דרוש מידע מכירים רובוט מנקה חלונות מאליאקספרס טוב?

  • הוסף לסימניות
  • #3
  • הוסף לסימניות
  • #4
המלצתי לחבר מהקישור הבא קנה ומרוצה עד הגג
משו רציני מאוד
ק.ש.
ויש על זה קופון ILCD03
מוריד קצת יותר מעשרים שקל.
אפשר להשתמש במרפסת וזה לא יכול לפול מהצד השני?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אפשר להשתמש במרפסת וזה לא יכול לפול מהצד השני?
שאלתי כעת את החבר שלי ענה לי כדלהלן:
  • חובה להשתמש בחבל הבטיחות:
    • לפני כל שימוש מחוץ למעקה, חבר את חבל הביטחון לנקודה יציבה וחזקה בתוך הבית או המרפסת.
    • ודא שהקשר אמין והנקודה שבחרת לא תזוז או תישבר במקרה של נפילת הרובוט.
  • זהירות עם תמיסות ניקוי:
    • יש להשתמש בחומר ניקוי (מים וסבון כלים, לפי ההמלצה) בכמות קטנה מאוד כפי ההוראות.
    • כמות מוגזמת עלולה ליצור שכבה שמנונית שתפגע באחיזה של הוואקום.
לתשומת לבכם:
יש גם חסרונות (לא סתם זה זה עולה פחות מ-300 כמובן לשיקולכם) 1. זה לא עובד באופן אלחוטי, צריך לחבר אותו לשקע. הסוללה נמצאת רק למקרה של חוסר חשמל כדי שלא תיפול. 2. זה עובד רק על חלונות/זכוכית עם מסגרות. במרפסת שלי יש רווחים בין הזכוכית, אני צריך לעשות אימפרוביזציה של 'מסגרת' כדי שזה לא ייכנס למרווח וייפול.
 
נערך לאחרונה ב:
  • תודה
Reactions: HMB
  • הוסף לסימניות
  • #6
.
לתשומת לבכם:
יש גם חסרונות (לא סתם זה זה עולה פחות מ-300 כמובן לשיקולכם) 1. זה לא עובד באופן אלחוטי, צריך לחבר אותו לשקע. הסוללה נמצאת רק למקרה של חוסר חשמל כדי שלא תיפול. 2. זה עובד רק על חלונות/זכוכית עם מסגרות. במרפסת שלי יש רווחים בין הזכוכית, אני צריך לעשות אימפרוביזציה של 'מסגרת' כדי שזה לא ייכנס למרווח וייפול.
כמובן שזה יפול במרווחים בין הזכוכית כי זה עובד על וואקום וכל מנקה חלונות ככה עובד ;)
בקישור שאני הבאתי מנקה חלונות יש פלוס שזה מנקה גם בפינות כי זה מרובע
אבל זה עולה הרבה יותר ואני מאוד מרוצה מזה וזה משפריץ מיים לבד לפי הצורך ללא צורך בחומר ניקוי
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
דוקא יש סרטונים שמראים רובוטים עם חישנים שמזהים את המרווחים ולא נתקעים בהם
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
בקישור שאני הבאתי מנקה חלונות יש פלוס שזה מנקה גם בפינות כי זה מרובע
אבל זה עולה הרבה יותר ואני מאוד מרוצה מזה וזה משפריץ מיים לבד לפי הצורך ללא צורך בחומר ניקוי
אתם מנקים רק עם מים?
כמה זמן יש לכם אותו
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
שאלתי כעת את החבר שלי ענה לי כדלהלן:
  • חובה להשתמש בחבל הבטיחות:
    • לפני כל שימוש מחוץ למעקה, חבר את חבל הביטחון לנקודה יציבה וחזקה בתוך הבית או המרפסת.
    • ודא שהקשר אמין והנקודה שבחרת לא תזוז או תישבר במקרה של נפילת הרובוט.
  • זהירות עם תמיסות ניקוי:
    • יש להשתמש בחומר ניקוי (מים וסבון כלים, לפי ההמלצה) בכמות קטנה מאוד כפי ההוראות.
    • כמות מוגזמת עלולה ליצור שכבה שמנונית שתפגע באחיזה של הוואקום.
לתשומת לבכם:
יש גם חסרונות (לא סתם זה זה עולה פחות מ-300 כמובן לשיקולכם) 1. זה לא עובד באופן אלחוטי, צריך לחבר אותו לשקע. הסוללה נמצאת רק למקרה של חוסר חשמל כדי שלא תיפול. 2. זה עובד רק על חלונות/זכוכית עם מסגרות. במרפסת שלי יש רווחים בין הזכוכית, אני צריך לעשות אימפרוביזציה של 'מסגרת' כדי שזה לא ייכנס למרווח וייפול.
הוא עבד לי ממש יפה אבל נתקלתי גם בבעיה של זכוכיות ללא מסגרת
האם מכירים רובוט חלונות עם חישנים גם ללא מסגרת מעלי?
או רעיון איך ניתן לתת לו לנקות זכוכיות ללא מסגרת בלי לעמוד לידו ולעצור אותו עם הידים
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה