מידע שימושי מוגנות ברשת חשוב!

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #21
נושא חשוב מאוד ,אני רק מציינת שלי יש מייל שהוא רק לפרוג ואין לי שום בעיה לסגור אותו ברגע שארגיש צורך,
ממליצה לכולן לעשות ככה.
ועוד דבר אני מוצאת כאן את המקום להודות לאחת המנהלות שלפני די הרבה זמן סידרה לי הודעה לא לעניין ללא שום פניה מצידי! (ההודעה הייתה לא לעניין ברמה פסיכית)
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
נושא חשוב מאוד ,אני רק מציינת שלי יש מייל שהוא רק לפרוג ואין לי שום בעיה לסגור אותו ברגע שארגיש צורך,
ממליצה לכולן לעשות ככה.
ואני ממש ממש לא ממליצה
את סומכת על שיקול דעת של ילדה בת 15 לדעת מתי עברו כאן את הגבול?!
שימי לב שאין לך מושג מי קורא את הרעיון הזה
ומי עומד ליישם אותו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
לדעתי זה כלל לא חשוב יושבים פה אנשים משועממים כל היום ומחפשים מה לכתוב וכל הזמן כאילו מעלים על בעיות שצצות ומחנכים את כל העולם במקום שהאנשים האלו יפסיקו לפתוח פורמים ולכתוב ביקורת לכל אחד אז שיפסיקו לכתוב ולהעיר על דברים ופה מגיע המקום של פרוג שכל הזמן מתריעה לא לפרסת מיילים
תמימות?
ואחרי הכל, תמיד אפשר לפתוח אשכול בשם "דחוף עזרה! פרסמתי מייל ו....." או "מה עושים? אני לא מפסיקה לקבל מיילים..." אז די עם הלחץ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
לדעתי זה כלל לא חשוב יושבים פה אנשים משועממים כל היום ומחפשים מה לכתוב וכל הזמן כאילו מעלים על בעיות שצצות ומחנכים את כל העולם במקום שהאנשים האלו יפסיקו לפתוח פורמים ולכתוב ביקורת לכל אחד אז שיפסיקו לכתוב ולהעיר על דברים ופה מגיע המקום של פרוג שכל הזמן מתריעה לא לפרסת מיילים
מעניין למה הראשון שכותב זאת הוא משתמש חדש שזו ההודעה החמישית שלו...
ולא, אני לא חושבת שהסיבה לפתיחת האשכול נובעת משעמום
אלא כואב לראות שוב ושוב, ושוב! אנשים תמימים שהמודעות שלהם שואפת לאפס
ולא יודעים עד כמה חוסר הידיעה הזו עלולה להזיק להם...
אז זה בסה"כ ניסיון להעלות את הנושא למודעות
ושכמה שיותר אנשים יפנימו את הבעיות...
והלוואי ונראה שיפור בנושא...
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
תודה על האשכול החשוב
בעבר פירסמתי את המייל שלי באחת האשכולות ואחר כך אכלתי את הלב
כתבו לי קבוצת בחורים משועממים מיילים בכמויות
גם זו הודעה שלא הייתי כותבת
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #27
ואחרי הכל, תמיד אפשר לפתוח אשכול בשם "דחוף עזרה! פרסמתי מייל ו....." או "מה עושים? אני לא מפסיקה לקבל מיילים..." אז די עם הלחץ.
וזה לדעתי עוד יותר גרוע
לקרוא לכל אלו שלא צפו באשכול בו פרסמה את המייל - לחפש אותו
כעת ההצפה היא פי חמש...
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
זה גם ממש בעייתי

עוד מעט מישהו יציע לה דירה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
גם זו הודעה שלא הייתי כותבת
ברגע זה עדכנת שוב את יושבי פרוג שאת ניקית ולא ניק (בהסתברות גבוהה)
ואפשר גם להניח שהודעות אחרות שלך נתנו מידע שאיפשר לדעת את גילך המשוער ועוד כמה פרטים עליך
כך שהמייל זה המסמר האחרון בארון המסמכים מלאי המידע
היי לכל מי שיש חגורה אדומה זה אומר שזה ניקית ....(חוכמת נשים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
גם זו הודעה שלא הייתי כותבת
ברגע זה עדכנת שוב את יושבי פרוג שאת ניקית ולא ניק (בהסתברות גבוהה)
ואפשר גם להניח שהודעות אחרות שלך נתנו מידע שאיפשר לדעת את גילך המשוער ועוד כמה פרטים עליך
כך שהמייל זה המסמר האחרון בארון המסמכים מלאי המידע
את גם נותנת כאן רעיונות למשועממים
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
היי לכל מי שיש חגורה אדומה זה אומר שזה ניקית ....(חוכמת נשים)
נכון, ולניקית שציטטתי אין, כך שאם לא המידע שהיא נתנה- לא היו אמורים לדעת
אני לא רואה רע בחגורה אדומה, מבחינתי היא מזכירה לי לשמור על גבולות גם כשאני אנונימית (כביכול)
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
  • הוסף לסימניות
  • #35
נכון, ולניקית שציטטתי אין, כך שאם לא המידע שהיא נתנה- לא היו אמורים לדעת
אני לא רואה רע בחגורה אדומה, מבחינתי היא מזכירה לי לשמור על גבולות גם כשאני אנונימית (כביכול)
את המידע הזה ספציפית אני לא רואה בעיה לשתף
לדעתי היה עדיף שכל אחד שהיה מתכתב פה היה יודע אם הוא מתכתב עם גבר או אישה
היו נשמרים פה קצת יותר גבולות...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה