כדורים נגד בחילות

  • הוסף לסימניות
  • #21
נכתב ע"י שרינה;2513864:
עדיף שתלכי לרופאה ותבקשי מרשם לדיקלקטין.או שיש פה למעשהי למכור לך
היום זה כבר נכנס לסל ועולה פחות
עוזר נחמד
לי עזר מאד תמצית גנג'ר שקונים בבית טבע העדפתי את זה כי זה היה נראה לי טבעי יותר ועזר לי מאד
כנראה גם פסיכולוגי.....סתם בהתחלה מאד אין מה לדבר עד שהגוף התרגל..ואז פחות
ואז ואז כבר נגמר הבחילות והתקדמנו לשליש הבא.....(:
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
נכתב ע"י יפה;2514028:
לא סובלת מהבעיה, ואין לי פתרונות.
רק הזהרה אחת לפותחת האשכול:
לעולם לא לקחת תרופות בהריון ללא אישור רפואי!!!!
לא לסמוך על שום הבטחה שזה לא מזיק!!!!
גם דברים טבעיים עלולים להזיק.
התינוק שלכם כעת במצב רגיש מאוד, תרופה שתעבור אליו יכולה להזיק להתפתחות הפיזית והשכלית שלו!
זה החיים שלכם ושל התינוק שלכם!

גם התיבשויות קיצוניות זה החיים שלכם ושל הילדים שלכם.
התיבשות מזיקה הרבה יותר.
ואם יש תרופה מאושרת, גם אם לא מגיעים למצב קיצוני, אין שום סיבה להמשיך ולסבול סתם!
חבל שכל כך הרבה נשים חיות על המיתוס הזה.
וסובלות.
וסובלות.
וסובלות.
סתם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
נכתב ע"י neom;2514650:
גם התיבשויות קיצוניות זה החיים שלכם ושל הילדים שלכם.
התיבשות מזיקה הרבה יותר.
ואם יש תרופה מאושרת, גם אם לא מגיעים למצב קיצוני, אין שום סיבה להמשיך ולסבול סתם!
חבל שכל כך הרבה נשים חיות על המיתוס הזה.
וסובלות.
וסובלות.
וסובלות.
סתם.

צריך להפריד פה בין הדברים כי ההרגשה היא שיש פה שני קיצונויות: בעד ונגד...
בוודאי שאם הבחילות מציקות ויש תרופה שהיא מועילה ובטוחה חשוב לקחת את התרופה. אבל צריך לדעת שבהריון המצב מאוד רגיש במיוחד בשלושת החודשים הראשונים שאז התינוק הכי רגיש לכל דבר. וכבר קרה בעבר שאפילו רופאים אשרו כל מיני תרופות גם נגד הקאות שגרמו למומים קשים מאוד רח"ל. (עין ערך ילדי התילומיד- נראה לי שזה שם התרופה שהייתה לפני שנים נגד בחילות וחשבו שהיא בטוחה...)
ברור שמסוכן להקיא בלי סוף, אבל ברור גם שצריך להזהר ולבדוק היטב כל תרופה.
בכל מקרה שיהיה הריון קל ושמח ושהבחילות יעברו מהר:)
בענין ההמלצות שמעתי שג'יג'ר וזנגוויל מאוד עוזרים (וזה טבעי כך שלא אמור להוות בעיה).
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
אני מאד ממליצה על דילקטין!
פשוט עולם אחר מלפני ואחרי

עם דיקלטין אפשר לתפקד! כמעט כרגיל
שווה את הכסף

אגב זה כדור שמאד מומלץ ואין שום סכנה לקחת אותו
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
ץ

מעניין אותי מי לקחה דיקלקטין בהריון ולא נולד לה תינוק מדהים???????????
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
יש מה לעשות במצב שהדיקלקטין "רק" מצמצם הקאות, אבל עדיין סובלים כל היום מבחילות איומות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
נכתב ע"י ינשופי;2514178:
חבל שא"א לצלצל יותר מפעם אחת!!!
גם אני אף פעם לא העזתי לקחת משהו נגד בחילות, בסוף הכל עובר ואת נשארת עם תינוק מדהים, שווה, לא?
ואני כן מדברת מנסיון- אני כבר בשישי ועדיין סובלת מהקאות בבוקר, סיוט!

מי אמר לך שאם היית לוקחת דיקלקטין או כדור אחר היה יוצא תינוק לא שווה????
תפסיקו לחשוב שאתם חכמים יותר מהרופאים. אם רופא אומר שלא מזיק, אז לא מזיק
ואין טעם לסבול סתם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
אף אחד (בכל אופן אני....) לא דיבר נגד דילקטין, או כל תרופה מאושרת אחרת.
לפעמים אכן אין ברירה וצריך לקחת תרופות.
(בכל אופן, מי שאומרת שגם האיכות החיים של האמא שווה משהו, כנראה לא התנסתה בלידה של ילד פגוע.....)

אני דיברתי על תרופות, חיקויים, דברים טבעיים, וכו'. שלא נבדקו מחקרית.
(אם לא קרה כלום ל-5 שכנות לאשה ולבת דודה השניה, זה לא אומר שהתרופה בטוחה..... )
על תרופה ש: משהו מוכר חיקוי של דילקטין שאומר שהיא בטוחה......
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
ואני דיברתי על זה שיש הרבה פתרונות, ונשים רבות חיות בתוך הבועה של אין מה לעשות, ויש נשים שמגיעות למצבים נוראיים פיזית ונפשית עם השלכות בלתי הפיכות על חייהן, אבל הסבתא אמרה שלא לוקחים תרופות, ולפעמים גם הרופאים מעקמים פרצוף על תרופות מאושרות ובטוחות להריון. אז הן לא לוקחות תרופות ושואלות כל בוקר את נפשן למות, ולא מסוגלות לחשוב על פעם נוספת.

כשכדור קטן ובטיחותי יכול לשנות את חייהן לחלוטין.

זה נשמע כמו אי נוחות קלה, או איכות חיים של מישהי. לא! זה החיים בעצמם. ומי שחושבת שהיא יודעת מה זה בחילות, ומסוגלת לאמר: אי נוחות כזאת או אחרת, אז היא לא יודעת מה זה בחילות והקאות בהריון.
אגב, יש לזה שם: היפראמזיס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
נכתב ע"י יפה;2515241:
אף אחד (בכל אופן אני....) לא דיבר נגד דילקטין, או כל תרופה מאושרת אחרת.
לפעמים אכן אין ברירה וצריך לקחת תרופות.
(בכל אופן, מי שאומרת שגם האיכות החיים של האמא שווה משהו, כנראה לא התנסתה בלידה של ילד פגוע.....)

אני דיברתי על תרופות, חיקויים, דברים טבעיים, וכו'. שלא נבדקו מחקרית.
(אם לא קרה כלום ל-5 שכנות לאשה ולבת דודה השניה, זה לא אומר שהתרופה בטוחה..... )
על תרופה ש: משהו מוכר חיקוי של דילקטין שאומר שהיא בטוחה......

מבינה שהביטוי 'חיקוי של דיקלקטין' הקפיץ אותך.
אז זהו שזה פשוט לא חיקוי. הרכיבים זהים רק שהוא נרקח פה בארץ, הדיקלקטין ה'מקורי' הוא קנדי. זה ההבדל.
שניהם בטיחותיים לחלוטין ומיועדים לשימוש בהריון.
יש נשים שהישראלי לא משפיע עליהן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
אצלי הבחילות מטורפות עד כדי התייבשות "רואה שחור"

בהריון אחרון לקחתי כל יום ויטמין B12 - שינה לגמרי את התחושה.
תקראו הרבה אשכולות בפרוג שמזריקים את זה בתל השומר...
חוסר בויטמין B גורם לבחילות!
והרופאים לא אומרים את זה (וחלק גם לא הסכימו איתי)
המציאות מוכיחה!

הדיקלקטין גרם לי לריחוף ותחושה של סמים ממש!
הזופרן עזר לשבוע וגורם לתאבון מוגבר++ אח"כ הגוף התרגל וזה לא השפיע..

שולחת לך חיזוק ענק לעבור את התקופה הזו ולקבל בעז"ה מתנת שמיים מושלמת מכל הבחינות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
נכתב ע"י שושן צחור;2515309:
מבינה שהביטוי 'חיקוי של דיקלקטין' הקפיץ אותך.
אז זהו שזה פשוט לא חיקוי. הרכיבים זהים רק שהוא נרקח פה בארץ, הדיקלקטין ה'מקורי' הוא קנדי. זה ההבדל.
שניהם בטיחותיים לחלוטין ומיועדים לשימוש בהריון.
יש נשים שהישראלי לא משפיע עליהן.

מאיפה את יודעת בברור שהרכיבים זהים?

התחלתי עם המקורי ועכשיו אני לוקחת את הישראלי

והצלחתם להלחיץ אותי

איך אני יכולה לדעת בטוח שזה אותו דבר? כי בכל אופן יש הבדל בשחרור של התרופה
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
נכתב ע"י ערסל;2515454:
מאיפה את יודעת בברור שהרכיבים זהים?

התחלתי עם המקורי ועכשיו אני לוקחת את הישראלי

והצלחתם להלחיץ אותי

איך אני יכולה לדעת בטוח שזה אותו דבר? כי בכל אופן יש הבדל בשחרור של התרופה

זו תרופה גנרית, והיא בטוחה לחלוטין לחלוטין!
אם את רוצה חומר בנושא, תשלחי לי באישי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
יש מישהי מרחובות, שושי, לא זוכרת את המשפחה, שפתחה מעין קבוצה להיפראמזיס.
המייל שלה: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
יש לה גם איזשהו קו עם מידע ועיצות
והיא שולחת מיילים עם הרבה מאד מידע שימושי
אז לכל מי שסובלת, וזה באמת סבל לא רגיל - שווה לנסות
אגב, אצלי הדבר היחיד שעזר היה זופרן. אמנם עדיין הקאתי אבל רק פעמיים-שלוש ביום ולא יותר :)
יש כאילו שעוזר להן יותר בעירוי. לא ניסיתי
לכל המחכות - שיעבור בקלות ובבריאות בעז"ה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
לא יכולה לפרט מהיכן אני יודעת...אבל יודעת בוודאות מוחלטת!!
ה"דיקלקטין" אושר לשימוש(אגב, גם בפסח) לנשים בהריון בכל מצב.
מפאת זאת שיש 10 מלגר' פירידוקסין ו-10 מלגר' דוקסילמין.
שהם שני מרכיבים שגורמים קצת לישנוניות, הכדור טיפה מרדים. אבל הכדור הזה מציל חיים ממש.

שמעתי על אישה שלא הסכימה להגדיל את משפחתה אחרי שני לידות קשות מלוות בתשעה חודשי הקאות בלתי פוסקות. ואחרי שלקחה את הדיקלקטין הביאה עוד הרבה ילדים, ולא גומרת להמליץ עלזה.

תלוי מה המצב, וכמה אפשר ורוצים להשקיע---
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
נכתב ע"י רבקי1;2516935:
יש מישהי מרחובות, שושי, לא זוכרת את המשפחה, שפתחה מעין קבוצה להיפראמזיס.
המייל שלה: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
יש לה גם איזשהו קו עם מידע ועיצות
והיא שולחת מיילים עם הרבה מאד מידע שימושי
אז לכל מי שסובלת, וזה באמת סבל לא רגיל - שווה לנסות
אגב, אצלי הדבר היחיד שעזר היה זופרן. אמנם עדיין הקאתי אבל רק פעמיים-שלוש ביום ולא יותר :)
יש כאילו שעוזר להן יותר בעירוי. לא ניסיתי
לכל המחכות - שיעבור בקלות ובבריאות בעז"ה!

מי שמעוניינת להצטרף לקבוצה מוזמנת לשלוח מייל עם הכותרת הצטרפות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
שלום רב
ראיתי שכתבו ממש נגד מה שכתבתי.
אז אני יסביר את עצמי
הילד שלי ב"ה בן 3 וכל התקופה שלפני הלידה במיוחד בחודשים הראשונים היתה מלווה בבחילות והקאות.
ניסינו הכל!
התאשפזתי כמה פעמים בעקבות חוסר נוזלים.
עד שחברה סיפרה לי על נרות פראמין(הכדורים לא עזרו בשום מצב)

והרופאה אישרה תרופה זו רק שהיא לא הציעה.

בילדים הבאים כבר ניסינו גם את כל הג'נגרים למנהם של כל החברות
וכלום!

אז שוב הגעתי לרופאה- אחרת לגמרי.
היא אמרה תקחי דיקטרין, תקחי זועפרן.
אמרתי לה מה עם פראמין.
היא אומרת אני לא יודעת האם זה יעזור לך.
אמרתי אבל בקודם עזר.

הרופאות לא אמרו שום מילה נגד וגם לא הרוקחים.
זו תרופה מוכרת וידועה שרבות הנשים שניסו ילדו ב"ה את ילדיהם ללא פגע.
וודאי שתרופות בתקופות אלו מאד לא מומלצות
אך יותר מהכל לא מומלץ ללכת לביה"ח

מה שעוד עזר ולא תרופות:
לאכול אך ורק טרי! בשום מצב לא אוכל מוקפא.
לנסות לשתות דברים מוגזים(למי שיש בעיה עם מתוק יש סודה) מוגז קשה יותר להקיא.
אם אתם מגלים ריח מסויים או אוכל מסויים שמיד מקיאים אותו- הדירו עצמכם ממנו
השתדלו לשתות כמה שיותר- חוסר אוכל וחוסר שתיה גורם ליותר ויותר הקאות.
את הארוחות השתדלו לחלק לחלים מהיום ובמידה ואתן מרגישות שאתן מלאות גם אם אתן רוצות עוד קצת לאכול או שמכריחים אתכן- כל מזון שתוסיפו ברגע זה יגרום להקאה נוספת ולבחילות נוספות

במידה ואתם מרגישים בהתיבשות לכו למוקד הנשים לקבל עירוי- חוסר נוזלים מסוכן וגורם ליתר הקאות.

ושוב.
כאחת שסבלה והתחברה לא פעם ולא פעמיים לעירוי.
חשבו מה הכי טוב יהיה לכם.

(כמובן הכל נכתב מנסיון וברור מעמיק ויסודי מנשים נוספות ואצל תומכות לידה)

ברכת בריאות איתנה
ובשורות טובות לכולן
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
אחת מהפורום כתבה לפני שנתיים שכמעט איבדה את הילד בגלל הפרמין
(חלק התפועות לוואי נדירות של התרופה)

לתשומת ליבכן.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה