דרוש מידע טיסה עם עגלה

  • פותח הנושא בט
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #1
אני מתכננת בעז"ה טיסה עם תינוקת בת חודשיים

אני רוצה לקחת איתי את העגלה שלה - בוגבו בי עם אמבטיה

איך אורזים אותה שלא תהרס ? יש למשהו נסיון עם זה?

אפשר לעלות את האמבטיה איתי למטוס?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
עושים ביטוח, והיה אם קורה סדקון לעגלה... מקבלים חדשה....:)
(או מהחברה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
לבוגבו יש תיק מיוחד לטיסות ששומר מאד.
אם נהיה נזק אמיתי לעגלה יפצו אותך
אבל על שריטות שפשופים וכו אין אחריות וזה קורה כמעט תמיד
עדיף לך לקחת טיולון הכי פשוט אם יש לך אפשרות
ואם לא לבקש להם שקית לעגלה. לקשור היטב ולא להסתכל מהחלון איך הם זורקים את העגלות
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
לבוגבו יש תיק מיוחד לטיסות ששומר מאד.
אם נהיה נזק אמיתי לעגלה יפצו אותך
אבל על שריטות שפשופים וכו אין אחריות וזה קורה כמעט תמיד
עדיף לך לקחת טיולון הכי פשוט אם יש לך אפשרות
ואם לא לבקש להם שקית לעגלה. לקשור היטב ולא להסתכל מהחלון איך הם זורקים את העגלות

כן ראיתי את התיק , זה יקר, יש למשהו להשאיל \ להשכיר את זה?

מי מזה לבקש שקית? בשדה תעופה?

אין לי אפשרות לקחת טיולון לתינוק בן חודשיים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
תלוי לאן נוסעים.
בגדול, לנסוע עם תינוק בלי ביטוח זה הימור די גדול.
וביטוח הכבודה הוא נספח לביטוח הבריאות.

אנחנו גם נוסעים השבוע,
ביררנו וספציפית יצא לנו הכי זול ב"מגדל" דרך סוכן ביטוח.
אבל גם פספורט כארד משתלם מאד.
(מנסיון של שנה שעברה, נקרעה לנו מזוודה בקרע שיכלנו לתקן, וקיבלנו מזוודה חדשה...:))

אם את צריכה עוד עזרה בנושא, בכייף.
(יש לי דוקטורט בנושא...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
כן ראיתי את התיק , זה יקר, יש למשהו להשאיל \ להשכיר את זה?

מי מזה לבקש שקית? בשדה תעופה?

אין לי אפשרות לקחת טיולון לתינוק בן חודשיים...
לפני העליה למטוס כשאת מוסרת את העגלה תבקשי שקית כנראה שהם יציעו לך מעצמם
התיק אכן יקר אם את לא טסה הרבה לא שווה לך לקנות אותו אולי עדיף לך לקנות עגלה יד שניה זולה
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
תלוי לאן נוסעים.
בגדול, לנסוע עם תינוק בלי ביטוח זה הימור די גדול.
וביטוח הכבודה הוא נספח לביטוח הבריאות.

אנחנו גם נוסעים השבוע,
ביררנו וספציפית יצא לנו הכי זול ב"מגדל" דרך סוכן ביטוח.
אבל גם פספורט כארד משתלם מאד.
(מנסיון של שנה שעברה, נקרעה לנו מזוודה בקרע שיכלנו לתקן, וקיבלנו מזוודה חדשה...:))

אם את צריכה עוד עזרה בנושא, בכייף.
(יש לי דוקטורט בנושא...)


ביטוח בריאות ודאי שאני אעשה , לכולנו , גם לתינוק.
לא חשבתי על ביטוח כבודה ,
אני אבדוק את זה באמת

תודה רבה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
תקחי איתך שקיות אשפה ענקיות וחזקות, ותעטפי את העגלה לפני שאת מוסרת אותה.
תעטפי כמה שכבות כי זה יכול להיקרע.

ממליצה גם לקחת מנשא - נוח מאד להסתובב בשדה התעופה, ובזמן העליה למטוס וכו'.

אם יש לך אפשרות לעגלת יויו או דומותיה שמתקפלות לתיק פצפון - לא תיאלצי למסור אותה לבטן המטוס, וכך היא תישמר.

לי אישית העגלה נהרסה במטוס,, נהייתה מתנדנדת כזו, לא שבר או שריטה שיכולתי להצביע עליהם ולדרוש פיצויים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אני עטפתי מראש בבית עם נילון פצפצים (שעוטפים איתו כלים שבירים) ושלחתי עם הכבודה השבירה. הגיע שלם. בשדה התעופה עצמו השתמשתי בקנגרו-מנשא
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
ש בבית עם נילון פצפצים (שעוטפים איתו כלים שבירים) ושלחתי עם הכבודה השבירה. הגיע שלם. בשדה התעופה

כן, גם אני חשבתי על זה , לעטוף בפצפצים.
מה הכוונה שלחת עם הכבודה השבירה? ואז זה נחשב כתוספת כבודה?
לא ברגיל עם העגלות ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
כן, גם אני חשבתי על זה , לעטוף בפצפצים.
מה הכוונה שלחת עם הכבודה השבירה? ואז זה נחשב כתוספת כבודה?
לא ברגיל עם העגלות ?
ממש לא!!
את מבקשת לשלוח את זה עם הדברים העדינים, מותר לך לקחת עגלה ובכל חברה יש אפשרות לכבודה עדינה....
זה לא אמור להיות בתוספת
אני עשיתי את זה באל על ובאיזי ג'ט וזה משהו סטנדרטי. באיזו חברה את טסה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
ממש לא!!
את מבקשת לשלוח את זה עם הדברים העדינים, מותר לך לקחת עגלה ובכל חברה יש אפשרות לכבודה עדינה....
זה לא אמור להיות בתוספת
אני עשיתי את זה באל על ובאיזי ג'ט וזה משהו סטנדרטי. באיזו חברה את טסה?

תודה רבה על התגובה!

אל על אפ
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
בכל טמבור, חנות לחומרי בנין, בערב פסח בטח גם בכל בו
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
תודה רבה על התגובה!

אל על אפ
כמו שאמרו פה
למסור את העגלה בשער העליה למטוס לדיילות ולבקש שימסרו לך אותה מיד בירידה.
או למסור בצ'ק אין לכבודה עדינה (פחות מומלץ)
לקחת בחשבון שאם נימסר לכבודה עדינה זה גם יוצא במסוע מיוחד של כבודה רגישה ולא עם המזוודות יכול לקחת יותר זמן,
הכי מומלץ למסור בשער העלייה למטוס
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
כמו שאמרו פה
למסור את העגלה בשער העליה למטוס לדיילות ולבקש שימסרו לך אותה מיד בירידה.
או למסור בצ'ק אין לכבודה עדינה (פחות מומלץ)
לקחת בחשבון שאם נימסר לכבודה עדינה זה גם יוצא במסוע מיוחד של כבודה רגישה ולא עם המזוודות יכול לקחת יותר זמן,
הכי מומלץ למסור בשער העלייה למטוס


הפחד שלי משער העלייה למטוס - שהם זורקים שם את העגלות בלי חשבון,
ועלול לההרס לי .
זאת עגלה יקרה וחדשה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
הפחד שלי משער העלייה למטוס - שהם זורקים שם את העגלות בלי חשבון,
ועלול לההרס לי .
זאת עגלה יקרה וחדשה...
לא אמורים לזרוק, תגישי לדיילת ביד ותגדי לה שתחזיר לך לפני הירידה מהמטוס כי אין לך איך לקחת את הילד בכל מקרה של נזק אפשר ליתבוע
גם את המזוודות הם זורקים בלי חשבון
זה סיכון בכל נסיעה
אם תוכלי להשיג טיולון פשוט הכי טוב
בהצלחה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה