
כי אף אחד לא יכול לנחש ולדעת שמשהו לא נוח לנו אם לא דיברנו והסברנו את עצמנו.


בהצלחה
תודה על ההודעות אני מקבלת כיוני חשיבה יפים ונכונים!!!!!!
שקראתי תהודעה שלך הסכמתי כמעט עיים הכול!
שהיה שבת שלום!
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
אני מציינת - אם התפקיד שלה זה סייעת רפואית אז יא לא יכולה לעזוב את הגן - אם שלחתם אותה מחוץ לגן וקורה משהו אתן תאלצו לשאת באחריות,
ממש לא
אפשר לפנות לעירייה (מהנהלת הגן קרי גננת או הבעלות) ולהתלנן עליה.
מנסיון בעיר נתיבות מהר מאוד הם קוראים לשימוע
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
ממש לא
אפשר לפנות לעירייה (מהנהלת הגן קרי גננת או הבעלות) ולהתלנן עליה.
מנסיון בעיר נתיבות מהר מאוד הם קוראים לשימוע
שבוע טוב!
לא רוצים להגיע לכזה מצב...
מקווים שגם לא יהיה צורך
אבל זה באמת אופציה אחרונה שכלו כל הקוצים ואין ברירה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
המציאות מראה שמי שהוא מסכן הוא לפעמים גם מסוכן
לא צריך להכנס יותר מדי לתסבוכת
את רגישה אליה, אבל זה אמור להיות הדדי
ואם זה לא, אז זה פשוט לא תקין.
זהו
כל מילה

מערכת היחסים בין קולגות / חברות לצוות, אמורה להיות הדדית, פעם היא ניתמכת ופעם את.
מערכת יחסים שבה רק צד אחד תמיד מסכן וצריך התחשבות, והצד השני תמיד הנותן, ואם לא הוא סתם קמצן - היא מערכת יחסים לא תקינה, נצלנית במילים אחרות
מכן ואילך זה תלוי בהחלטה שלך האם להמשיך במערכת יחסים זו או להפסיק אותה באחת מהצורות שכבר הוצעו

יצא לי שבמשך תקופה עבדתי עם מישהי שסחטה את רחמי באופן קבוע, ואחרי שזיהיתי שזו צורת היחסים - החלטתי מסיבות שנות להמשיך כך, העבודה שלי לא ניזוקה אלא רק הייתי צריכה הרבה כוחות נפש, ואת זה הייתי מסוגלת לתת מתוך החלטה שזה החסד שלי. אולי הייתי מחליטה אחרת אם היא היתה פוגעת בי בצורה כלשהי
אם זו תהיה ההחלטה שלך זה בסדר, רק שתהיי מודעת להחלטה שלך וממה היא נובעת
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
זהו
כל מילה

מערכת היחסים בין קולגות / חברות לצוות, אמורה להיות הדדית, פעם היא ניתמכת ופעם את.
מערכת יחסים שבה רק צד אחד תמיד מסכן וצריך התחשבות, והצד השני תמיד הנותן, ואם לא הוא סתם קמצן - היא מערכת יחסים לא תקינה, נצלנית במילים אחרות
מכן ואילך זה תלוי בהחלטה שלך האם להמשיך במערכת יחסים זו או להפסיק אותה באחת מהצורות שכבר הוצעו

יצא לי שבמשך תקופה עבדתי עם מישהי שסחטה את רחמי באופן קבוע, ואחרי שזיהיתי שזו צורת היחסים - החלטתי מסיבות שנות להמשיך כך, העבודה שלי לא ניזוקה אלא רק הייתי צריכה הרבה כוחות נפש, ואת זה הייתי מסוגלת לתת מתוך החלטה שזה החסד שלי. אולי הייתי מחליטה אחרת אם היא היתה פוגעת בי בצורה כלשהי
אם זו תהיה ההחלטה שלך זה בסדר, רק שתהיי מודעת להחלטה שלך וממה היא נובעת
מסכימה עיים כל מילה!!!!!!!!! באמת קורה לפעמים בבוקר שאני נכנסת לעבודה שאני מרחמת עליה ומודה להשם שאני בצד הטוב וחלילה לא להיפך....
שהיה שבוע טוב!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
  • הוסף לסימניות
  • #51
ואווו מבינה אותך כ"כ...
עבדתי גם בגן שהסייעת הראשונה אמרה לי (הסייעת תיגבור)
שאני צריכה לעשות את עבודתה כי היא בדרך למשרה השניה (קרי: ילדיה)
אני פשוט ברגע שיכולתי -ברחתי.
שד' ייתן לך כוח ובחירה נכונה מה לעשות במצב הנוכחי.
בהצלחה!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
ואווו מבינה אותך כ"כ...
עבדתי גם בגן שהסייעת הראשונה אמרה לי (הסייעת תיגבור)
שאני צריכה לעשות את עבודתה כי היא בדרך למשרה השניה (קרי: ילדיה)
אני פשוט ברגע שיכולתי -ברחתי.
שד' ייתן לך כוח ובחירה נכונה מה לעשות במצב הנוכחי.
בהצלחה!!!
תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
תסלחו לי, אבל האישה הזאת נשמעת לי ממש לא מאה, אולי עם הפרעת אישיות כל שהיא.
מה שאומר ששיחות איתה לא ממש יעזרו והפתרון היחיד הוא או להיות מולה סופר אסרטיבית בלי שמץ מצפון, או לשאול רב ולהודיע למנהלת.
ומה הקשר אם את בחורה וצריכה את הכסף יותר או פחות?
גם אם את הבת של רוטשילד זאת העבודה שלך וזה מה יש.
עצם המחשבה שלה שאת צריכה להוריד שעות כדי שהיא תרוויח יותר לפני שאני נכנסת לחוקי לא חוקי, היא חולנית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
סייעת רפואית נדרשת לעזור בכל ענייני הגן מלבד משמעת ונקיון
זה החוק
בואו נסביר רגע את ההגיון בשעה שהילדות בחצר והסייעת כבר בדקה תיקים וראתה שאף ילדה לא הגניבה קוביית שוקולד אין כמעט עבודה.
בלת"ק!
נכון מאוד,
אני מונחת בנושא...
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
תסלחו לי, אבל האישה הזאת נשמעת לי ממש לא מאה, אולי עם הפרעת אישיות כל שהיא.
מה שאומר ששיחות איתה לא ממש יעזרו והפתרון היחיד הוא או להיות מולה סופר אסרטיבית בלי שמץ מצפון, או לשאול רב ולהודיע למנהלת.
ומה הקשר אם את בחורה וצריכה את הכסף יותר או פחות?
גם אם את הבת של רוטשילד זאת העבודה שלך וזה מה יש.
עצם המחשבה שלה שאת צריכה להוריד שעות כדי שהיא תרוויח יותר לפני שאני נכנסת לחוקי לא חוקי, היא חולנית.
קצת הבהרה!
היא לא אישה חולנית ולא כלום!
היא סך הכול אישה שרוצה להרויח קצת יותר במשכורת....
ועושה את זה בדרך לא יפה בכלל!!
זה לא הופך אותה משוגעת!!!!!!!!
שהיה ברור לא מסכימה איתה בכלל
זה לא דרך להוריד אנשים כדי להיאות למעלה....
שהיה שבוע טוב!
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
קצת הבהרה!
היא לא אישה חולנית ולא כלום!
היא סך הכול אישה שרוצה להרויח קצת יותר במשכורת....
ועושה את זה בדרך לא יפה בכלל!!
זה לא הופך אותה משוגעת!!!!!!!!
שהיה ברור לא מסכימה איתה בכלל
זה לא דרך להוריד אנשים כדי להיאות למעלה....
שהיה שבוע טוב!
אני לא חושבת שהיא משוגעת.
יודעת מה זה הפרעת אישיות?
לא אומרת בוודאות אבל ככה זהנשמע.
אישה שעולה לה רעיונות כאלה לראש והיא עוד מעזה לרמוז עליהם, היא לא אישה נורמטיבית ותקינה.
אני מצטערת.
ואני ממש לא עושה את זה כדי להוריד אותה ולהרגיש למעלה.
פשוט זה מה שזה נשמע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
אני לא חושבת שהיא משוגעת.
יודעת מה זה הפרעת אישיות?
לא אומרת בוודאות אבל ככה זהנשמע.
אישה שעולה לה רעיונות כאלה לראש והיא עוד מעזה לרמוז עליהם, היא לא אישה נורמטיבית ותקינה.
אני מצטערת.
ואני ממש לא עושה את זה כדי להוריד אותה ולהרגיש למעלה.
פשוט זה מה שזה נשמע.
ברור ב100 שיש לה איזה קטע לא ברור!
אבל זה לא התפקיד שלי לאבחן אותה
לדעתי זה פשוט עניין של קנאה ומידות!
הגעתי למסקנה שצריך יותר להבהיר לה מה התפקיד שלה!
ושתפסיק לפזול החוצה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בקיצור תודה על התגובה!
שבוע טוב!
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
לא הבנתי מה הסיפור.
היא אומרת לך לא לבוא? תבואי!
תאמרי לה שהיא לא הבוסית שלך, ובזה נגמר הסיפור.
תחזקי את הבטחון העצמי שלך מולה.
ולצערינו יש הרבה עם הפרעות שנתקלים בהם בעבודה וכו'
הם מתוחכות מאד ולא תמיד שמים לב וסובלים מכך.
את עדיין בחורה וכנראה לא מודעת לכך, אך מודעת לעצמך וזה מצוין,
תמשיכי לעקוב ולראות שהיא לא מזיקה לך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
הם מתוחכות מאד ולא תמיד שמים לב וסובלים מכך.
מסכימה איתך במליון אחוז!!!!!!!!!!!
תודה על התגובה לילה טוב!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה