מידע שימושי חתונת הכסף - 25 שנות נישואים

  • הוסף לסימניות
  • #1
לשויגער..
ובתור הגרפיקאית של המשפחה, (ובתור זה שכל הגדולים במשפחה הם גברים..)
מוטלת עלי האחריות..
אז מה יש לכם להציע? רעיונות? משהו .. קצה חוט..
זה עוד שלושה שבועות, וחוץ מאשר להכין אלבום דיגיטלי עוד אין רעיונות..
עקרונית התוכנית שנראת כרגע שכולנו נבוא לשבת ובמוצש נזמין הרבה חברים ומשפחה,
יש למשהו רעיונות יעול? והצעות שיפור?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
קופצת על האשכול...
חתונת הכסף עוד כמה חודשים,
ורק זוג אחד נשוי (וכל האחריות עליו...:))
תנו רעיונות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
בוקר מבורך , מזל"ט ותמיד בשמחות....:eek::confused::D
חשבתי על :
1.
רעיון של מלך ומלכה (ושאר חיילי השחמט)
הכל יהיה בנגיעות של שחור לבן ...כולל ערייכה . אולי תלבושת לנכדים , צבעי עריכה
וכן התוכנייה תהיה מורכבת מנושאים הקשורים לחיילים של השחמט .

לדוגמא מלך - ימים על ימי מלך תוסיף - גינגל שהילדים ישירו במנגינה .
לדוגמא מלכה - מלכת שווא .... לקשר באיזו דרך
לדוגמא טור - כתיבת טור מיוחד על מלך ומלכה .
לדוגמא סוס - משחק עם מקרים (וכל מיני היסוסים ) כיד הדמיון ...


2.
ברכה מרובה בבית הזה....
והכל יהיה ברעיון של בית .אולי לקחת את הלוגו של תנובה לאורך כל הערב .
או לוגו של אל על שאומר הכי בבית בעולם ....
איך שהבית הזה מכיל את כל הסוגים .
לדוג' :
בית החלומות - תוכנית עם חלומות
בית היוצר - כל אחד ויצורותיו .
בית לחם - מתכוני הבית .
בית משוגעים - זמנים שהיו כביכול משוגעים ולחוצים ואיך ב"ה שרדנו בזכות ההורים .
שעורי בית - כל מיני שעורים והשקפה , טיפים שאנו לוקחים לבית שלנו .
בית רבן - הנכדים שרים שיר .
בית חולים , בית החלמה , הכי בבית בעולם .בית כנסת , ברכת הבית .

אפשר לחלק משהו הומורסטי ברכת הבית בנוסח שלכם .
בזה הבית - לא עשו עסק משעורי בית
בזאת הדלת - תמיד לא מצאנו מפתח פלדלת .

מקווה שייהיה לכם בעז"ה לתועלת .
הצלחות רבות
וכל הטוב
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
בוקר מבורך , מזל"ט ותמיד בשמחות....:eek::confused::D
חשבתי על :
1. רעיון של מלך ומלכה (ושאר חיילי השחמט)
2. ברכה מרובה בבית הזה....

@חיה יוכבד תודה רבה!! את מקסימה!
האמת שכתבתי פה באשכול את הבקשה, אמרתי לעצמי, בטוח תפציצי רעיונות מדהימים..
בכל אשכול של בקשת רעיון, את כמעין בלתי נדלה... כל הכבוד!
(רק תגלי לנו איפה את מרכזת חברותית, אולי אשלח לשם את הבנות שלי...;))
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אנחנו עשינו שבת בהפתעה להורים, ומצגת של כל החיים עד לשלב זה.
היה פשוט מדהים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אנחנו עשינו קפה כ"ה על בסיס קפה קפה ועשינו לוגו כמו של קפה קפה (אני יכולה לשלוח באישי) ועשינו ארוחה חלבית עם סלטים כמו בקפה קפה
היה מדהים

נשמע אכן מדהים!
תוכלי לשלוח לי את הלוגו באישי? ואם יש לך תמונות של העריכה, גם יעזור לי מאד!
תודה!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אצל ההורים שלי זה היה בר"ח שבט אז לקחנו את הרעיון של כי האדם עץ השדה, הכנתי מצגת עם תמונות והסרטות מה"שורשים"- סבים וסבתות כמה דורות אחורה ועד ה"פרות" של העץ- נכדים, עם כיתוב וברכה מאוד מיוחדת (אם את רוצה אז באישי), זה היה מרגש מאוד, והיה גם אלבום דיגיטלי שסיכם את כל המצגת (כך נשאר ממנה מזכרת), היה את השיר אילן אילן של שוואקי עם תזמורת שכמובן אנחנו היינו המנגנים... והיה גם קינוח שהיה ממש נראה כמו עציצים קטנים...
אם תרצי תמונות אשלח לך
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
rראיתי פעם משפחה שלקחה את עיתון משפחה ופשוט הדביקה כתבות בדיוק לפי כתבות המשפחה על המשפחה שלהם , לדוגמא: סיפור על האימא בא.מ. אמיץ, תמונות מהעולם... מהמשפחה, כתבה על ההורים מהסופר דמן. וכן על זו הדרך.... זה עבודה אבל שווה את ההשקעה...
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אצל ההורים שלי זה היה בר"ח שבט אז לקחנו את הרעיון של כי האדם עץ השדה, הכנתי מצגת עם תמונות והסרטות מה"שורשים"- סבים וסבתות כמה דורות אחורה ועד ה"פרות" של העץ- נכדים, עם כיתוב וברכה מאוד מיוחדת (אם את רוצה אז באישי), זה היה מרגש מאוד, והיה גם אלבום דיגיטלי שסיכם את כל המצגת (כך נשאר ממנה מזכרת), היה את השיר אילן אילן של שוואקי עם תזמורת שכמובן אנחנו היינו המנגנים... והיה גם קינוח שהיה ממש נראה כמו עציצים קטנים...
אם תרצי תמונות אשלח לך

איזה השקעה.....
אהבתי את הרעיון, רק שאצלינו זה יוצא באדר, (ועכשיו תתנפלנה עלי כולן שאני מתחילה מידי מוקדם, אבל ככה אני, אוהבת שהכל מוכן מראש הרבה הרבה לפני ה"דד לין")
יש לך רעיון איך לקשר את זה?
ואם תוכלי לשלוח באישי - תודה ענקית!
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
לבקשת מי שביקשה משהו למשפחה קטנה-אנחנו גם רק שתי נשואים, והיו לנו 2 נכדים בזמן ההוא,
עשינו מצגת עם שיר מרגש שמספר על כל החיים שלהם מהאירוסין ועד היום, את השיר שרו הבנים של המשפחה באולפן, ואת העריכה עשתה הגרפיקאית של המשפחה,
עשינו מלווה מלכה חלבי (בקטנה-טוסטים, עוגת גבינה, מרק , סלטים...)
הזמנו בהפתעה את הסבא והסבתא (מצד אחד-אלו שיכולים לבוא) ואת הדודים שגרים בעיר. (יש משני הצדדים משפחה ענקית-כך שלא היה רלוונטי להזמין את כולם) את הסבתא השניה הסרטנו בסוף המצגת.
היה משפחתי, נחמד ומרגש
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
ערכך
איזה השקעה.....
אהבתי את הרעיון, רק שאצלינו זה יוצא באדר, (ועכשיו תתנפלנה עלי כולן שאני מתחילה מידי מוקדם, אבל ככה אני, אוהבת שהכל מוכן מראש הרבה הרבה לפני ה"דד לין")
יש לך רעיון איך לקשר את זה?
ואם תוכלי לשלוח באישי - תודה ענקית!
אולי אדר - מזל דגים , ושיש כל מיני סוגי דגים
ולערוך כמו ים וכדומה
.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
למי שיש תמונה שישלח לי לכתובת
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
תודה!
תשלחי לכתובת <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אנו שני זוגות נשואים
ואמרנו להורים שלנו שצריך לנסוע לשבת בגלל ה25 שנה
ושם בהפתעה ביום חמישי בלילה הזמנו ארוחת ערב חלבית והכנו סרט מהחתונה שלהם (כמובן שבתחילת הסרט זה היה תמונות שלהם כי עדיין לא היה סרטים) עד לתקופה האחרונה ובסוף הסרט הנכדים הביאו אלבום דיגיטאלי
ועשינו לוגו מאוד יפה עם שיר וכמובן צלחות וסכום בצבע וברהמ"ז ותוכניה ושאווניות עם צילום של ההזמנה לחתונה שלהם
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אנחנו הכנו להורים שלי מסיבה מדהימה!
אוכל לעזור לך עם רעיון בנוי + תוכנית
תוכלי לכתוב לי את מס' הפלאפון שלך באישי
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה