התייעצות זריקות הרזייה

  • הוסף לסימניות
  • #1
הרופאה ממליצה להתחיל עם ויגובי במינון מאוד נמוך ולעלות ממש בהדרגה.
הסוכר גבולי מעט נמוך.
מישהו מכיר את ויגובי?
יודע לומר אם תמיד יש תופעות לוואי? והאם יכולה להיות השפעה על הסוכר?
הרופאה מבקשת שנבדוק סוכר כל יום.
אודה לכל מידע שיאיר את עיניי..
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אני הייתי עם וויגובי 4 חודשים
לא היו תופעות לוואי מאוד חריגות קצת בחילות בהתחלה
עבר מאוד יעיל ירדתי 15 קילו
אין לי מושג מה זה עשה לסוכר, בכללי הוא מאזן
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אני הייתי עם וויגובי 4 חודשים
לא היו תופעות לוואי מאוד חריגות קצת בחילות בהתחלה
עבר מאוד יעיל ירדתי 15 קילו
אין לי מושג מה זה עשה לסוכר, בכללי הוא מאזן
תודה רבה על התשובה.
אם אפשר לשאול לגבי תזונה,
האם חייבים להקפיד על תזונה דלת פחממות/קלוריות?
האם הזריקה גורמת לירידה בתאבון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
תודה רבה על התשובה.
אם אפשר לשאול לגבי תזונה,
האם חייבים להקפיד על תזונה דלת פחממות/קלוריות?
האם הזריקה גורמת לירידה בתאבון?
ירידה חדה מאוד בתאבון
אני אישית ממש נהנתי מזה
אוכל לא העסיק אותי יותר
לא ממש הצלחתי להקפיד מה אני אוכלת כשאכלתי כי הרבה מאכלים עשו לי בחילות אז למדתי מה כן נכון וטוב לי
עכשיו אחרי שאני בלי זריקות אני מנתבת את התיאבון שחזר לאכילת ירקו וחלבונים וככה אני למעשה לא עולה גם אם אני הוכל הרבה יותר
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
ירידה חדה מאוד בתאבון
אני אישית ממש נהנתי מזה
אוכל לא העסיק אותי יותר
לא ממש הצלחתי להקפיד מה אני אוכלת כשאכלתי כי הרבה מאכלים עשו לי בחילות אז למדתי מה כן נכון וטוב לי
עכשיו אחרי שאני בלי זריקות אני מנתבת את התיאבון שחזר לאכילת ירקו וחלבונים וככה אני למעשה לא עולה גם אם אני הוכל הרבה יותר
תודה רבה על המידע!
מה הסיבה להפסקת הזריקות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
מותר לשאול כמה היה ה BMI שלך לפני?
מכמה מאשרים זריקות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
הBMI היה 32
הפסקתי כי הגעתי למשקל הרצוי
מההתחלה לא רציתי להתמכר אליהן
אז אני מנסה לראות איך אני מתמודדת בלי
אם אעלה שוב אקח אותן שוב
למען האמת אני ממש מתגעגעת לתחושת השובע וחוסר העניין באוכל
כי עכשיו אני צריכה שוב לשמור רק שזה יותר קל לשמור לא לעלות מלנסות לרדת ללא הצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
הBMI היה 32
הפסקתי כי הגעתי למשקל הרצוי
מההתחלה לא רציתי להתמכר אליהן
אז אני מנסה לראות איך אני מתמודדת בלי
אם אעלה שוב אקח אותן שוב
למען האמת אני ממש מתגעגעת לתחושת השובע וחוסר העניין באוכל
כי עכשיו אני צריכה שוב לשמור רק שזה יותר קל לשמור לא לעלות מלנסות לרדת ללא הצלחה
תודה רבה על המידע.
המון הצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
וויגובי זריקות מצויונות.
אני כבר כמעט חצי שנה איתן.
כן יש לי מידי פעם ירידות חדות בסוכר (נובע מכייון שלא אוכלים הרבה)
וכן נגרם לי בעיונת בלב (כנראה בגלל הויגובי)
אבל עדיין אני ממשיכה...
מומלץ ממש!
כן להתחיל מנמוך ממש ולעלות בהדרגה.
אני אישית בכללל לא עליתי יותר מ1 מ"ג
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
יש לאחרונה זריקות שנקראות- מונג'רו. זה בעיקר מיועד לחולי סוכרת או על הגבול.
אני לוקחת כבר תקופה ומאדדדדד מרוצה. זה בסגנון הויגובי אבל יותר חזק (ויותר יקר...).
אין תופעות לוואי בכלל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
יש לאחרונה זריקות שנקראות- מונג'רו. זה בעיקר מיועד לחולי סוכרת או על הגבול.
אני לוקחת כבר תקופה ומאדדדדד מרוצה. זה בסגנון הויגובי אבל יותר חזק (ויותר יקר...).
אין תופעות לוואי בכלל.
הם ממש אותו דבר,
ובגלל שהם יצאו המחיר של הויגובי ממש צנח (וכעת זה ממש שווה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
הם ממש אותו דבר,
ובגלל שהם יצאו המחיר של הויגובי ממש צנח (וכעת זה ממש שווה)
זה כמעט אותו דבר (הדיאטנית שלי הסבירה לי שזה עובד על כפול.. לא בדיוק מבינה בזה)
בכל מקרה, המלצתי את זה לכמה שלא ירדו מהויגובי או שהיה תופעות לוואי- והיום מרוצים מאד מהמונג'רו.
גילוי נאות- לא ממומן:p
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה