כדורים נגד בחילות

  • הוסף לסימניות
  • #1
מה מומלץ נגד בחילות בהריון??קראתי על הדיקלקטין ,ודרך אשכול בפרוג הגעתי למישהו ברחוב רמב"ם בב"ב שיש לו כדורים הוא אומר חקוי של דיקלקטין ב1.5 לכדור ,הוא אמר שלוקחים 4 כדורים ביום וזה לא מזיק,האם אפשר לסמוך על זה??? למישהי יש נסיון? תעזרו לי פליז
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
עדיף שתלכי לרופאה ותבקשי מרשם לדיקלקטין.או שיש פה למעשהי למכור לך
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
שלום רב
מנסיון של בחילות והקאות
יש תרופה שרופאים אפילו לא מספרים עליה, ועולה הרבה יותר זול...
חבל להתחיל עם היקרים ובסוף מגיעה ההקאה ביחד עם התרופה...

אז לפני הכל תנסו נרות(לא כדור) פראמין.
ואם עזר- והיה זה שכרי שפחות יסבלו.
שיהיה רפואה שלימה ושהכל ילך בקלות
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
פראמין מאד מסוכן, יכול לגרום לשיתוק ולעיוות שרירים.

יש גם זופרן, צריך מרשם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
מניסיון של בחילות והקאות באופן קיצוני בהריון , זופרן היה הדבר היחיד שקצת עזר לי ...
שווה לנסות !!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
מנסיון עגום של 4 וחצי חודשים עם בחילות והקאות של 3 פעמים ביום,
כלום לא עזר לי גם לא הכדורים שהוזכרו למעלה.
מקווה בשבילך שתמצאי משהו כי זה סבל נורא ואיום אני 3 חודשים לא יצאתי מחוץ לעיר וגם בתוך העיר הייתי הולכת מרחקים כי באוטובוס פנימי גם הייתי מקיאה, גם קרה לי כמה פעמים שהקאתי בצידי דרכים ברחוב, בקיצור קטסטרופה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לא סובלת מהבעיה, ואין לי פתרונות.
רק הזהרה אחת לפותחת האשכול:
לעולם לא לקחת תרופות בהריון ללא אישור רפואי!!!!
לא לסמוך על שום הבטחה שזה לא מזיק!!!!
גם דברים טבעיים עלולים להזיק.
התינוק שלכם כעת במצב רגיש מאוד, תרופה שתעבור אליו יכולה להזיק להתפתחות הפיזית והשכלית שלו!
זה החיים שלכם ושל התינוק שלכם!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אין המלצה גורפת. לכל אחת מתאים משהו אחר
אותי הזהירו לא לאכול מתוק- ובפועל זה הדבר שהרגיע לי בחילות.

אני אישית השתמשתי בדיקלקטין שנכנס לסל הבריאות וכל רופא אמור לתת מרשם (גם רופא משפחה) זה עולה 3.5 ש"ח לכדור, בימים הקשים לקחתי 4 ביום אח"כ הורדתי מינון לפי ההרגשה
עזר לי מאד! (אבל שוב - לא בטוח שיועיל לכולן)

בנוסף, לפעמים יש תחושה שעדיף לא לאכול כדי לא להקיא אבל בד"כ קיבה ריקה גורמת להקאות ולבחילות. כדאי לאכול כל כמה שעות משהו קטן ויבש.

הרבה הצלחה.
וזה עובר בסוף
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י יפה;2514028:
לא סובלת מהבעיה, ואין לי פתרונות.
רק הזהרה אחת לפותחת האשכול:
לעולם לא לקחת תרופות בהריון ללא אישור רפואי!!!!
לא לסמוך על שום הבטחה שזה לא מזיק!!!!
גם דברים טבעיים עלולים להזיק.
התינוק שלכם כעת במצב רגיש מאוד, תרופה שתעבור אליו יכולה להזיק להתפתחות הפיזית והשכלית שלו!
זה החיים שלכם ושל התינוק שלכם!

חבל שא"א לצלצל יותר מפעם אחת!!!
גם אני אף פעם לא העזתי לקחת משהו נגד בחילות, בסוף הכל עובר ואת נשארת עם תינוק מדהים, שווה, לא?
ואני כן מדברת מנסיון- אני כבר בשישי ועדיין סובלת מהקאות בבוקר, סיוט!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י ינשופי;2514178:
חבל שא"א לצלצל יותר מפעם אחת!!!
גם אני אף פעם לא העזתי לקחת משהו נגד בחילות, בסוף הכל עובר ואת נשארת עם תינוק מדהים, שווה, לא?
ואני כן מדברת מנסיון- אני כבר בשישי ועדיין סובלת מהקאות בבוקר, סיוט!

דיקלקטין, מיועד ספציפית לנשים בהריון, ומי שצריכה ונמנעת מלקחת בגלל המיתוס ש'לא לוקחים תרופות בהריון' מפסידה כמה חודשים של איכות חיים ולפעמים הרבה מעבר לזה. כן, יש תרופות שמותר לקחת בהריון , ולפעמים גם צריך. כמובן שהכל לאחר יעוץ עם רופא. לא צריך לסבול סתם. פשוט קצת צרם לי המשפט שלך, אני חושבת שאיכות החיים של האם לא פחות חשובה משל התינוק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
ממליצה לך ליצור קשר במס' 052-7608745, בעל גמ"ח תרופות בירושלים ויש לו הרבה ידע ונסיון בתחום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י ינשופי;2514178:
חבל שא"א לצלצל יותר מפעם אחת!!!
גם אני אף פעם לא העזתי לקחת משהו נגד בחילות, בסוף הכל עובר ואת נשארת עם תינוק מדהים, שווה, לא?
ואני כן מדברת מנסיון- אני כבר בשישי ועדיין סובלת מהקאות בבוקר, סיוט!

מכירה תינוקים מדהמים שהאמא לקחה דיקלטין ושניהם מאושרים
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אולי יש למישהי למכור לי כמה כדורי דיקלקטין כניסיון לראות אם "עובד" עלי
במקום לקנות ישר 60 קפסולות..
בב"ב
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י ינשופי;2514178:
חבל שא"א לצלצל יותר מפעם אחת!!!
גם אני אף פעם לא העזתי לקחת משהו נגד בחילות, בסוף הכל עובר ואת נשארת עם תינוק מדהים, שווה, לא?
ואני כן מדברת מנסיון- אני כבר בשישי ועדיין סובלת מהקאות בבוקר, סיוט!

יש הקאות ויש הקאות.

כנראה שאף פעם לא אושפזת להזנה דרך הווריד ולא הגעת למצב של סכנת חיים בגלל הקאות. (שמעתי על מישהי שנפטרה מכך, וכמובן גם העובר שלה ל"ע, יש מצב קיצוני שהגוף מתרוקן ממלחים חיוניים וכו')

אף אחת לא מחפשת לקחת דברים לפני שהגיעה למצב של עילפון ואיבוד חושים מרוב הקאות.

תמשיכי להצהיר "ואני כן מדברת מנסיון" :rolleyes: אני כ"כ אוהבת את האנשים האלה שמסתובבים ומצהירים הצהרות יפות כשהם בחיים עוד לא טעמו את טעם המוות :cool:
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
במאוחדת קונים כדורים בבודדים ב3.4 לכדור.
וד"א אצלי הכדור פשוט גרם לרעב מטורף כל הזמן , ועליתי 30 ק"ג בהריון האחרון וגם ילדתי תינוקת ענקית!!אבל זה תמיד יהיה עדיף מלהיכנס לתת תזונה וללדת בשבוע 25...
(בלי הכדור בהריון ראשון התאשפזתי כל יום והייתי מתעלפת באמצע הרחוב...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
יש לי כ40 כדורים למכירה
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
איזה מעצבן כל הקטע הזה של הבחילות
יש לי הפסקה של כמה שנים מהילד הקודם, וממש שכחתי מזה..
פתאום זה התחיל ואני בהלם מההרגשות הלא נעימות...
כי אם אני אוכלת כל הזמן - יש לי בחילות
ואם אני לא אוכלת בכלל - יש לי בחילות
בקיצור, זה נורא !
(אני לא מדברת על ההספקים שלי של פסח, שאי אפשר להשוות לכל שנה..)

יש אולי משהיא שניסתה משהו טבעי ועזר לה ?
אולי אפילו איזה פטנטים שעוזרים ?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה