התייעצות 4 שקלים לבורקס?! כך נראית קריסת השפיות הכלכלית שלנו

מצב
הנושא נעול.
על טעם וריח אין להתווכח אני כזה שהלכתי לראות קודם את הזולים וזה לא מצא חן בעיני ויש הרבה כמוני

אין שום בעיה, אבל בחרתם מוצר פרימיום (ככה משתמע מהתגובות פה) ותשלמו מחיר פרימיום.

אין מה לצפות שבעלי מותגי הפרימיום יורידו מחיר בשבילנו כל עוד יש ציבור שבא ומשלם.
 
גם אצל מי שקונה בורקס אפשר להגיד לו תקנה דבר אחר שעולה רק שקל אבל הוא רוצה את הבורקס גם כאן הכובעים היפים ולא רק בקרויס עולים מאד יקר האלו שלא עולה יקר הם לא יפים
הכל עניין של סטנדרטים שהפנמנו
כל דבר, אבל כל דבר, שאתה צורך, יהיה מישהו במעמד הרבה יותר גבוה משלך, שיחשוב שזה "לא יפה (טעים/איכותי)"

כן, גם כובעי קרויס
 
זה לא הסטנדרט 2000 שח
אני מכירה את המחירים
זה הסטנדרט של מי שנקראות "הגדולות"
אז תסכימי איתי שבית מט לנפול קצת מוזר שלוקח את המאפרת הטופ של הטופ
נכון?
זה כל כך רווח...
 
ומה אני יגיד שקניתי לפני שבועיים כובע בקרויס במחיר (אם אתם עומדים בבקשה לשבת) 1390 ש''ח וכשאמרתי למוכר מה הזה המחיר הזה הוא שואל אותי מה זה יקר? הזוי
הפתרון הוא להחזיק כובע יותר זמן ולא לחדש כמו פעם וממילא או שהמחיר יירד וגם אם לא לך זה כבר לא יהיה כזה יקר.
נראה לכם הגיוני טיול שנתי לכיתה א' עממי 85 ש"ח
8:15- 13:30??
לצערנו בהרבה מוסדות זה כבר לא יקר.
ועל הדברים הללו גם קשה להתעמת.
עדיף להתרכז במה שבשליטתנו.
גם 8 ש"ח נסיעה לאוטובוס זה יקר אבל צריך להתמקד במה שאנחנו מוציאים
 
צריך לפתוח אשכול בנפרד של איפה יותר זול.
כי לפעמים במרחק 2 מטר יש מוצר שהוא הרבה יותר זול.
קניתי אתמול 3 משולשי פיצה בפיצה ירושלים שילמתי 33, נדהמתי!
רק 11 למשולש?? לפיצה טעימה בטירוף ושירות זריז וטוב??
במרחק כמה מטרים משם יש פיצה שעולה נדמה לי 15 ש"ח למשולש, ותמיד צריך לחכות שם כמה דק' טובות.
 
משולש עולה 11 ש"ח????

יש הרבה פיצריות שמוכרות מגש ב25. תוצר טעים לגמרי.
נכון משולש הרבה יותר קטן, אז שיאכלו 2.
גם נכון
אבל את זה למשל לא היה לי באותו רגע באזור, אבל במרחק כמה מטרים היה הבדל של כמ שקלים לפיצות ברמה גבוהה.
 
ביום בו הם יראו ששורת הרווח שלהם מצטמקת הם יפסיקו עם זה כנראה שלעת עתה זה לא בדיוק המצב, וחבל.
 
זה לא הסטנדרט 2000 שח
אני מכירה את המחירים
זה הסטנדרט של מי שנקראות "הגדולות"
אז תסכימי איתי שבית מט לנפול קצת מוזר שלוקח את המאפרת הטופ של הטופ
נכון?
שתדעי שדווקא הבתים המטים ליפול שבדר"כ נמצאים במרכז שווים ועולים יותר...
 
אני חושב שאפשר להחליף את השם של האשכול ליוקר המחיה פעם עלה נסיעה3.70 עירוני היום 8 וכן הלאה וגם האוכל וודאי בגדים שהתייקר והכפיל את עצמו בקיצור הכל הכפיל את עצמו חוץ מהמשכורת
 
שתדעי שדווקא הבתים המטים ליפול שבדר"כ נמצאים במרכז שווים ועולים יותר...
שווים יותר זה נחמד לירושה ;)
אבל אם זה המצב של הבית סביר שאין די כסף בהכנסות השגרה לטפל בו
 
משולש עולה 11 ש"ח????

יש הרבה פיצריות שמוכרות מגש ב25. תוצר טעים לגמרי.
נכון משולש הרבה יותר קטן, אז שיאכלו 2.
4 משולשים לא שתיים.
אני חושב שאפשר להחליף את השם של האשכול ליוקר המחיה פעם עלה נסיעה3.70 עירוני היום 8 וכן הלאה וגם האוכל וודאי בגדים שהתייקר והכפיל את עצמו בקיצור הכל הכפיל את עצמו חוץ מהמשכורת
בטוחה שמאותה תקופה שנסיעה עלתה 3.70 המשכורת לא הכפילה את עצמה?
 
אולי בשליש ולא יותר וגם הדיור הכפיל את עצמו
 
בלת"ק
קוראת ומתעייפת
בחנוכה אני כתבתי על מחירי הסופגניות והאשכול תפח לעשרות עמודים
היום כותבים על הבורקס מתפלאה שאנחנו רק בעמוד 13...:rolleyes:
מתי אנשים יבינו שלחיות עולה כסף ולא חייבים לקנות את הכל?
בחנוכה השנה אכן לא קניתי סופגניה, הכנו ביתיות והיה ממש נחמד
ספציפית בורקס הוא אבי אבות התחלואה, שאני לא ירוץ כ"כ מהר לאפות בבית
מקסימום את התחליף שלו...

אנחנו חיים במדינה משוגעת שהמצב רק הולך ומחמיר ולא רואים את הסוף לאינפלציה המזעזעת הזו!
 
יש גם נקודה שלדעתי הרמת חיים היום לא בהשוואה למה שהיה לפני דור , אם כל אחד יקנה את מה שקנו בבית הריו כשהיה ילד , לא יהיה כל כך קושי,
תנסו לעורר את הזכרון ותסכמו איתי,
פיצה פעם היתה ארוע של פעם בשנה
שבת - האשכנזים.. לא היה מקובל סלומון בקושי מושטים \ גפילטע , מינימום סלטים , בשר - מי שמע על זה , גם אם היה אז ממש קצת בטשולנט,
בגדים - שלש לעונה לא מעבר,
אוכל מוכן - בקושי לחמניה עם נקניק, מי מדבר על מנות מבושלות, גם פלאפל היה נגיד פעם בחודש (נכון הוא עלה 5 שקל, וגם ככה בקושי קנו),
מסעדות - בלי שום השוואה לכמות שהיום זוגות (ונערים !!) מרגילים את עצמם , אז היה בורקסים בזול, ניחה
מלונות - לא היה מקובל כמעט בכלל, בכלל נופשים נסעו נגיד פעם בשנה גג , ולא כל בינהזמנים !
טיסות - נאדאאא כמו לטוס לירח,
נעל אחת לכל אחד, חורף קיץ שבת זהו , לא מתאימים לפי צבעים גם לא בשבת , גם לא נערות
איפור - לקחו רק לחתונות לא ארוסים לא ברמצוות , ורק בגיל גדול
ממתקים - כשהייתי ילדה לקבל שקל היה פרס שווה מאד, חמש שקל כמעט לא קיים , מתי החזקתי ביד חפיסת קליק שלמה שהיתה רק שלי? , נדיר ממש, לטיול קנינו (והלכתי עם כמה חברות לקנות ), כל אחת עם מטבע של 10 שקל ! זהו!
ועוד אין סוף ..
נ.ב. לא מדובר על הרבה עשורים אחורה, אני ממש ממש ממש לא זקנה ולא מתקרבת..
 
נערך לאחרונה ב:
לא מבינה למה יוצאים על בעלי מאפיות

אז מטבע הדברים גם רוגלעך (יש בהם מילוי קקאו, שמתם לב כמה עולה קקאו לקילו לאחרונה?)
אז רגע לפני שצועקים חמס, תחשבו למה הם הגיעו למחיר כזה...
אף אחד לא רוצה להיות יקרן ולשדוד את הציבור
שחברת עמית או רוחלה מוכרים מוצרים קפואים למאפיות ב 10 ש"ח לק"ג
הם בקושי מרוויחים ע"ז לעומת בעלי המאפיות שמוכרים ב 50 ש"ח
ולמי שעלה עלות הקקאו זה למפעלים של הקפואים.
 
אשכול חשוב ומכובד.....
לצערי כנראה שהדברים לא ישתנו במהרה....
[לגבי הטענה על שר האוצר סמוטריץ......אני לא כלכלן ואני באמת לא יודע מה יכלו לעשות לגבי יוקר המחיה,אין לי גם ענין לסנגר עליו,אני בכלל לא נמנה על שורותיו,אבל אסור לנו לשכוח שאנחנו במלחמת קיום,וזה עולה לנו,והההמון]
אבל יש ענין שמפריע לי.....
שהתחיל ההתיקרויות במשק בחברות הנחשבות....ישר העלו בתקשורת את בעלי הרשתות הגדולות,שכל אחד יש לו את מותג הבית,הם טענו שלא צריך לקנות את המותג היקר,יש תחליפים ביותר זול,מה שקרה שעבר תקופה והם לא נשארו מחוץ לחגיגה והעלו מחירים,רק לחשבון, אם הכל עלה ב20% יותר כואב שהמוצר הזול התייקר[אפילו שביחס של אחוזים העליה יותר מינורית, כי את זה קונים מלכתחילה מעוטי היכולת.....
ועוד ענין....
עלה לשידור אחד שמומחה בכלכלת הבית, והשדרן טען שבטח אצלו פחות בעיה כי הוא מתעסק עם אנשים שאין להם והם רגילים לכלכל צעדיהם,ולחפש מותגים זולים/מבצעים.והמומחה הסכים איתו.....
רציתי לומר לו פה בדיוק הבעיה,מי שאין לו וקבוע מחפש את הזול/מבצעים,הפסיד כמו כולם,ואצלו כל שקל חשוב,כי כשעולה עולה גם המותגים הזולים,וגם המבצעים ביחס למחיר החדש...
 
נערך לאחרונה ב:
אולי בשליש ולא יותר וגם הדיור הכפיל את עצמו
לא מצאתי מתי עלה 3.80
אבל מצאתי נתונים אחרים-
בשנת 2011 נסיעה עירונית בתוך ירושלים עלתה 6.2, עכשיו היא עולה 8 ש"ח - עליה של בערך 30 אחוז
בשנת 2011 שכר מינימום היה 3,850.18 ש"ח, עכשיו שכר המינימום הוא 6,247.67 ש"ח - עליה של בערך 62 אחוז
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה