הרשת שלי א-י-ט-י-ת...........

  • הוסף לסימניות
  • #1
אני בנטפרי, האינטרנט אני מבינה מהראל אינטרנט
וכבר כמה ימים שהכל לא זז.............. חלונות מסתובבים שעות
בוקר אחד לא היה לי רשת בכלל זה היה השיא.
החלון הזה פתחתי בשמונה רק עכשיו נפתח ובטח יעלה בעשר...
הם ניסו להתחבר, לנסות דור 3 שינו מפה לשם, ניתקתי חיברתי כיביתי הדלקתי
לא עזר.
סיוט
אני לא מצליחה לעבוד על המחשב כבר כמה ימים
מה הפתרון? לעבור חברה? יש קשר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
הפתרון הסופי והיעיל ביותר -לעשות תשתית
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אני בנטפרי, האינטרנט אני מבינה מהראל אינטרנט
וכבר כמה ימים שהכל לא זז.............. חלונות מסתובבים שעות
בוקר אחד לא היה לי רשת בכלל זה היה השיא.
החלון הזה פתחתי בשמונה רק עכשיו נפתח ובטח יעלה בעשר...
הם ניסו להתחבר, לנסות דור 3 שינו מפה לשם, ניתקתי חיברתי כיביתי הדלקתי
לא עזר.
סיוט
אני לא מצליחה לעבוד על המחשב כבר כמה ימים
מה הפתרון? לעבור חברה? יש קשר?
אני ביוסי תקשורת - עשו לי סיבים בבית
והגלישה מושלמת, מהירה גם בהורדות
ואין תקיעות בכלל.

ממליצה בחום.
לגבי מחיר -
עולה לי 119 ש"ח לחודש למשך שנה כולל ראוטר
נטפרי -עוד 15 ש"ח
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
לא מבינה בזה וכל הזמן שמעתי על זה
מה זה סיבים?
נשמע יקר מאד ביחס למה שאני משלמת עכשיו (נראה לי 65 כולל נטפרי)
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
לא מבינה בזה וכל הזמן שמעתי על זה
מה זה סיבים?
נשמע יקר מאד ביחס למה שאני משלמת עכשיו (נראה לי 65 כולל נטפרי)
מה זה אינטרנט סיבים

ChatGPT said:​

אינטרנט סיבים (או "סיבים אופטיים") הוא סוג של תשתית אינטרנט שמבוססת על כבלים העשויים מזכוכית דקה במיוחד, שמעבירים מידע באמצעות אור – במקום חשמל כמו בכבלי נחושת רגילים.

למה זה טוב?​

1. מהירות גבוהה מאוד
העברת המידע באמצעות אור מאפשרת מהירויות גלישה והורדה/העלאה של עשרות עד מאות מגה־ביט לשנייה (Mbps), ולעיתים גם גיגה־ביט לשנייה (Gbps).
2. יציבות ואמינות
פחות רגיש להפרעות, ניתוקים או עומסים, גם כשכמה מכשירים בבית מחוברים יחד.
3. זמן תגובה נמוך (Latency)
מאפשר משחקים אונליין, שיחות וידאו ושירותים בזמן אמת כמעט ללא השהיה.

בקיצור: אינטרנט יותר מהיר ולכן הוא עולה יותר
לי שווה לשלם יותר בשביל המהירות והחוסר תקלות
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אני בנטפרי, האינטרנט אני מבינה מהראל אינטרנט
וכבר כמה ימים שהכל לא זז.............. חלונות מסתובבים שעות
בוקר אחד לא היה לי רשת בכלל זה היה השיא.
החלון הזה פתחתי בשמונה רק עכשיו נפתח ובטח יעלה בעשר...
הם ניסו להתחבר, לנסות דור 3 שינו מפה לשם, ניתקתי חיברתי כיביתי הדלקתי
לא עזר.
סיוט
אני לא מצליחה לעבוד על המחשב כבר כמה ימים
מה הפתרון? לעבור חברה? יש קשר?
יש בעיה לנטפרי עם ספק בזק בכל מקום גם אני אם אותה בעיה שני הצדדים מפילים אחד על השני בגדול אין לבזק מספיק שרתים פנויים לנט פרי ואין צפי הפיתרון לעבור ליוסי תקשורת
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לא מבינה בזה וכל הזמן שמעתי על זה
מה זה סיבים?
נשמע יקר מאד ביחס למה שאני משלמת עכשיו (נראה לי 65 כולל נטפרי)
זה באמת יותר יקר
אבל אז הבנתי שאני מפסידה יותר כסף מחוסר היכולת לעבוד בתנאים הקודמים... אז שווה לי
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
סופית מעוניינת לעבור לסיבים
אשמח לשמוע מה הולך הכי טוב בנטפרי
במחיר הכי טוב..
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
@הודיה בושארי- ציירת
עונה לך על השאלה מפעם אולי יעזור למשהו.
הייתה לי את אותה הבעיה עם אותם הספקים.
התקשרתי להראל הלוך חזור מליון פעם, בסוף עלינו על שתי דברים:
1. הכי חשוב!!! למחוק מפעם לפעם את כל העוגיות המחשב.
2. לעשות הפעלה מחדש פעם ביום-יומיים למחשב.
ב''ה מאז לא חזרה הבעיה.

לא עושה סיבים כי לא שווה להשקיע בשכירות...
(חוץ מזה שאת הסטיק אני אצטרך בכל מקרה לעבודות מחוץ לבית...)

אם משהו יודע אם אפשר לנייד את זה לדירה אחרת בתשלום סביר- אשמח לשמוע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
איך עושים את זה?
ת'אמת? לא זוכרת...
תחפשי בגדרות גלישה.
אפשר לבחור מה למחוק ומה לא.
אז גוגל נגיד, לא למחוק אבל דברים שאת לא משתמשת על בסיס קבוע, תמחקי וזהו.
כי לפי דברי הטכנאי העוגיות עוזרות לאתרים אבל מאיטות מאוד את הגלישה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
@הודיה בושארי- ציירת
עונה לך על השאלה מפעם אולי יעזור למשהו.
הייתה לי את אותה הבעיה עם אותם הספקים.
התקשרתי להראל הלוך חזור מליון פעם, בסוף עלינו על שתי דברים:
1. הכי חשוב!!! למחוק מפעם לפעם את כל העוגיות המחשב.
2. לעשות הפעלה מחדש פעם ביום-יומיים למחשב.
ב''ה מאז לא חזרה הבעיה.

לא עושה סיבים כי לא שווה להשקיע בשכירות...
(חוץ מזה שאת הסטיק אני אצטרך בכל מקרה לעבודות מחוץ לבית...)

אם משהו יודע אם אפשר לנייד את זה לדירה אחרת בתשלום סביר- אשמח לשמוע.
סיבים זה לא השקעה, כי יש מקומות שיתנו לך טכנאי חינם (וגם אם לא - זה גג 200 ש"ח)
זה רק תשלום חודשי וכשאת רוצה לסיים - מסיימת.
כמו שמשלמים חשבון חשמל, ככה משלמים על תשתית סיבים.

סטיק = גלישה איטית.
ולמחוק עוגיות והפעלה מחדש - זה פתרון לתשתית איטית.
יש הרבה שזה מתאים להם, וגם יותר זול.
לצרכי עבודה זה וודאי לא מתאים, מבזבז זמן ומגביל מאוד.

עם מחשב טוב ותשתית סיבים טובה המחשב והאינטרנט עובדים מהר מאוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
גם אם את לא עוברת לסיבים, כדאי להכניס את הסים לראוטר שתומך בסים (לברר בחנות), ולא להשתמש בסטיק, ההחלפה מסטיק לראוטר שתומך בסים תכפיל ותשלש את המהירות
איפה יש לקנות ראוטר טוב? עכשיו יש לי אחד ששווה לכפרות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
  • הוסף לסימניות
  • #20
גם אנחנו עשינו לאחרונה תשתית סיבים, מהירות גבוהה, משלמים 79 שח כולל נטפרי.
הספק זה הוט ממומלץ מאוד, שירות פגז...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה