עזרה מעבדת האתגרים - עזרה והשראה למנצחים

  • הוסף לסימניות
  • #1
בעקבות פניות רבות ממנצחי האתגרים, הן בנספחים השונים של האתגרים, והן בפרטי למשתמשים וותיקים, שמבקשים עזרה בגיבוש, שדרוג וליטוש רעיונות. ומעבר לזה, הרי אחרי יותר מ־400 אתגרים (!) - בלעי"ה כ"י - כבר קשה לזכור מה נעשה ומה לא. נפתח אשכול מיוחד לרווחת הציבור, אשכול שיהווה מרחב פתוח לעזרה, השראה, מחשבה משותפת לריענון רעיונות.

מוזמנים לעזור שלא ניפול שוב עם “טיפשות מלאכותית” או “המצאת האלף” בפעם החמישית 😉. בקיצור למנוע מצב, שמעלה האתגר בטוח שהגיע עם רעיון פנטסטי וחלומי, בו בזמן שהרעיון נדוש מכל כיוון אפשרי.

האשכול מיועד לשתף התלבטויות, לבקש עזרה או השראה, ולחילופין להציע טוויסט חדש לאתגר ישן בסגנון "רמיקס" או "סוויטש יצירתי". כך נוכל להמשיך ולשמור על רוח היצירה של האתגרים. כמובן, המטרה הוא עזרה, ואין בזה חובה !!

📢 והפעם בקשה קטנה:
אל תשאירו את העבודה לאחרים ;). מי שיודע שהרעיון המוצע כבר עבר עליו הקלח, או שיודע לתת מחשבה הברקה וכיוון לעזרה, שיזרוק פנימה. כל ניצוץ יכול להצית את האתגר הבא. תשתתפו, תעזרו, תזרקו כיוונים, שלא כל העבודה תיפול שוב על אותם “פראיירים” קבועים… העזרה יהיה לתועלת כולנו, ורק כך נעלה פה עוד יותר את הרמה !!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
בעקבות פניות רבות ממנצחי האתגרים, הן בנספחים השונים של האתגרים, והן בפרטי למשתמשים וותיקים, שמבקשים עזרה בגיבוש, שדרוג וליטוש רעיונות. ומעבר לזה, הרי אחרי יותר מ־400 אתגרים (!) - בלעי"ה כ"י - כבר קשה לזכור מה נעשה ומה לא. נפתח אשכול מיוחד לרווחת הציבור, אשכול שיהווה מרחב פתוח לעזרה, השראה, מחשבה משותפת לריענון רעיונות.

מוזמנים לעזור שלא ניפול שוב עם “טיפשות מלאכותית” או “המצאת האלף” בפעם החמישית 😉. בקיצור למנוע מצב, שמעלה האתגר בטוח שהגיע עם רעיון פנטסטי וחלומי, בו בזמן שהרעיון נדוש מכל כיוון אפשרי.

האשכול מיועד לשתף התלבטויות, לבקש עזרה או השראה, ולחילופין להציע טוויסט חדש לאתגר ישן בסגנון "רמיקס" או "סוויטש יצירתי". כך נוכל להמשיך ולשמור על רוח היצירה של האתגרים. כמובן, המטרה הוא עזרה, ואין בזה חובה !!

📢 והפעם בקשה קטנה:
אל תשאירו את העבודה לאחרים ;). מי שיודע שהרעיון המוצע כבר עבר עליו הקלח, או שיודע לתת מחשבה הברקה וכיוון לעזרה, שיזרוק פנימה. כל ניצוץ יכול להצית את האתגר הבא. תשתתפו, תעזרו, תזרקו כיוונים, שלא כל העבודה תיפול שוב על אותם “פראיירים” קבועים… העזרה יהיה לתועלת כולנו, ורק כך נעלה פה עוד יותר את הרמה !!
רק שאלה קטנה,
הרי בעז"ה מתכננים שיהיה פה המון תגובות ורעיונות.
פותח האתגר יכול להיות שיקרא את הכל מהתחלה.
ברגע שהואקורא מהתחלה יכול להיות שכבר עשו את זה....
יש מה לעשות עם זה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
רק שאלה קטנה,
הרי בעז"ה מתכננים שיהיה פה המון תגובות ורעיונות.
פותח האתגר יכול להיות שיקרא את הכל מהתחלה.
ברגע שהואקורא מהתחלה יכול להיות שכבר עשו את זה....
יש מה לעשות עם זה?
הרעיון העיקרי באשכול פה, הוא שמעלי האתגרים ידעו שפה הם יכולים לבקש עזרה:

1) אחרי שכן מצאו רעיון, לבדוק אולי זה כבר היה. אם לא היה , הם יכולים לצאת לדרך
2) איך לשפר ולשדרג את הרעיון שלהם.
3) ואם זה כבר כן היה, או שאין להם רעיון, יעזרו להם פה למצוא רעיון חדש, זה יכול להיות או מפה, (גם צריך לדעת שם איך לחפש ומה כבר היה) או רעיון חדש אחר. או רעיון ישן ולעזור להם איך לשדרג את זה

אז כמובן, אני מקווה שישאלו ואז לא יכשלו, וגם אנחנו נרוויח שיהיה לנו אתגרים ראויים לשמו. ואם לא ישאלו אלא שוב יסתמכו אל עצמם, אז כמובן שאין פתרון
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #5
אני אמורה להעלות היום אתגר בס"ד.
אז למרות שנתתי ל-GPT לבדוק אם כבר היה אתגר כזה בעבר,
(אגב, הוא מאוד יעיל בזה. כמה רעיונות שחשבתי שהם הברקה וחידוש שלי- הוא מצא לי שכבר הופיעו כאן בעבר... 🫢)
בכל זאת, שואלת את הוותיקים כאן (שלא יהיו לי פדיחות...), האם היה אתגר בנושא ניחוחות/ריחות- תמונה הממחישה ריח כלשהו.
וכן, איך נתן לשדרג את הרעיון...
תודה מראש!
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
הכוונה היא שהריח 'יזעק את עצמו' מהתמונה, כמו למשל פח אשפה עולה על גדותיו?
כן, בדיוק.
דוגמא שתכננתי להעלות-
חלה חמה בתנור.png


עונה על הציפיות? מספיק מעניין וברמה? (הצלחתם להלחיץ אותי...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אני אמורה להעלות היום אתגר בס"ד.
אז למרות שנתתי ל-GPT לבדוק אם כבר היה אתגר כזה בעבר,
(אגב, הוא מאוד יעיל בזה. כמה רעיונות שחשבתי שהם הברקה וחידוש שלי- הוא מצא לי שכבר הופיעו כאן בעבר... 🫢)
בכל זאת, שואלת את הוותיקים כאן (שלא יהיו לי פדיחות...), האם היה אתגר בנושא ניחוחות/ריחות- תמונה הממחישה ריח כלשהו.
כפי שזכור לי, לא היה עד כה, רעיון מגניב
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
שלום
אני אמור להעלות הערב אתגר.

חשבתי אולי בנושא חשופה כפולה, כבר המון זמן לא היה. אם כן אולי בנושא מסויים, סטיו/חורף וכדומה
או בנושא, גרנדיוזי, דהיינו סצנה רגילה ריאליסטית, אבל יש בו חפץ פריט אחד לא בגודל טבעי אלא ענק.
זה אתגר קצת שונה למה שהעליתי לפני כשנה פה, ואולי יותר מעניין.

אשמח לקבל עצות על הנ"ל, בתודות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
שלום
אני אמור להעלות הערב אתגר.

חשבתי אולי בנושא חשופה כפולה, כבר המון זמן לא היה. אם כן אולי בנושא מסויים, סטיו/חורף וכדומה
או בנושא, גרנדיוזי, דהיינו סצנה רגילה ריאליסטית, אבל יש בו חפץ פריט אחד לא בגודל טבעי אלא ענק.
זה אתגר קצת שונה למה שהעליתי לפני כשנה פה, ואולי יותר מעניין.

אשמח לקבל עצות על הנ"ל, בתודות.
אין מישהו שיכול לעזור ? ארצה להעלות את אתגר מוקדם
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
חשבתי אולי בנושא חשופה כפולה, כבר המון זמן לא היה. אם כן אולי בנושא מסויים, סטיו/חורף וכדומה
או בנושא, גרנדיוזי, דהיינו סצנה רגילה ריאליסטית, אבל יש בו חפץ פריט אחד לא בגודל טבעי אלא ענק.
זה אתגר קצת שונה למה שהעליתי לפני כשנה פה, ואולי יותר מעניין.
אולי אחרים חושבים אחרת, אבל אני מניח שלחשופה כפולה יהיה יותר קונים, יותר מעניין ומושך. האחרון בעניין זה היה לפני כנראה מעל שנה, הבינה התקדמה מאז המון, והתוצאות כנראה יהיו בהתאם.

משאיר לאחרים לתת רעיונות איך לשדרג את הרעיון. דרך אגב, אתה יכול פשוט להחליט לבד...
באמת היה יפה, שעוד ניקים יענו פה על השאלות, זה היה המטרה. אחרת - וכפי שזה נראה כעת - אשכול זה נדון לאבדון כמו עוד רעיונות פשוטים שיכלו לעזור לפורום..... (או שאולי אני פשוט טועה, ובעצם יותר טוב פה בלי רעיונות אלו....)
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אולי צריך להסביר קצת את הרעיון והאומנות שבחשיפה כפולה, נראה לי שיש כאלו שלא ממש הבינו מה הרעיון (כמוני), שזה גם גורם לפחות היענות וגם לקושי בדירוג.
באמת היה יפה, שעוד ניקים יענו פה על השאלות, זה היה המטרה. אחרת - וכפי שזה נראה כעת - אשכול זה נדון לאבדון כמו עוד רעיונות פשוטים שיכלו לעזור לפורום..... (או שאולי אני פשוט טועה, ובעצם יותר טוב פה בלי רעיונות אלו....)
צריך להקפיץ את האשכול מדי פעם ו/או להצטרף למעקב אחרי האשכול, כמו שזה נראה יהיה פה מעניין...

נ. ב. אפשר לפתוח אשכול כללי להסביר כל מיני טכניקות ופרומפטים מעניינים ואומנותיים בAI, אולי זה נכלל ב
עוד רעיונות פשוטים שיכלו לעזור לפורום...
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
יש לי שני רעיונות:
1. היום שאחרי - מקום או סצנה מסוימת אחרי שקרה שם אירוע או מאורע כלשהו, כמו אולם אחרי החתונה, עיר אחרי הוריקן, או פשוט בית במוצ"ש...
2. זווית ראיה - תמונה שנלקחת מזווית ראיה לא שגרתית, מה שמבליט אלמנטים מסוימים בתמונה.
בינתיים אני הולך על הראשון, אבל אשמח לשמוע את דעתכם וכן האם היה כבר אתגר דומה לא' מהשניים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
יש לי שני רעיונות:
1. היום שאחרי - מקום או סצנה מסוימת אחרי שקרה שם אירוע או מאורע כלשהו, כמו אולם אחרי החתונה, עיר אחרי הוריקן, או פשוט בית במוצ"ש...
2. זווית ראיה - תמונה שנלקחת מזווית ראיה לא שגרתית, מה שמבליט אלמנטים מסוימים בתמונה.
בינתיים אני הולך על הראשון, אבל אשמח לשמוע את דעתכם וכן האם היה כבר אתגר דומה לא' מהשניים.
הראשון היה פעמיים! 😞
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
מה אומר על השני, מעניין?
השאלה איזה זווית , לדוגמא צילום מלמטה או צילום רחפן, יכול להיות דווקא מעניין, אבל זה לוקח את זה לכיוון מאד פוטוריאלסטי , לא נורא אבל שתדע שהכיוון לא אומנותי בכלל
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה