אטרקציה אטרקציה ימית בנתניה-שייט וכד' ומסעדה טובה

  • הוסף לסימניות
  • #1
אשמח לקבל מידע על כל אטרקצייה אפשרית בנתניה,
אם פרוט קצת על המקום. (חיפשתי הרבה בפורום ואין משהוא מעודכן)
משהו שהגיוני ללא רכב לקבוצה של כמה נשים שצריכות אוורור, שחרור........
אז לא להציע ג'יפים ומסלולי הרים ........

כמו''כ מידע על מסעדות טובות באזור (לאו דווקא בקיריה) גם בשרי וגם חלבי,
בכשרות כמו: רובין, לנדא, העדה החרדית...

חסד גדול לכל המסייעים!!
תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
על מסעדות יש אשכול שלם
אין את ההכשר הנ"ל לפי הידוע לי
אולי פיצריות וכאלו......
(פעם אמרו שיש מסעדה סינית/אסיאתית "רובין "אבל לא מצאתי מידע)

יש מסעדות אחרות שהחרדים סומכים
תבררי אצל הנתניתים שאת מכירה
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
לחם בשר עבר/עובר בימים הקרובים למחפוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
יש מסעדת היקב, מסעדה ברמה. לא זוכרת את הכשרות
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
סגורה על נתניה?
כן, סגורה על נתניה,
הנגישות טובה,
ויחסית אזור חרדי.

אם אפשר יותר פרוט טכני- איך מגיעים מהחוף בצאנז לאיקאה?? ולמסעדת היקב?
יש מסעדת היקב, מסעדה ברמה.

תודה!!
והבו עוד רעיונות, האם יש מקום לשייט או קייאקים וכד'??
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
והבו עוד רעיונות, האם יש מקום לשייט או קייאקים וכד'??

יש מלא מקומות כמו, מטוס שמחוברים אליו בים (לוזוכרת איך קוראים לזה), כדור פורח וכו'
אין מקום מוגדר לזה, יורדים מהטיילת מהמדרגות, בחלק מהם
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
מאוד פשוט להגיע לאיקאה מקרית צאנז,
את יוצאת לכביש הראשי (נראה לי קוראים לו ויצמן) ושם יש כל 10 דקות מוניות שירות
המוניות שירות מגיעות לאיזור התעשיה ויש שם המוןןןןן חנויות מוצלחות לא רק איקאה
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אני לקחתי קבוצה לנתניה הזמנתי ספורט ימי לחוף הנפרד
קוראים לו צבע התכלת אין לי מספר תבדקי בגוגל
הוא הביא לי כמה כלים כמו אופנוע ים, קייקים וכו'

שומר שבת, מזמינים אותו הרבה סמינרים גדולים

אח"כ אכלנו בגלי צאנז נראה לי שעדיין בשיפוצים שם
אבל אפשר לעשות מנגל בטיילת למעלה
באנו שלי רכב צמוד
נסענו לנתניה ברכבת ומשם במוניות לחוף
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אני לקחתי קבוצה לנתניה הזמנתי ספורט ימי לחוף הנפרד
קוראים לו צבע התכלת אין לי מספר תבדקי בגוגל
הוא הביא לי כמה כלים כמו אופנוע ים, קייקים וכו'

שומר שבת, מזמינים אותו הרבה סמינרים גדולים

אח"כ אכלנו בגלי צאנז נראה לי שעדיין בשיפוצים שם
אבל אפשר לעשות מנגל בטיילת למעלה
באנו שלי רכב צמוד
נסענו לנתניה ברכבת ומשם במוניות לחוף


נשמע טוב מאוד!
מה העלות של זה??
והרכבת לנתניה זאת הרכבת שמבית שמש? או ממלחה?....
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אנחנו נסענו ממודיעין והיה צריך להחליף רכבת בתל אביב
לא זוכרת עלות
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
מאוד פשוט להגיע לאיקאה מקרית צאנז,
את יוצאת לכביש הראשי (נראה לי קוראים לו ויצמן) ושם יש כל 10 דקות מוניות שירות
המוניות שירות מגיעות לאיזור התעשיה ויש שם המוןןןןן חנויות מוצלחות לא רק איקאה

איזה עוד חנויות מוצלחחות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אין מסעדות בנתניה בכשרויות האלה בכלל.
אם מתאים לך חת"ס פ"ת אז רק היקב.
מצאנז ליקב - אתן יכולות ללכת דרך הטיילת זה גם מקום יפה, להמשיך ברגל עד כיכר העצמאות (דרך שד' ניצה ורח' דוד המלך), וזה מאוד קרוב לכיכר. זה קצת הליכה ארוכה של 20-25 דק'. אין לשם תח"צ.
להגיע מצאנז לאיקאה - צאו לכביש הראשי (ויצמן) זה 5 דק' הליכה וקחו מונית שירות 84, תשאלו אם הוא מגיע לאזור תעשייה החדש (כי יש 2 סוגים של 84) אם כן סעו איתו עד לאיקאה זה קצת ארוך.
בהצלחה ואם צריכה עזרה בנתניה אני פה ;)
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #17
אין מסעדות בנתניה בכשרויות האלה בכלל.
אם מתאים לך חת"ס פ"ת אז רק היקב.
מצאנז ליקב - אתן יכולות ללכת דרך הטיילת זה גם מקום יפה, להמשיך ברגל עד כיכר העצמאות (דרך שד' ניצה ורח' דוד המלך), וזה מאוד קרוב לשם. זה קצת הליכה ארוכה של 15 20 דק'. אין לשם תח"צ.
להגיע מצאנז לאיקאה - צאו לכביש הראשי (ויצמן) זה 5 דק' הליכה וקחו מונית שירות 84, תשאלו אם הוא מגיע לאזור תעשייה החדש (כי יש 2 סוגים של 84) אם כן סעו איתו עד לאיקאה זה קצת ארוך.
בהצלחה ואם צריכה עזרה בנתניה אני פה ;)
חיכתי לתגובה שלך;):p

יש גם את "מול הים"
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
חיכתי לתגובה שלך;):p

יש גם את "מול הים"
חחח אין ברירה הנציגה הנתנייתית חייבת לנדב מידע בכל אשכול שנפתח פה כל יומיים על נתניה... ;)

יש את מול הים ועוד כמה מסעדות אבל בפעם האחרונה שבדקתי היה להם תעודה רק של מהדרין. יש מצב שאם שואלים אז כל המוצרים בדץ - רוב הנתנייתים סומכים, אבל לא נראה לי שזה יתאים לכשרות שפותחת האשכול מבקשת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
חחח אין ברירה הנציגה הנתנייתית חייבת לנדב מידע בכל אשכול שנפתח פה כל יומיים על נתניה... ;)

יש את מול הים ועוד כמה מסעדות אבל בפעם האחרונה שבדקתי היה להם תעודה רק של מהדרין. יש מצב שאם שואלים אז כל המוצרים בדץ - רוב הנתנייתים סומכים, אבל לא נראה לי שזה יתאים לכשרות שפותחת האשכול מבקשת...
מה עוד ברמה הזאת??
שהמוצרים כשרים ואפשר לסמוך?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה