עיצוב פנים האם 40 איש יכנסו לכאן מחר? אתם תחליטו

  • הוסף לסימניות
  • #1
שאלתי פה
אבל אולי כאן יהיה יותר מענה מהיר
אז מנסה את מזלי
מקוה שזה בסדר

ב"ה דירה חדשה
ויחד איתה גם עורכים פעם ראשונה שמחה
אמורים להגיע 17 גברים
23 נשים
8 ילדים
ההתלבטות שלנו בין לערוך את השמחה בסלון
כאשר 2 העמודים ישמשו כמחיצה (נשים מחיצה ניידת)
כאשר מדלת 1 יכנסו הגברים
ומדלת מס 2 יכנסו הנשים

או
לשכן את הנשים בפינת האוכל
ואת הגברים בסלון

השאלה איך אפשר לתכנן את השולחנות כך שיהיה נח לכולם
אם מישהו יכול לעזור לנו - נשמח

יש לנו בבית שולחנות בגדלים שלהלן:
85*85
60*195
70*240
59*162
100*293
89*220

כמובן אם לדעתכם שולחנות גמח צרים יותר יועילו - נעשה זאת


המון תודה לעוזרים
ורוב שמחות לכולם!!!
 

קבצים מצורפים

  • 0דירה בלי מידות.jpg
    2.5 MB · צפיות: 19
  • 0מטבח מידות.jpg
    0מטבח מידות.jpg
    1.2 MB · צפיות: 18
  • 0סלון מידות.jpg
    0סלון מידות.jpg
    KB 860.5 · צפיות: 17
  • הוסף לסימניות
  • #2
שאלתי בשבילך את GPT אולי יעזור לך-
מעולה, תודה על השרטוטים והמידות!
אני מסכם כדי להבין נכון:
  • כמות משתתפים:
    • 17 גברים
    • 23 נשים
    • 8 ילדים
  • אפשרויות:
    1. כולם בסלון – עם מחיצה בין שני העמודים (נשים עם כניסה נפרדת מדלת 2, גברים מדלת 1).
    2. גברים בסלון, נשים בפינת האוכל.
  • שולחנות קיימים בבית:
    • 85×85
    • 60×195
    • 70×240
    • 59×162
    • 100×293
    • 89×220



ניתוח חלופות​

חלופה 1 – כולם בסלון​

  • הסלון באורך 7.5 מ’ וברוחב 5.1 מ’ – מתאים לשולחן מרכזי ארוך עם הרחבות.
  • היתרון: כולם באותו חלל, אווירה משותפת.
  • החיסרון: קצת דוחק ל־40 מבוגרים + ילדים, גם עם חלוקה למחיצה.

חלופה 2 – גברים בסלון, נשים בפינת האוכל​

  • פינת האוכל לפי השרטוט יכולה להכיל בנוחות שולחן 3 מטר + הרחבות (כמו השולחן 100×293 שיש לכם).
  • הסלון גדול יותר ויתאים ל־17 גברים עם שולחנות מסודרים לאורך.
  • היתרון: יותר מרווח, פחות צפיפות.
  • החיסרון: אווירה פחות מאוחדת.



הצעת סידור שולחנות​

אפשרות א’ – כולם בסלון עם מחיצה​

  • לשים את השולחן הגדול 100×293 במרכז.
  • לחבר אליו מאחור את 70×240 לקבלת רצף ארוך (כ־5.3 מ’).
  • בצד הנשים אפשר להוסיף את 59×162 או 85×85 כרזרבה.
  • סה"כ מתקבל שולחן מרכזי ל־28–30 איש, ועוד כמה שולחנות קטנים בצד.

אפשרות ב’ – גברים בסלון, נשים בפינת האוכל​

  • גברים בסלון: לשים את 100×293 עם הרחבה של 60×195 או 89×220 → מספיק ל־17 איש בשתי שורות.
  • נשים בפינת האוכל: לשים את 70×240 + 59×162 צמודים → נותן 4 מ’ אורך, שזה ל־16–18 נשים.
    להוסיף עוד את 85×85 בצד → משלימים מקומות ל־23 נשים.



ילדים​

  • הילדים אפשר לשבת בפינת ישיבה קטנה (ליד הספה בסלון או במטבח) עם שולחן נמוך/שולחן גמח נפרד – שלא יעמיסו על הסידור המרכזי.



👉 ההתרשמות שלי: החלופה של הפרדה בין סלון לפינת אוכל עדיפה – יהיה הרבה יותר מרווח לכולם, וגם המעברים לא יהיו חסומים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
תודה על המאמץ לשאול עבורי
לא כל כך הבנתי איך הוא מתכוון שזה יסודר בפינת האוכל

מכל מקום ניסיתי 2 חלופות בסלון

מה אומרים? הגיוני להכניס כך אנשים
יש מרווח נשימה?
(ניסיתי גם לשים כסאות גדולות יותר לאנשים מבוגרים)
 

קבצים מצורפים

  • תמונה2.jpg
    תמונה2.jpg
    KB 433.6 · צפיות: 13
  • תמונה1.jpg
    תמונה1.jpg
    KB 459.4 · צפיות: 14
  • הוסף לסימניות
  • #4
מבלי מדי לחשבן נראה יותר נח תמונה 2 שצרפת יותר מ1
כיון שאם יפצלו את השולחנות ל-2 שלחנות הכיסאות שגב אל גב יהיו צפופות מאוד
וכן בלי קשר נחמד יותר בשלחן אחד
הרבה הצלחה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
לשכן את הנשים בפינת האוכל
ואת הגברים בסלון
בלי קשר לתכנון השטח
אחד הדברים שמרגיזים בשמחות
למה הנשים, שלרוב הילדים איתן, צריכות להיות באזור הקטן יותר (בפרט אצלך שצפויות יותר נשים מגברים)
והגברים ישבו מרווחים בסלון?
אולי הפוך?

ולעניין התכנון של השטח-
הילדים יכולים להיות בצד של הגברים? או בפינת האוכל?
ומה עם להוציא את הספות מהסלון? רלוונטי?
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #6
לא הייתי מכניסה את הנשים למטבח
טכנית, לא יכנסו
אם הגברים יכולים להיות שם- מעולה
אם לא- הילדים בפינת אוכל וגברים+נשים בסלון
מצרפת אופציה של גברים ונשים בסלון

ואם רלוונטי להוציא את הספות מהסלון, יכול לתת מרווח נשימה קריטי

אגב, ממש לא נח לאכול אחד מול השני בשולחן של 60... (ומרכזיות בכלל לא נכנס...)
זה עם הספות במקומן (מקסימום טיפה להזיז)לפרוג.png
וזה בלי הספות, יותר נעים בהרגשה וכמובן יותר מרווחתמונה1.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
הנשים צריכות להגיש...
(אם הגברים בפינת אוכל בדר"כ אין מעבר למטבח)

אני ממליצה לך חוץ מהשרטוטים,
לנסות פיזית לשים את השולחנות והכסאות,
כך תראו ותרגישו מה אפשרי ומה לא
קחי בחשבון שגם גודל הכסאות משמעותי (לרווח בין הכסאות ומאחוריהן)
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
תודה לכם על ההשקעה הסרטוט והמענה
באמת בסופו של דבר אין כמו המציאות בשטח

ומה שעשינו אחרי כל התכנונים-
הזזנו את המחיצה שתהיה יותר לכיון הגברים ולא ממש בין העמודים
הנשים היו בצד הקטן יותר (הבעיה לא היתה המטבח וההגשה, שעזרו בזה גברים יותר מנשים, אלא יותר טכנית שרצינו שתהיה להן גישה לחדרים/לילדים)

פתחנו את דלתות הסלון לגמרי (זאת דלת מחולקת ל5 ש4 מהן נפתחות)
וגלשנו עם שולחן הנשים עד למבואה

לילדים הכנו שולחן במטבח אבל הם העדיפו לשחק ברחבי הבית :)

שמחות בלב שמח.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה