תותים כשרים מחממות

  • הוסף לסימניות
  • #42
טענו בחיטים והודה לו בשעורים....

האשכול נפתח אודות התותים ה'חדשים' שיצאו לשוק בהכשרים שפורטו כנקיים מתולעים.

ואילו הרב המגיב דיבר על דעתו של הרב רווח לגבי תותים רגילים הנמכרים בכל באסטה, כאשר לשיטתו ניתן לאכול אותם לאחר הליך הכשרה מסויים.

ובין לבין נכנסה לה קופסת התותים שאיתרע מזלה להמכר במשנת יוסף, אשר חפה מגינוני נקיות מתולעים, ותפסו אותה כשעיר לעזאזל בדיון המתפתח :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
צר לי ידידי באשר הנך מפרש את דברי לא נכון.
כאן השמיצו את התותים החדשים 'שיצאו לאור' כנקיים מחרקים וזאת ע"י ריסוסים ורעלים ותהליכים לא טובים, וע"ז באתי לומר כי שקר הדבר והוצאת לעז.
לאחמ"כ הוספתי את מאמרו ודעתו לגבי התותים הרגילים למי שקשה לו ההוצאה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
צר לי ידידי באשר הנך מפרש את דברי לא נכון.
כאן השמיצו את התותים החדשים 'שיצאו לאור' כנקיים מחרקים וזאת ע"י ריסוסים ורעלים ותהליכים לא טובים, וע"ז באתי לומר כי שקר הדבר והוצאת לעז.
לאחמ"כ הוספתי את מאמרו ודעתו לגבי התותים הרגילים למי שקשה לו ההוצאה.

כבודו מתבקש להרגע.. הכל בסדר יבורכו כולם!:)
אמרתי את מה ששמעתי, מצטערת שהכאבתי, ממש לא בכונה
אני מבינה שיש לכם קשר טוב עם הרה"ג הרב רווח שליט"א
אפשר לשאול אותו איך זה שיש להם כ"כ הרבה צבע? מה שלא הכרתי בתותים הישנים
אולי הוא הצליח ליצור תותים עסיסיים במיוחד? והם גם מאוד טעימים! (חוץ מזה שיש להם הרבה מכות לבנות רכות כאלה שמחסלות לי רבע מהחבילה..)
אני שואלת בשיא הרצינות, בלי ציניות!
אשמח לתשובה! כי כך אוכל לחזור ברינה וצהלה לאכול מהתותים שיש לי במקרר משבת..
וההוצאה אני חושבת שהיא בסדר גמור 20 ש"ח לחבילה, שוה את הכל אם זה מוצר משובח ונקי
(הוצאות שבת, מי סופר?:))
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
ואח"כ טובלים אותם בצבע מאכל חזק ועז כימי
תנסו לחצות את התות ל2 ולהניח אותו על דף לבן תחכו כמה זמן תראו כמה צבע עז יוצא ממנו
מי שזוכר את התותים של פעם.. זה בחיים לא היה!
ודאי ודאי שהיה מלכלך ומכתים כפלפל אדום
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
הם עוברים תהליך כימי שהם הופכים לשקופים:eek: וזה איכשהו קשור להכשרה
ואח"כ טובלים אותם בצבע מאכל חזק ועז כימי
תנסו לחצות את התות ל2 ולהניח אותו על דף לבן תחכו כמה זמן תראו כמה צבע עז יוצא ממנו
מי שזוכר את התותים של פעם.. זה בחיים לא היה!
איך שואלים ברצינות אחרי כזו ליצנות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
הם עוברים תהליך כימי שהם הופכים לשקופים:eek: וזה איכשהו קשור להכשרה
ואח"כ טובלים אותם בצבע מאכל חזק ועז כימי
תנסו לחצות את התות ל2 ולהניח אותו על דף לבן תחכו כמה זמן תראו כמה צבע עז יוצא ממנו
מי שזוכר את התותים של פעם.. זה בחיים לא היה!
אגב, זה ממש נכון לגבי התהליך של דובדבנים מסוכרים שאתם שמים בעוגות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
IMG-20180103-WA0042.jpg
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
לא יודעת למה-אבל הטעם שלהם לא מתחיל להיות דומה לתות של פעם..
הריח-כן
אחחח... איזה אכזבה היתה בביס הראשון.. ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
צר לי ידידי באשר הנך מפרש את דברי לא נכון.
כאן השמיצו את התותים החדשים 'שיצאו לאור' כנקיים מחרקים וזאת ע"י ריסוסים ורעלים ותהליכים לא טובים, וע"ז באתי לומר כי שקר הדבר והוצאת לעז.
את זה אתה יודע מידיעה? שאין תהליך כימי וצביעה,
או רק מהשערה על סמך המים הסטריליים ,
לא שאיני מכבדת אבל באמת בשביל לדעת!!!

(גם בד"ץ העדה החרדית נותנים הכשרים לחמצוצים מסוכרים וגם לשקדים טבעיים קלופים - אז מה נקפא מינה)

ודרך אגב כבר בעלי שמע מרב גדול בתחום שאם שוטפים ומשפשפים כמה פעמים (לא זוכרת בדיוק את התהליך) יש שמתירים, כך שאני יודעת שיש דעות!
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #53
זה ממש מוזר לי שאתם כותבים שבתותים הנקיים יש צבעי מאכל.
התותים הנקיים נראים ממש לבנים ליד התותים הרגילים שהם אדומים ממש.

בשוק השומר שמו את הסלסלות שלהם צמוד וממש רואים את ההבדל.

קנינו והיה מצויין מלבד שלדעתי הנקיים פחות מתוקים אבל אחרי שנים רבות שלא אכלנו תותים זה היה טעים ונהדר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
ודרך אגב כבר בעלי שמע מרב גדול בתחום שאם שוטפים ומשפשפים כמה פעמים (לא זוכרת בדיוק את התהליך) יש שמתירים, כך שאני יודעת שיש דעות!
נכון מאד, הרב הגדול בתחום שדיבר כך על התותים הרגילים - זה הרב רווח בכבודו ובעצמו.
וזה מה שכתבתי בתחילת דברי וחבל שלא עיינתם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
מצ"ב
 

קבצים מצורפים

  • תות שדה-אופן ניקויו.pdf
    KB 351.9 · צפיות: 110
  • הוסף לסימניות
  • #56
ומשהו כללי לכבוד טו בשבט
 

קבצים מצורפים

  • טו בשבט.PDF
    4.8 MB · צפיות: 87
  • הוסף לסימניות
  • #57
נכון מאד, הרב הגדול בתחום שדיבר כך על התותים הרגילים - זה הרב רווח בכבודו ובעצמו.
וזה מה שכתבתי בתחילת דברי וחבל שלא עיינתם.
כן אבל שום מילה בדבר תהליך כימי וצביעה....
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
מה לגבי ירקות עליים?
אתם אוכלים באופן חופשי? הבנו שזה נורא מסוכן - זרחן וכדו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
זה תהליך כימי שהם עוברים
בריא זה לא. מזיק, אני לא יודעת עד כמה..

אני שמעתי על זה מהרב ויא שליט"א.

מי שזה מעניין בדיוק בדיוק איך, אוכל לומר
אבל אותי זה דחה למרות שזה בסדררר
אלה הקפואים,
פוי טעם לואי..
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
מה לגבי ירקות עליים?
אתם אוכלים באופן חופשי? הבנו שזה נורא מסוכן - זרחן וכדו'
מידיעה: סיפורי מעשיות.
יש יצרנים בודדים אולי אחד שניים שמגזימים עם הריסוס, אבל זרחן וכל מה שהפיצו שיש בירקות עלים ללא חרקים? המצאות.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה