- הוסף לסימניות
- #1
אני בנטפרי, האינטרנט אני מבינה מהראל אינטרנט
וכבר כמה ימים שהכל לא זז.............. חלונות מסתובבים שעות
בוקר אחד לא היה לי רשת בכלל זה היה השיא.
החלון הזה פתחתי בשמונה רק עכשיו נפתח ובטח יעלה בעשר...
הם ניסו להתחבר, לנסות דור 3 שינו מפה לשם, ניתקתי חיברתי כיביתי הדלקתי
לא עזר.
סיוט
אני לא מצליחה לעבוד על המחשב כבר כמה ימים
מה הפתרון? לעבור חברה? יש קשר?
וכבר כמה ימים שהכל לא זז.............. חלונות מסתובבים שעות
בוקר אחד לא היה לי רשת בכלל זה היה השיא.
החלון הזה פתחתי בשמונה רק עכשיו נפתח ובטח יעלה בעשר...
הם ניסו להתחבר, לנסות דור 3 שינו מפה לשם, ניתקתי חיברתי כיביתי הדלקתי
לא עזר.
סיוט
אני לא מצליחה לעבוד על המחשב כבר כמה ימים
מה הפתרון? לעבור חברה? יש קשר?
הנושאים החמים