• הוסף לסימניות
  • #21
יש לי שאלה...

בעבר שעבדתי על CS6
כאשר אני משתמשת בכלי ripple edit tool
כדי לחתוך את האין ההאוט של כל שוט
וברגע שהייתי מקצרת מצד אחד כל השוטים האחרים היו מתקרבים.

כרגע, אני עובדת על פרימייר CC 2018
והפעולה הזאת לא עובדת כמו שצריך.
בתכלס,
השוט מתקצר, וביחד עם זה מתווסף לי עוד רווח בין שוט לשוט

זה באג של CC 2018 או שצריך לשנות את ההגדרות

אשמח לקבל עזרה בנושא
תודה רבה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
לי עובד מעולה

upload_2018-7-11_18-46-27.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
ועוד שאלה קטנה... פרמייר CC18
אני לא מצליחה לגרור סרט לטיימלין. כשאני גוררת, אני מקבלת סימון של יד עם אין כניסה....
בכדי להביא סרט, אני פותחת טיימלין חדש מהסרט,
ועושה העתק והדבק לטיימלין המבוקש.
האם זה באג?
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
אני כותבת שוב שאלה ששאלתי ועוד לא קבלתי תשובה..
לאחרונה כשאני מסמנת מרקרים בפרימייר, הוא נתקע ועושה אותם אחרי הזמן,
והנקודה הזאת ממש קריטית לי בעבודה ומשבשת לי הכל.
יש תשובה לדבר הזה??
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
ניסיתי גם אני לבצע את הפעולה רק על 2 שוטים , וזה עבד מעולה

הבעיה מתחילה, כאשר אני רוצה לבצע את הפעולה על כמות גדולה של שוטים.

זה לא מיועד לעבוד על כמות גדולה של שוטים, או שאני לא מבין מה את אומרת.

אני כותבת שוב שאלה ששאלתי ועוד לא קבלתי תשובה..
לאחרונה כשאני מסמנת מרקרים בפרימייר, הוא נתקע ועושה אותם אחרי הזמן,
והנקודה הזאת ממש קריטית לי בעבודה ומשבשת לי הכל.
יש תשובה לדבר הזה??

אם זה קורה בכל קובץ של פרימייר ובכל קובץ וידאו שאת שמה, אז אפשר לנסות לאפס את התוכנה ולבדוק שוב.
מדריך לאיפוס אכתוב באשכול הבא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
ועוד שאלה קטנה... פרמייר CC18
אני לא מצליחה לגרור סרט לטיימלין. כשאני גוררת, אני מקבלת סימון של יד עם אין כניסה....
בכדי להביא סרט, אני פותחת טיימלין חדש מהסרט,
ועושה העתק והדבק לטיימלין המבוקש.
האם זה באג?
לי יש הרבה פעמים את אותה בעיה.
@פופקו מה הפיתרון לזה?
ובהזדמנות זו תודה על התשובות, שהוסיפו לכולם הרבה ידע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
לי יש הרבה פעמים את אותה בעיה.
@פופקו מה הפיתרון לזה?
ובהזדמנות זו תודה על התשובות, שהוסיפו לכולם הרבה ידע.
זה קרה לי כמה פעמים אצל לקוחות ואני לא זוכר בדיוק מה עשיתי שפתר את זה, צרי קשר באישי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
אמור להיות בקרוב עוד אשכול?..
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
בתחילת שבוע הבא בעז"ה יפתח עוד אשכול
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
שאלה בקשר לנאמר למעלה.
אנקודר מרנדר לי לאט, יחסית. וכשאני בודקת בביצועים, מופיע לי שהGPU מנוצל רק 2 אחוז,

יש משהו שאני צריכה להגדיר או לשנות כדי שירנדר לי מהר יותר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
מה הכונה דריבאר? יש לי כרטיס מסך במחשב ובאנקודר אני יכולה לבחור את האפשרות של כרטיס מסך אז זה אומר שיש לי?אני גם צריכה להתקין אותו?
ועוד שאלה דחופה
אנקודר נתקע ברינדור סרט (פרימיאר 18) וזה הודעת השגיאה:
A low-level exception occurred in: Lumetri Color (AEVideoFilter:11)
Export Error
Error compiling movie.
Software Render Error
A low-level exception occurred.
Writing with exporter: H.264
Writing to file: \\?\E:\הסרטות\חתונה וינשטין\נשים וינשטיין סגור.mp4
Writing file type: H264
Around timecode: 00:50:39:33 - 00:50:39:40
Rendering effect: AE.ADBE Lumetri
Rendering at offset: 1295.400 seconds
Component: Lumetri Color of type AEVideoFilter
Selector: 11
Error code: 512

אני מבינה שזה קשור לאפקט שהשתמשתי אבל לא הגיוני שאי אפשר להשתמש בזה..Lumetri
יש לי גם כרטיס מסך ותחילה רנדרתי עליו וגם נתקע מה עושים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
שאלה בקשר לנאמר למעלה.
אנקודר מרנדר לי לאט, יחסית. וכשאני בודקת בביצועים, מופיע לי שהGPU מנוצל רק 2 אחוז,

יש משהו שאני צריכה להגדיר או לשנות כדי שירנדר לי מהר יותר?
הקפצה. אשמח אם משהו יוכל לענות לי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
יש לי שאלה...

בעבר שעבדתי על CS6
כאשר אני משתמשת בכלי ripple edit tool
כדי לחתוך את האין ההאוט של כל שוט
וברגע שהייתי מקצרת מצד אחד כל השוטים האחרים היו מתקרבים.

כרגע, אני עובדת על פרימייר CC 2018
והפעולה הזאת לא עובדת כמו שצריך.
בתכלס,
השוט מתקצר, וביחד עם זה מתווסף לי עוד רווח בין שוט לשוט

זה באג של CC 2018 או שצריך לשנות את ההגדרות

אשמח לקבל עזרה בנושא
תודה רבה!
מצאת פתרון אני הסתבכתי.
אשמח...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

קראתי בשקיקה עשרות אשכולות (חלקם ממומנים) שמנסים למצוא פתרון ומזור לבעיית מעוכבי השידוך
הרבה מאוד אנשים דנים ומתווכחים באיך לפתור את הבעיה הזאת.

היו שהציעו לעלות שכר השדכנים
והיו שביקשו דווקא להוריד את שכרם.
היו שכתבו לפתוח את העיניים ולהציע לבני דודים
והיו שאמרו להפגיש את ראשי הישיבות עם מנהלות הסמינרים.
היו שדחפו לגעור בהורים שיפסיקו כבר להוריד
והיו כעסו על המתבגרים שיש להם דרישות.
היו...
והיו...
אלו ואלו דברי אלוקים חיים.

לא מתווכחת עם האמור למעלה, רק רוצה להציע כיוון חשיבה חדש!

הסיבה לכמות המטורפת של מעוכבי השידוך, היא בגלל שכיום אין במערכת החינוכית שלנו הסבר אמיתי ומשכנע לשאלת ה - למה להתחתן?
זאת אומרת לפני ששואלים למה הם לא מתחתנים, צריך לשאול למה הם כן צריכים להתחתן.

ואני אסביר:
אם תפגשי בחורה רנדומלית ברחוב (החרדי כמובן) ותשאלי אותה למה את רוצה להתחתן? התשובה תהיה ארוכה שבלונית ועם המון קלישאות
כנ"ל אם נשאל בחורי ישיבה קלאסי, למה אתה רוצה להתחתן, הוא יגיד לנו דרשה שלמה על "מצא אישה מצא טוב" ועוד כל מיני רעיונות תורניים למיניהם, בתוך תוכו הוא יודע שהסיבה להתחתן היא כי כל החברים שלו מהוועד כבר מאורסים...

ואז כשהשידוכים לא הולכים חלק, ופתאום הדרישות מתחילות לטפס, הפגישות והשידוכים המבוטלים מגבירים את שברון הלב, מתחיל לצוץ השאלה האנושית הבסיסית ביותר, למה בכלל להיכנס לנישואין, למה להתחייב על מסגרת כל כך חונקת, למה לגזור על עצמינו מחויבויות ענקיות.

ובעיניי זוהי נקודת השבר, כי כשאין מוטיבציה אין רצון, וכשאין מנוע אמיתי שדוחף את הבחור או את הבחורה אז למה שינסו לסגור שידוך?
הרצון הטוב של ההורים, או הלחץ החברתי הכללי הוא לא מספיק בשביל לסגור, וזאת התוצאה העגומה.


ברור לי שקצת הקצנתי
ברור לי שזאת לא סיבה מסכמת
ברור לי שיש כאלו שלא חושבים ככה

אבל אם נצליח להשקיע בחינוך פנימי אמיתי, להסביר למה מתחתנים, איך זה עובד, מה תפקידו של אחד מבני הזוג, למה חשוב לבנות בית נאמן בישראל, מה זה נותן לנפש, מה זה נותן לגוף, מה זה עושה לנשמה. הכל ייראה אחרת, פתאום נראה שהדרישות מתגמדות, פתאום נראה גמישות מחשבתית, הכל ייראה נקי יותר, החיבור לתהליך של השידוך יהיה מעניין ומהנה, ככה יבנו הרבה יותר בתים להשם ולתורתו.

נ.ב.
לצערי מכירה זוגות שגם אחרי חמש או עשר שנות נישואין לא ממש הבינו למה הם עושים את זה, לכן זאת סתם המלצה לכו תלמדו את הנושא לעומק ותנסו להתחבר מחדש, תמיד תגלו דברים חדשים.



אם יש למישהו רעיון פרקטי איך מיישמים את זה בשטח תבוא עליו הברכה!

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה