יש גם נקודה שלדעתי הרמת חיים היום לא בהשוואה למה שהיה לפני דור , אם כל אחד יקנה את מה שקנו בבית הריו כשהיה ילד , לא יהיה כל כך קושי,
תנסו לעורר את הזכרון ותסכמו איתי,
פיצה פעם היתה ארוע של פעם בשנה
שבת - האשכנזים.. לא היה מקובל סלומון בקושי מושטים \ גפילטע , מינימום סלטים , בשר - מי שמע על זה , גם אם היה אז ממש קצת בטשולנט,
בגדים - שלש לעונה לא מעבר,
אוכל מוכן - בקושי לחמניה עם נקניק, מי מדבר על מנות מבושלות, גם פלאפל היה נגיד פעם בחודש (נכון הוא עלה 5 שקל, וגם ככה בקושי קנו),
מסעדות - בלי שום השוואה לכמות שהיום זוגות (ונערים !!) מרגילים את עצמם , אז היה בורקסים בזול, ניחה
מלונות - לא היה מקובל כמעט בכלל, בכלל נופשים נסעו נגיד פעם בשנה גג , ולא כל בינהזמנים !
טיסות - נאדאאא כמו לטוס לירח,
נעל אחת לכל אחד, חורף קיץ שבת זהו , לא מתאימים לפי צבעים גם לא בשבת , גם לא נערות
איפור - לקחו רק לחתונות לא ארוסים לא ברמצוות , ורק בגיל גדול
ממתקים - כשהייתי ילדה לקבל שקל היה פרס שווה מאד, חמש שקל כמעט לא קיים , מתי החזקתי ביד חפיסת קליק שלמה שהיתה רק שלי? , נדיר ממש, לטיול קנינו (והלכתי עם כמה חברות לקנות ), כל אחת עם מטבע של 10 שקל ! זהו!
ועוד אין סוף ..
נ.ב. לא מדובר על הרבה עשורים אחורה, אני ממש ממש ממש לא זקנה ולא מתקרבת..