מידע שימושי טיפים ושדרוגים למרק עוף

  • הוסף לסימניות
  • #21
שמעתי פעם את מירי זורגר שאמרה לשים
בערך ראש שום שלם!
אני עושה כך וזה מוסיף הרבה טעם
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
שמעתי פעם את מירי זורגר שאמרה לשים
בערך ראש שום שלם!
אני עושה כך וזה מוסיף הרבה טעם
תלוי מה גודל הסיר .. לדעתי סיר לא גדול ראש שום זה הרבה מידי ,אולי 3-4 שיני שום
מגורדות במגרדת עבה.
ולהכניס רק לקראת סוף הבישול.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #23
בנוסף אני מוסיפה שורש פטרוזיליה וקולורבי - מוסיף המון טעם למרק
גם אני עושה כך.
וכן להכניס בצל גדול ,בלי השורש למטה ,ואז לחתוך בצורת שתי וערב,לא עד הסוף ,עד האמצע
עוזר לבצל להוציא את כל המיצים הטובים שלו.

עוד משהו .. ואל תזרקו עליי אבנים שזה לא בריא ,כי אני יודעת .. אבל בכל זאת לא מוותרת על
אבקת מרק ,לפחות 2 כפות..
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
מאדה בצל עד שנהפך לזהוב כ20ד' בסיר מכוסה.
מאדה מעל זה את העוף או עצמות עוף הרבה זמן. עד שהעןף מפריש נוזלים ומשחיר בקצותיו מעט.
ירקות.. בטטה, גזר, קישוא , סלרי.. לא תפו"א כי לוקח את הטעם!
ומתבלת עם תבלין בשם חויג' וכמובן מלח.
מומלץ!
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
מוסיפה לירקות הרגילים קולורבי, בצל שלם, כמה שיני שום, שורש (לא משנה איזה), סלרי, פטרוזיליה וכוסברה עלים שלמים, את הסלרי אוכלים אצלי אבל את הפטרוזיליה והכוסברה לא אז מוציאה אחרי הבישול. ומה שהכי מוסיף טעם ועמוק זה סלק (כן!!) שלם, בתחילה המרק נהיה אדום, אבל אחרי הרבה זמן בישול הוא נהיה צהוב עמוק עם טעם משגע. אני אוהבת גם להוסיף קצת חאוויג', מוסיף טעם נהדר
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
שדרוג מדהים: כף סוכר חום.
לסיר מעל 10 ליטר 2 כפות.
ולבשל 4 שעות.
שווה לנסות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
אני משאירה את המרק ללילה על אש נמוכה בערך 6 שעות (ואל תהרגו אותי יש לי מנגנון הגנה על הגז)
2 טיפים מסבתא הונגריה:
מעט סוכר
שן שום

הרבה גזר, בצל, קולורבי, גבעולי סלרי ושומר
בטטה מוסיפה המון טעם ומרקם למרק.
(למי שאוהב מרק צח- תוציאו אותה בזהירות לפני ההגשה)
אצלי חלק מהירקות של המרק הולכים לקציצות עוף.

תפוחי אדמה- הורסים את הטעם
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
מבשלת על אש בינוני כל הזמן.
מים והרבה ירקות (קישוא,בטטה, גזר, סלרי) בערך אחרי 3/4 ש' מוסיפה עוף, גרונות ועצמות וכפית מלא מלח, מבשלת עוד שעתיים מוסיפה 3 בצל גדול ובשלתעוד שעה.
תנסו ותראו כי טוב המרק הזה....
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
בישול עדין-להבה נמוכה הרבה זמן, כמובן ירקות שורש נותנים טעם מצוין בנוסף לגזר קישוא בטטה
הרבה בצל , עצמות עוף ו/או גרונות הודו
מתבלת במלח כמובן ופלפל שחור גרוס או בפלפל אנגלי- מוסיף המון טעם
אין צורך לקלקל באבקת מרק
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
כל מי שמכינה את הירקות ואח"כ מוסיפה את העוף אני לא מבינה איך לא יוצא לה עכור,

אני מבשלת את חלקי העוף במים ובסף הרתיחה מוציאה את הקצף, ואז מוסיפה את הירקות

חייבים לשמור מתי מגיע לסף רתיחה כי אם מפספסים את הדקות האלה הקצף מתפרק לתוך המרק.

לטעמי מרק עוף לא אמור להיות מתקתק כך שאין בטטה או דלעת וכד'

רק גזר, בצל, שום, קישוא, שורש, סלרי, פטרוזיליה.

ואני מתבלת במלח ופלפל. אבקת מרק לא דרכה מעולם בפתח ביתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
לאחרונה ניסיתי לשים במרק חתיכה קטנה של שורש ג'ינג'ר - מאד הוסיף
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
שמעתי על מישהו ששם את השורש של הכרוב- הגוש שבפנים, אומרים שמוסיף טעם אבל אני נגעלת מכרוב אז אני לא שמה, בכל אופן קולרבי נותן טעם חזק שדומה לכרוב
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
ממליצה גם להוסיף סלק בנוסף לכל הירקות שהוזכרו..
לא להיבהל מהצבע האדום שמתקבל, לאחר זמן נוצר גוון יפה של צהוב
ומוסיף טעם מדהים!

שווה לנסות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
לטבל רק עם מלח וסוד קטן שלי - שאני תורמת.. כפית סוכר! נסו והווכחו!!
וכמובן הרבה עצמות עוף, ועוף, דלעת שורש סלרי קשוא גזר בצל ושום סלרי אמריקאי, ופטרוזליה.
תנסי ותעדכני איך יצא!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
סבתא שלי!
שכולם באים אליה לשבת רק בגלל המרק
שמה בתוך רשת כזו המון , עצמות גרונות , גרונות הודו, ובחוץ כנפיים וחזה ירקות מכל הסוגים
(וגם פלפל אדום, מוסיף מאוד)
מתבלת במלח פלפל שחור וקצת חווג' למרק (נותן טעם מעדן)
בעיקר הטעם הטעים הוא מהעוף
משבלת כל הלילה על אש נמוכה
ובבוקר, איזה ריח...
פשוט מעין עולם הבא
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
תנסו להוסיף למרק שומר וכרוב ותחזרו להגיד לי ,פשוט מעדן!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
התבלבלנו. בשביל להוסיף את כל מה שכתבו פה- צריך קודם לרוץ לקנות סיר יותר גדול
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה