דרוש מידע תמונה בשידוכים, כן או לא?

תמונות בשידוכים, דעתך בנושא:

  • כן - היום זה בסטנדרט

    הצבעות: 233 49.5%
  • לא - בשום אופן

    הצבעות: 71 15.1%
  • בלית ברירה

    הצבעות: 167 35.5%

  • סה"כ מצביעים
    471
מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #22
היום נכנס לסטנדרט לבקש תמונה
הלוואי שהיו מפסיקים עם זה,
מראה על שטחיות, חוסר ערכים וסגידה לחיצוניות
איך אפשר לקבל החלטה כל כך גורלית בגלל דברים צדדיים וחסרי ערך??
תמונה לא יכולה לשקף כלום על הבחורה
אא"כ היא מרשימה במיוחד

ואם היא לא???
ואם היא לא פוטוגנית?
ממש ממש לא, תמונה משקפת הרבה, לא עושים סגידה לחיצוניות תמונה אחת שווה אלף מילים וגם אם זה יגרום להורדה זה כנראה משמים, למה הרבה פעמים שווערים רוצים לראות את החתן שלהם? או השוויגער את הכלה? הרי יכול להיות שזה לא משקף את האמת? אלא - אין כמו לראות ובזה תמונה אחת שווה אלף מילים
זה בעיקר מראה הרבה על הסגנון גם אם לא תמיד זה נכון זה מקדם מאוד
היה לאחרונה אשכול שלם על זה
בכלל נושא השידוכים חם עכשיו בפרוג
אחרי החגים עכשיו, לא?;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
למה הרבה פעמים שווערים רוצים לראות את החתן שלהם? או השוויגער את הכלה? הרי יכול להיות שזה לא משקף את האמת? אלא - אין כמו לראות
פנים מול פנים זה קצת משקף את האישיות, תמונה לא
ויש כאלה שבתמונות לא יוצאים טוב
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
לא חושב שרואים הכל, אבל הרבה כן רואים, יש דברים שממש ברור בתמונה שזה לא מתאים, (לא מדבר על מראה), מדבר על סגנון, (מודרני, לא מודרני), ובמקרה כזה חבל מאוד שיפגשו סתם, ואם התמונה היתה מפוטשפת, גם חבל על הטרחה של הפגישה ושרפת הזמן....
מי שרוצה לדעת על סגנון יכול לברר לא צריך תמונה בשביל זה.
וזה ממש לא קשור למי שמפחד/ת לשלוח או לא. פשוט יש עדיין בעולם אנשים עקרוניים שחושבים שזה לא נכון לעשות גם אם כביכול מפסידים מזה הצעות!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
נכון. ואני הכי בעד לפגוש פנים מול פנים. זה לא תמונה , זה החיים, זה התנהלות.

ואמהות מהסוג הזה גם יורידו על הרבה דברים אחרים, ומחפשות את הדוגמנית של הדור.
והבחור , מסכן.
מה אם הוא מתחבר למראה אחר ממה שאמא שלו חושבת שיפה.??

שמעו סיפור:
מכירה בחור שהמשפחה שלו ראתה תמונה של בחורה, האחיות והאמא חשבו שהיא ממש מכוערת, שמנה, אין לה חן וכו ורצו להוריד.
אמרו טוב בואו נראה את התגובה שלו ונוריד בשלום.
הבחור ראה, והתלהב!!!!

נכון.
אבל פנים מול פנים זה התנהלות, זה דיבור, זה החיים בעצמם,
תמונה היא כלום!!!!

נכון, היא שווה אלף מילים, אם הוא היה רואה ויוצא, הבעיה שהיא שווה אלף הורדות... כי מורידים על תמונות. ובלי הסיבה הנכונה.
מי שלא מסכים שימשיך לחיות איך שהוא....



בעידן של היום שלא זזים לשום מקום וגם התמונה שולחים לבית במייל ולא הולכים לקחת תמונה מודפסת:)
תמיד יהיו את הסיפורים והנפלאות שקרו עם הדברים האלה
אבל ברוב המקרים זה כן עוזר
אפשר גם לספר את זה על האמא שהלכה לראות את הכלה בחתונה ולא אהבה ואז הוא רצה, בזה אין הבדל אם לשלוח תמונה או ללכת לראות
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
פעם הציעו לנו בחור
ואמרו לי שלפני שרואים תמונה הם לא מבררים
שלחתי תמונה (בחורה ממש חמודה)
והאמא אמרה שזה לא עבר את הבן שלה...

נגעלתי ממש!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
פנים מול פנים זה קצת משקף את האישיות, תמונה לא
ויש כאלה שבתמונות לא יוצאים טוב
אז בדרך כלל לתמונת שידוכים לוקחים תמונה לא סתם שחותכים מתוך אירוע וכזה.. אלא הבחור/ה נעמד/ת בשביל זה ומתלבש/ת בשביל זה!
כי אחרי הכל זה תמונת שידוכים ונכון שלפעמים מציאות נראה יותר טוב וכו' אבל זה עדיף מאשר שיורידו שידוך בגלל נראות אחרי פגישה !
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
אגב, הדבר הזה של לשלוח תמונות זה לא דבר חדש והמצאה של הדור של היום, פשוט היום זה נהיה יותר קל להעביר, אבל פעם היו נוסעים לעיר אחרת כדי לקחת תמונה.
וסתם ככה שהרבה פעמים שלא מוכנים לשלוח תמונה, משיגים את התמונה ממקום אחר וזה לא מה שרוצים שיקרה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
לדעתי- ממש לא טוב תמונה, גם דעת תורה לא נוחה אם העברת התמונה.
ומשום מה נוטים הרבה פעמיים לומר- הבחור לא רואה התמונה היא רק בשביל אמא שלו.... (סליחה, אבל זה בדיחה ולא מהסוג המצחיק)
לא יודעת לאיזה קהילה את משתייכת

בציבור החסידי מכירה הרבה מאוד שהבחורים בכלל לא רואים את התמונה
התמונה מגיעה לפני שהם בכלל יודעים על השידוך
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
לא יודעת לאיזה קהילה את משתייכת

בציבור החסידי מכירה הרבה מאוד שהבחורים בכלל לא רואים את התמונה
התמונה מגיעה לפני שהם בכלל יודעים על השידוך
צודקת, אני לא מהציבור החסידי, אני פחות יודעת איך הדברים מתנהלים שם.
אני מדברת על הציבור הספרדי והליטאי
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
ציבור חסידי זה אחר כיון שהם סוגרים אחרי הפגישה הראשונה ולא יורידו על זה ולכן מבררים על זה והמוןןןן דברים מאד טוב לפני.
לכן עדיף שזה יבוא מהמשפחה עצמה ולא דרך מכרים.. "איזה תמונה מאיזה טיול שהייתי איתה ואז היא בדיוק עמדה ליידי ובמקרה שתתה מים" ואז זה באמת נראה לא טוב..
לפחות אז הם מבינים שבתמונה היא לא נראית טוב מידי אבל מה שרואים זה מה שהיא באמת (בגדים , סגנון...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
האם נראה לכם שיש הבדל בין בחורים לבחורות - בדרישה לקבל או בהסכמה לשלוח?
בחורים שולחים הרבה יותר בקלות, כי תכלס הרבה יותר פשוט להם לשלוח תמונה.
פחות או יותר כל הבחורים נראים אותו דבר בתמונה מבחינת סגנון, גם בחור פתוח וגם בחור צול יעמדו לתמונה
זקופים ומסודרים עם חליפה ועניבה...
(מתמונות של מלא בחורים שראיתי בהרבה סגנונות שונים לא נרשמו הבדלים גדולים בתמונה בעניין של פתיחות....)
לבחורה זה הרבה יותר מסובך- איזה בגד? כמה עדכני? כמה חגיגי? איך מאופרת? לק ג'ל? אורך שיער וכו' וכו'

לבחורים גם יותר חשוב לקבל תמונה זה בהחלט ברור כי בטבע שלהם רוצים בחורה נאה.
אבל מלא פעמים בחורה שנראית מהמם באמיתי לא נראית כך בתמונות, היא לא פוטוגנית מה לעשות?

לסיכום, לדעתי בחור/ה שיודעים לקחת תמונה בעירבון מוגבל רק בשביל רושם ראשוני ולא נכנסים לדקויות זה אפשרי,
אבל מי שמתבונן בתמונה לפרטי פרטים ומוצא עצמו מוריד הרבה על תמונה בלבד לא כדאי לו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
לרב זאת האמא שרוצה לראות תמונה...
זה דבר ראשון, דבר שני הרבה פעמים התמונה גורמת לגבש דעה שטחית על הבחור.ה מה גם שלא תמיד הבחור.ה פוטוגניים מספיק.. או עיבודי תמונה שונים שגרמו לתמונה להראות טוב יותר או פחות.
לסיכום, לדעתי בחור/ה שיודעים לקחת תמונה בעירבון מוגבל רק בשביל רושם ראשוני ולא נכנסים לדקויות זה אפשרי,
אבל מי שמתבונן בתמונה לפרטי פרטים ומוצא עצמו מוריד הרבה על תמונה בלבד לא כדאי לו.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה