עזרה הוראת קבע מחשבון לחשבון, יש אפשרות?

  • הוסף לסימניות
  • #1
אשמח לדעת האם ישנה אפשרות לעשות הוראת קבע מחשבון בנק פרטי לחשבון בנק פרטי.

תודה רבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
ניתן לעשות זאת באחת משתי דרכים.
א. הוראת העברה בחשבון המעביר. זו לא הרשאה לחיוב חשבון כי אם העברה ביוזמת המעביר ובשליטתו.

ב. ע"י חברות אמצעיות כמו נדרים פלוס וקשר, הן מספקות שירות זה לגופים בלתי מאוגדים דוגמת ועדי בתים. אני מניח שהם עשויים להסכים לעשות זאת גם לחשבונות פרטיים בכפוף למגבלות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
יש אפשרות באתרים של הבנקים, העברה > העברה בהוראת קבע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
כפי שכתבו, בעוד 'הרשאה לחיוב חשבון' זו הנקראת בפי העם הוראת קבע מיועדת למוסדות וגופים מוכרים, 'הוראת קבע' כפי שהיא נקראת בבנקים מיועדת להעברה קבועה מחשבון פרטי לחשבון פרטי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
ניתן -עושים זאת בבנק
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
גם לסכומים גדולים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
לקחת בחשבון שהעמלות מאד גבוהות
בפרט אם פעם אחת חוזר
לגבי איך כן לעשות גם בהרשאה לחיוב חשבון יש עמלות יחסית גבוהות אבל לא כל כך
יכול להיות שעדיף
נדרים פלוס 03-7630543
קשר - קהילות 073-727-2050
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אין שום עמלות גבוהות, מאיפה המצאת את זה?
זה עמלה רגילה של פעולה ע"י פקיד או ישיר תלוי איך עשו, ואין שום עמלה אם אין מספיק יתרה היות ובמקסימום הפעולה פשוט לא מתבצעת. היות וזו פעולה יזומה ע"י המעביר ולא ע"י גוף אחר.

בדיוק הפוך, אם זה יהיה דרך גוף גביה כגון קשר או נדרים אז תהיה עמלת החזרה אם לא תהיה יתרה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
לקחת בחשבון שהעמלות מאד גבוהות
בפרט אם פעם אחת חוזר
לגבי איך כן לעשות גם בהרשאה לחיוב חשבון יש עמלות יחסית גבוהות אבל לא כל כך
יכול להיות שעדיף
נדרים פלוס 03-7630543
קשר - קהילות 073-727-2050
מי שיש לו חשבון סטודנט הפטור מעמלות, גם פעולה זו פטורה מעמלות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
לקחת בחשבון שהעמלות מאד גבוהות
בפרט אם פעם אחת חוזר
לגבי איך כן לעשות גם בהרשאה לחיוב חשבון יש עמלות יחסית גבוהות אבל לא כל כך
יכול להיות שעדיף
לא נכון !
אין שום עמלות גבוהות, מאיפה המצאת את זה?
זה עמלה רגילה של פעולה ע"י פקיד או ישיר תלוי איך עשו, ואין שום עמלה אם אין מספיק יתרה היות ובמקסימום הפעולה פשוט לא מתבצעת.
נכון!
ולכן אסור לסמוך על זה בתשלומי שכ"ד או החזרי גמחים כי פשוט ברגע שחסר אפי' שקל בחשבון זה לא עובר...ולך תחפש אותם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אין שום עמלות גבוהות, מאיפה המצאת את זה?
זה עמלה רגילה של פעולה ע"י פקיד או ישיר תלוי איך עשו, ואין שום עמלה אם אין מספיק יתרה היות ובמקסימום הפעולה פשוט לא מתבצעת. היות וזו פעולה יזומה ע"י המעביר ולא ע"י גוף אחר.

בדיוק הפוך, אם זה יהיה דרך גוף גביה כגון קשר או נדרים אז תהיה עמלת החזרה אם לא תהיה יתרה.
בדקתי שוב. אתה צודק אני בן אדם ומותר לי לטעות...
ועכשיו אני שואל למה יש כל כך הרבה הוראות קבע אולי נתחיל לשלם לוועד בית, לחיידר, לגן ילדים בהעברה קבועה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
בדקתי שוב. אתה צודק אני בן אדם ומותר לי לטעות...
ועכשיו אני שואל למה יש כל כך הרבה הוראות קבע אולי נתחיל לשלם לוועד בית, לחיידר, לגן ילדים בהעברה קבועה?

אני כבר שנים עובדת כך...
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
ועכשיו אני שואל למה יש כל כך הרבה הוראות קבע אולי נתחיל לשלם לוועד בית, לחיידר, לגן ילדים בהעברה קבועה?

זו התשובה:
ולכן אסור לסמוך על זה בתשלומי שכ"ד או החזרי גמחים כי פשוט ברגע שחסר אפי' שקל בחשבון זה לא עובר...ולך תחפש אותם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
בתשלום באמצעות הוראת קבע מחשבון הבנק, העמלות יחסית נמוכות/ללא עמלהץ
בהתנהלות מול חברות סליקה, העמלה גבוהה יותר.
אבל..
לועדי בתים, ארגונים, עמותות ועסקים עדיף להתנהל עם הרשאה לחיוב חשבון מחברות סליקה כמו קשר קהילות נדרים ואחרים ולא עם הוראת קבע מהבנק בגלל אפשרויות המעקב, הדוחות, האפשרות לקבוע את הסכום, האפשרות לנהל את המערכת בלי טובות של המשלם (תחשבו כמה אנשים היו משלמים ועד בית בזמן אם הם היו צריכים לתת את ההוראה לבנק)
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
למה באתר של "הבינלאומי" אני לא מוצא כזאת אפשרות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
מישהו יודע אם נכון להיום בפאגי ישנה אפשרות של הוראת קבע מפרטי לפרטי?
או שהם עדיין לא התעדכנו ברעיון הזה ):
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
יש.
צילום מסך 2020-10-01 203831.jpg
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה