📶 מהירות גלישה בסים בסטיק או בטלפון // אתם קולטים?

  • הוסף לסימניות
  • #21
תודה רבה (:
בדקתי כבר מזמן.
פשוט שמעתי כל כך הרבה מידע סותר.

תכל'ס סלקום הכי טובים בקליטה.
וויקום (טוענים שהם...) יושבים על אותן אנטנות.
והם הכי משתלמים בתוכנית ובמחיר.


SME זו תכנית לעסקים קטנים ובינוניים.
יש לך יותר מקו אחד?


מצוין.


דיברתי כבר עם נציגה שלהם בשבוע שעבר.
אברר מולה.

אני די סגור על וויקום.
אערוך חודש ניסיון - אעדכן.
יש כרגע מבצע חדש בWECOM ב25 לחודש לקו 4G רגיל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
אם הייתי רוצה אינטרנט מהיר הייתי מתקינה מודם,
אבל הסטיק מספק את הצורך שלי ברשת בצורה מושלמת
הלוואי שגם אותו כבר לא אצטרך
צילום מסך 2025-12-10 184008.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אם הייתי רוצה אינטרנט מהיר הייתי מתקינה מודם,
אבל הסטיק מספק את הצורך שלי ברשת בצורה מושלמת
הלוואי שגם אותו כבר לא אצטרך
צפה בקובץ המצורף 2126965
הלוואי.
ההבדל בין סטיק לסיב...
1765385381845.png


יש כרגע מבצע חדש בWECOM ב25 לחודש לקו 4G רגיל.
האמת אין לי ענין דוקא ב5G כמו שכתבתי.
השאלה כמה 4G יהיה מהיר?
בדקתי אצל אחרים והפערים גדולים מאוד.
מהניסיון שלך - מה המהירות הסטנדרטית?
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
הלוואי.
ההבדל בין סטיק לסיב...
צפה בקובץ המצורף 2126993


האמת אין לי ענין דוקא ב5G כמו שכתבתי.
השאלה כמה 4G יהיה מהיר?
בדקתי אצל אחרים והפערים גדולים מאוד.
מהניסיון שלך - מה המהירות הסטנדרטית?
לדעתי מי שמשקיע על נתב G5 כבר עדיף להשקיע כמה שקלים יותר וליהנות מביתי

אינטרנט אלחוטי לא מיועד במהותו לצורך עבודה מסיבית וההשקה על נתב דור 5 שזה מינימום 500 ש"ח למשהו איכותי רק על הספק אם זה יעבוד טוב זה לדעתי לא שווה את זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
לדעתי מי שמשקיע על נתב G5 כבר עדיף להשקיע כמה שקלים יותר וליהנות מביתי

אינטרנט אלחוטי לא מיועד במהותו לצורך עבודה מסיבית וההשקה על נתב דור 5 שזה מינימום 500 ש"ח למשהו איכותי רק על הספק אם זה יעבוד טוב זה לדעתי לא שווה את זה.
כמובן.

יש לי ראוטר מהיר בבית.
יש לי ראוטר מהיר בעבודה.
אבל אני צריך גם סים חזק נייד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
  • הוסף לסימניות
  • #27
יצוין שאני משתמש בראוטר (מודם) סלולרי G5 איכותי שהזמנתי בכ-350 ש"ח מעלי אקספרס
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
אם הייתי רוצה אינטרנט מהיר הייתי מתקינה מודם,
אבל הסטיק מספק את הצורך שלי ברשת בצורה מושלמת
הלוואי שגם אותו כבר לא אצטרך
זה לא יתכן
מדובר על חצי מגה בייט לשניה
כנראה זה לא המהירות הממוצעת שלכם
או שהשארתם דברים פתוחים ברקע בזמן הבדיקה
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
לדעתי מי שמשקיע על נתב G5 כבר עדיף להשקיע כמה שקלים יותר וליהנות מביתי

אינטרנט אלחוטי לא מיועד במהותו לצורך עבודה מסיבית וההשקה על נתב דור 5 שזה מינימום 500 ש"ח למשהו איכותי רק על הספק אם זה יעבוד טוב זה לדעתי לא שווה את זה.
באלי יצא לי פחות מ75$,
ZTE F50,
אבל משום מה הקליטה היא בין 2 ל14, מסתבר שאין אנטנות 5G באזורי
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
  • הוסף לסימניות
  • #31
יצוין שאני משתמש בראוטר (מודם) סלולרי G5 איכותי שהזמנתי בכ-350 ש"ח מעלי אקספרס
לא זמין למכירה בקישור.
אבל תודה על ההמלצה על הדגם.
נראה פופולארי.

זה לא יתכן
מדובר על חצי מגה בייט לשניה
כנראה זה לא המהירות הממוצעת שלכם
או שהשארתם דברים פתוחים ברקע בזמן הבדיקה
לצערי, ייתכן.
מניסיון אישי.
סטיק/נייד נמצאים בטווח של מגה בייט לשניה.

באלי יצא לי פחות מ75$,
ZTE F50,
אבל משום מה הקליטה היא בין 2 ל14, מסתבר שאין אנטנות 5G באזורי
מוזר.
המחיר נשמע זול מדי.
ניסית אותו במקום שכן יש 5G?

באופן כללי.
האם יש יכולת להגיע ל80-70 מגה-ביט ב4G.
ב5G יש 100+
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
  • הוסף לסימניות
  • #33
מוזר.
המחיר נשמע זול מדי.
ניסית אותו במקום שכן יש 5G?
לי גם יש את הדגם הזה ההורדה סביב 80-120,ויותר ביום טוב.
באופן כללי.
האם יש יכולת להגיע ל80-70 מגה-ביט ב4G.
כן, יש לי סטיק 4G שהייתי מגיע איתו ל ממוצע50-60, במקרים חריגים הגיע גם ל 110
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
כן, יש לי סטיק 4G שהייתי מגיע איתו ל ממוצע50-60, במקרים חריגים הגיע גם ל 110
מצוין. תודה.
זה טוב לי.
סטיק 4G עם סים 4G?
וכמובן גם 5G לא יגרע מהנתונים הטובים שכתבת.

ככל הנראה אבדוק חודש ניסיון את וויקום.
מקווה שזה ישתלם.
באמת שנמאס לי למצוא חברה נורמלית...:cautious:
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
מצוין. תודה.
זה טוב לי.
סטיק 4G עם סים 4G?
וכמובן גם 5G לא יגרע מהנתונים הטובים שכתבת.

ככל הנראה אבדוק חודש ניסיון את וויקום.
מקווה שזה ישתלם.
באמת שנמאס לי למצוא חברה נורמלית...:cautious:
עוקבת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
בלת"ק לא יודע אם זה המקום לשאול אבל אשמח לעזרה
יש לי ראוטר נייד של חברת olax סים של רמי לוי, עד עכשיו עבד מצוין קליטה של 4G ארבע פסים (מתוך 5), לפני שבועיים עברתי דירה לבנין ממול, עכשיו הוא מראה חמש פסים אבל האינטרנט נורא נורא איטי, כשהעברתי את הסים לסמארטפון זה הראה קליטה של 3-4 פסים של 4G+ והוא העביר למחשב דרך הווי פיי אינטרנט מעולה ומהיר, ניסיתי לשאול את gpt למה הראוטר לא מתפקד והוא כתב ל שאולי הראוטר הזה לא מגיב טוב לקליטה של 4G+ וצריך לנעול אותו על 4G בלבד, הוא מחרטט? יכול להיות פתרון אחר?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה