- הוסף לסימניות
- #1
כל פעם שקונים ענבים/פיצוחים בסופר
{שלא כמו בחנות קטנה שם הבעה״ב ליד ואפשר פשוט לשאול רשות..}
אני תוהה לעצמי האם מותר להעתיק מאותם עשרות אנשים לידי,
שפשוט טועמים להנאתם מהענבים ומחווים את דעתם המלומדת לציבור הקונים..
{לא משהו אבל בסדר.. מתוק אבל קצת חמצמץ אח״כ..}
אמנם זהו לא פורום הלכתי,
אבל מישהו יודע לומר אחת ולתמיד,
האם זה מוגדר בחוק/הלכה שמותר?
כי אני גם רוצה לטעום,
אלא שהחינוך שלי לא מאפשר בלי לברר את זה,
ואין כ״כ את מי לשאול שאלה בלי שהתשובה תהיה תבקש רשות..
{מהסודני של אושר עד או הערבי של יש.. כמובן!}
{שלא כמו בחנות קטנה שם הבעה״ב ליד ואפשר פשוט לשאול רשות..}
אני תוהה לעצמי האם מותר להעתיק מאותם עשרות אנשים לידי,
שפשוט טועמים להנאתם מהענבים ומחווים את דעתם המלומדת לציבור הקונים..
{לא משהו אבל בסדר.. מתוק אבל קצת חמצמץ אח״כ..}
אמנם זהו לא פורום הלכתי,
אבל מישהו יודע לומר אחת ולתמיד,
האם זה מוגדר בחוק/הלכה שמותר?
כי אני גם רוצה לטעום,
אלא שהחינוך שלי לא מאפשר בלי לברר את זה,
ואין כ״כ את מי לשאול שאלה בלי שהתשובה תהיה תבקש רשות..
{מהסודני של אושר עד או הערבי של יש.. כמובן!}
הנושאים החמים