עזרה מעבדת האתגרים - עזרה והשראה למנצחים

  • הוסף לסימניות
  • #81
לקראת העלאת אתגר שבועי בעז"ה
עיקר האתגר אמור להיות ביצירה או שחייבים שיהיה שם 'רעיון'?
חשבתי על כיוון של יצירת אמנות אנטי ריאליסטית בהשראת אמנים שונים
זה כבד מדי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #82
לקראת העלאת אתגר שבועי בעז"ה
עיקר האתגר אמור להיות ביצירה או שחייבים שיהיה שם 'רעיון'?
חשבתי על כיוון של יצירת אמנות אנטי ריאליסטית בהשראת אמנים שונים
זה כבד מדי?
זה מאד גמיש אין כללים נוקשים למעלי האתגרים מה לבחור, כמובן במסגרתכללי פרוג בלי נשים...ובלי דעות מוזרות וכד'
אנטיריאלסטי זה מגדיר סגנון אמנותי אבל תחשוב מה עלינו ליצור באומנות, אולי "חנוכה אמנותי" או משהו כזה
 
  • הוסף לסימניות
  • #83
מה אומרים על רעיון של, סכו"מים, סוגי חד פעמי לחנוכה - מפיונים והכול -, אקססוריז לשולחן לערב לביבות לחנוכה ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #84
מה אומרים על רעיון של, סכו"מים, סוגי חד פעמי לחנוכה - מפיונים והכול -, אקססוריז לשולחן לערב לביבות לחנוכה ?
העליתי רעיון אחר, אולי באתגר הבאה...

 
  • הוסף לסימניות
  • #85
פעמיים בעבר (אחד ממש לא רחוק) העליתי אתגרים שלא היו מוצלחים בלשון המעטה
אשמח מאד לקבל רעיונות מן האנשים היצירתיים והמוכשרים
חנוכה שמח 🕎
 
  • הוסף לסימניות
  • #86
פעמיים בעבר (אחד ממש לא רחוק) העליתי אתגרים שלא היו מוצלחים בלשון המעטה
אשמח מאד לקבל רעיונות מן האנשים היצירתיים והמוכשרים
חנוכה שמח 🕎
אולי בכיוון של סנדוויץ'/ ארוחת בוקר שהכנו למישהו. אולי בתוספת פתק/ מכתב מתאים.
נגיד לחם עם שוקולד (ממרח תמרים לבריאים יותר...), בתוספת פירות מתוקים- בננה/ תמרים,
עם פתק בסגנון- "למוישי המתוק שלי, שיהיה לך מתוק בלימודים"...
לא יודעת אם היה כבר אתגר דומה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #88
אולי "משחקים בכאילו". ילדים משחקים כאילו הם... (אבא/ מורה/ נוסעים באוטובוס מכיסאות וכו)
בהשראת התמונה המיוחדת-
 
  • הוסף לסימניות
  • #89
חשבתי אולי לעשות את מלחמת החשמונאים ביוונים אילו זה היה בזמננו
היה כבר דבר כזה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #91
פעמיים בעבר (אחד ממש לא רחוק) העליתי אתגרים שלא היו מוצלחים בלשון המעטה
אשמח מאד לקבל רעיונות מן האנשים היצירתיים והמוכשרים
חנוכה שמח 🕎
קודם כל תוכל בשמחה להשתמש עם רעיון זה, אם זה נראה לך:
מה אומרים על רעיון של, סכו"מים, סוגי חד פעמי לחנוכה - מפיונים והכול -, אקססוריז לשולחן לערב לביבות לחנוכה ?
תוכל לשחק עם רעיון זה באיזה צורה שרק תרצה. חופשי.
גם 'אם' אני ינצח באתגר של שלשום אז אני מעלה רק אחרי חנוכה ולכן זה יהיה אז פחות רלוונטי. ויש לי כבר רעיונות אחרים לזה.


כעת בעניין אתגרים פחות מוצלחים. קשה מאוד לנחש מראש איזה אתגר ילך. אתגרים קיצ'ים או שקלים לביצוע, או דווקא שמאתגרים את הבינה, או רעיון מהפכני מקורי וחדשני וכו'... ראינו כבר הכול, ואין בזה כללים לענ"ד.

האם ניק שפעיל מאוד באתגרים של אחרים, מתגמלים אותו אחרים שיהיו פעילים באתגר שלו ? אני לא יודע כמה שזה נכון. לדוגמא האתגר הפעיל של אתמול (אגב, אני גם לא רואה גם השתתפות שלך,... לא חייב כמובן, אבל נקודה למחשבה...), ואני כן פעיל מאוד באתגרים, וזה גם לא אתגר קשה בכלל. והיה לנו לאחרונה גם עוד אתגרים של ניקים מאוד פעילים שלא היה בהם מי יודע פעילות גדולה.....

ואם הסיבה הוא כי הימים עמוסים, זה גם לא חד משמעי, כי ראינו כבר אתגרים בימים עמוסים מאוד, שהיה בהם פעילות גדולה... בקיצור, לנחש מראש זה אתגר בפני עצמו, ועדיין לא ראיתי מישהוא שידע לנצח באתגר זה !!!
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #94
קודם כל תוכל בשמחה להשתמש עם רעיון זה, אם זה נראה לך:

תוכל לשחק עם רעיון זה באיזה צורה שרק תרצה. חופשי.
גם 'אם' אני ינצח באתגר של שלשום אז אני מעלה רק אחרי חנוכה ולכן זה יהיה אז פחות רלוונטי. ויש לי כבר רעיונות אחרים לזה.


כעת בעניין אתגרים פחות מוצלחים. קשה מאוד לנחש מראש איזה אתגר ילך. אתגרים קיצ'ים או שקלים לביצוע, או דווקא שמאתגרים את הבינה, או רעיון מהפכני מקורי וחדשני וכו'... ראינו כבר הכול, ואין בזה כללים לענ"ד.

האם ניק שפעיל מאוד באתגרים של אחרים, מתגמלים אותו אחרים שיהיו פעילים באתגר שלו ? אני לא יודע כמה שזה נכון. לדוגמא האתגר הפעיל של אתמול (אגב, אני גם לא רואה גם השתתפות שלך,... לא חייב כמובן, אבל נקודה למחשבה...), ואני כן פעיל מאוד באתגרים, וזה גם לא אתגר קשה בכלל. והיה לנו לאחרונה גם עוד אתגרים של ניקים מאוד פעילים שלא היה בהם מי יודע פעילות גדולה.....

ואם הסיבה הוא כי הימים עמוסים, זה גם לא חד משמעי, כי ראינו כבר אתגרים בימים עמוסים מאוד, שהיה בהם פעילות גדולה... בקיצור, לנחש מראש זה אתגר בפני עצמו, ועדיין לא ראיתי מישהוא שידע לנצח באתגר זה !!!
לא נראה לי שהציבור דן לגופו של ניק, אלא רק לגופו של האתגר, וברור שאם זה אתגר שצריך לשבור את הראש וגם להתייגע אח"כ עם הבינה שלא מבינה מה אתה רוצה מחייה...זה מוריד מאד את החשק להשתתף.
 
  • הוסף לסימניות
  • #96
  • הוסף לסימניות
  • #97
  • הוסף לסימניות
  • #98
לקראת האתגר השבועי שאני צריכה להעלות מחר-
איזה רעיון הכי נשמע לכם?
1. קונפליקטים. תמונה שמביעה התלבטות, התנגשות או בעיה. לדוגמא- אדם העומד בצומת דרכים ותוהה לאן לפנות.
2. סימטריה שבורה. תמונה כמעט סימטרית – אבל עם אלמנט אחד שמפר את הסדר.
3. "משחקים בכאילו". ילדים משחקים כאילו הם... (אבא/ מורה/ נוסעים באוטובוס מכיסאות וכו')

דבר שני, לגבי הגבלת מספר היצירות ליום-
@נכון מאוד שינה באתגר האחרון ל-2 יצירות ביום. להמשיך ככה?

תודה מראש למגיבים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #99
לקראת האתגר השבועי שאני צריכה להעלות מחר-
איזה רעיון הכי נשמע לכם?
1. קונפליקטים. תמונה שמביעה התלבטות, התנגשות או בעיה. לדוגמא- אדם העומד בצומת דרכים ותוהה לאן לפנות.
מעניין מאוד. לא זוכר כעת, אם היה אתגרים דומים
2. סימטריה שבורה. תמונה כמעט סימטרית – אבל עם אלמנט אחד שמפר את הסדר.
יכול להיות רעיון נהדר, למרות שלא 100 % הבנתי את פרטי הרעיון
3. "משחקים בכאילו". ילדים משחקים כאילו הם... (אבא/ מורה/ נוסעים באוטובוס מכיסאות וכו')
דבר שני, לגבי הגבלת מספר היצירות ליום-
@נכון מאוד שינה באתגר האחרון ל-2 יצירות ביום. להמשיך ככה?
כמובן שאין בעיה, אבל נראה לי, שהניסיון הראה שזה לא עזר להרבות משתתפים, וגם לא ההוספה שיהיה 4 יצירות באתגר יומי במקום 3.
הבעיה המרכזי בזה, זה צורת הדירוגים.... ובפרט באתגר שבועי. להעלות יצירה כמה ימים אחרי ההתהחלה אין סיכוי לקבל ניצחון
 
מעניין מאוד. לא זוכר כעת, אם היה אתגרים דומים

יכול להיות רעיון נהדר, למרות שלא 100 % הבנתי את פרטי הרעיון


כמובן שאין בעיה, אבל נראה לי, שהניסיון הראה שזה לא עזר להרבות משתתפים, וגם לא ההוספה שיהיה 4 יצירות באתגר יומי במקום 3.
הבעיה המרכזי בזה, זה צורת הדירוגים.... ובפרט באתגר שבועי. להעלות יצירה כמה ימים אחרי ההתהחלה אין סיכוי לקבל ניצחון
תודה על התשובה המפורטת!
אני אראה לאיזה רעיון יותר קל ליצור תמונות, ולפי זה אחליט על 1 או 2...

יכול להיות רעיון נהדר, למרות שלא 100 % הבנתי את פרטי הרעיון
למשל- פרצוף סימטרי, אותו אדם, אותו מבט, אבל צד אחד מחייך וצד שני אדיש.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה