דרוש מידע איך אפשר לעבור חברת גז?

  • הוסף לסימניות
  • #1
אני חושבת שחברת הגז אצלינו גובה מחיר שחיתות.
בדירה הקודמת שלי עלה לנו כל חודשיים בסביבות ה-25 שקל כולל תשלום קבוע(היה הסכם שכונתי דרך קופת צדקה עם איזו חברה ולכן כל כך זול)
כאן אני מקבלת חשבוניות של 150+
יש דבר כזה לעבור חברה? איך זה עובד?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
צריך שכל האזור / בלוק ירצו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
כאילו בהנחה שזה מרכזי ולא פרטי / בלונים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אני חושבת שחברת הגז אצלינו גובה מחיר שחיתות.
בדירה הקודמת שלי עלה לנו כל חודשיים בסביבות ה-25 שקל כולל תשלום קבוע(היה הסכם שכונתי דרך קופת צדקה עם איזו חברה ולכן כל כך זול)
כאן אני מקבלת חשבוניות של 150+
יש דבר כזה לעבור חברה? איך זה עובד?
לפני כמה זמן גרתם בדירה הקודמת?
המחירים עלו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
  • הוסף לסימניות
  • #8
צריך שכל האזור / בלוק ירצו...
לרוב כשאתה פונה אליהם בכתב ומבקש לקבל את המחיר הזול ביותר שיש להם להציע לפני שאתה עובר חברה, הם יתנו לך גם בלי להחתים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
לרוב כשאתה פונה אליהם בכתב ומבקש לקבל את המחיר הזול ביותר שיש להם להציע לפני שאתה עובר חברה, הם יתנו לך גם בלי להחתים...
פניתי אליהם כבר כמה פעמים. הנציגות בטלפון מדקלמות שזה התנאים ואין להן מה לעשות.
מרגיז ממש
אני כולה משתמשת לבישול בגז שעל התנור וזהו. וגם זה ממש לא כל יום.
מה זה המחיר הזה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אני חושבת שחברת הגז אצלינו גובה מחיר שחיתות.
בדירה הקודמת שלי עלה לנו כל חודשיים בסביבות ה-25 שקל כולל תשלום קבוע(היה הסכם שכונתי דרך קופת צדקה עם איזו חברה ולכן כל כך זול)
כאן אני מקבלת חשבוניות של 150+
יש דבר כזה לעבור חברה? איך זה עובד?
את צריכה להתאגד יחד עם כל האזור...
בעייתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
לרוב כשאתה פונה אליהם בכתב ומבקש לקבל את המחיר הזול ביותר שיש להם להציע לפני שאתה עובר חברה, הם יתנו לך גם בלי להחתים...
אולי לי אני עמדתי מולם
אבל הפערים היו גדולים מאודדד..


הא גם קיבלנו מתנה מהחברה שהצטרפנו אליה זוג סכיני סולתם..
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
פניתי אליהם כבר כמה פעמים. הנציגות בטלפון מדקלמות שזה התנאים ואין להן מה לעשות.
מרגיז ממש
אני כולה משתמשת לבישול בגז שעל התנור וזהו. וגם זה ממש לא כל יום.
מה זה המחיר הזה?
לפנות בכתב!
ועדיין תדעו שזה עניין של כדאיות, אם כל השכנים שם רק מבשלים בגז, וגם אין לחברה הרבה לקוחות באיזור - זה אומר שיש להם עלויות אחזקה ותפעול בלי הרבה רווח.
נכון, לפעמים אין מה לעשות. אבל ברוב הפעמים כן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
יקר נורא,
אני מקבל חשבון גז בין 70-90 ש"ח לחודשיים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
לפנות בכתב!
ועדיין תדעו שזה עניין של כדאיות, אם כל השכנים שם רק מבשלים בגז, וגם אין לחברה הרבה לקוחות באיזור - זה אומר שיש להם עלויות אחזקה ותפעול בלי הרבה רווח.
נכון, לפעמים אין מה לעשות. אבל ברוב הפעמים כן.
עוזר לפנות בכתב?
הרי החברה יודעת שאין לי אפשרות לעבור למתחרה באופן עצמאי..
וזאת חברה שכל האזור משויך אליה והרבה דירות משופצות ועובדות על גז למים חמים. רווח כנראה יש להם יפה מאד
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
עוזר לפנות בכתב?
הרי החברה יודעת שאין לי אפשרות לעבור למתחרה באופן עצמאי..
וזאת חברה שכל האזור משויך אליה והרבה דירות משופצות ועובדות על גז למים חמים. רווח כנראה יש להם יפה מאד
אולי תפני אליהם עם כמה חתימות של שכנים
להראות רצינות..
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
  • הוסף לסימניות
  • #17
אני חושבת שחברת הגז אצלינו גובה מחיר שחיתות.
בדירה הקודמת שלי עלה לנו כל חודשיים בסביבות ה-25 שקל כולל תשלום קבוע(היה הסכם שכונתי דרך קופת צדקה עם איזו חברה ולכן כל כך זול)
כאן אני מקבלת חשבוניות של 150+
יש דבר כזה לעבור חברה? איך זה עובד?
יפה, קופות צדקה מממנות גז?
אני משלם פר בלון (קטן) 120 שח אחרי הנחה קטנה (מחיר מלא - 140)
יוצא לנו כל כמה חודשים 2 בלונים כאלה.

מה עם התינוק, נרגעה הבטן?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
מנסיון!


אני בררתי מחירים בחברת גז מתחרה. קיבלתי הצעות זולות מאד.
הלכתי עם זה לחברה הקיימת ואמרתי להם תקשיבו: או שאנחנו עוברים לחברה אחרת או שאתם מוזילים.
הם רדפו אחריי שלא אעזוב אותם, והורידו מיידית את המחיר.
כבר שבע שנים שיש לנו בבניין מחיר זול מאד והם לא מעיזים להעלות את המחיר.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה