דרוש מידע המלצה על ניתוח אף אסתטי!

  • פותח הנושא 100%
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #22
  • הוסף לסימניות
  • #24
  • הוסף לסימניות
  • #27
אני רוצה להודות לכל אלו ששלחו לי הודעות בפרטי ובפורום, ותרמו מידיעותיהם ונסיונם. הייתם לי לעזר.
לכולםםםםםםםם תודה רבה!:D:D:D
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
100%
לפני שאת נכנסת לניתוח,
רק תצלצלי לכל אלו שטרחו להוסיף ל כאן מידע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
חברה שלי עשתה,בהחלט שיפר לה את כל המראה,אין מה להגיד...אבל קשה להוציא את זה טיבעי. לא כ"כ יודעת להסביר. אם זה משנה לך.
אם זה בנפשך לכי על זה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
חשוב מאוד לברר היטב עם עצמך אם זה ורק זה מה שמפריע לך, כי חבל לסבול ולהוציא כסף ואחר כך לראות שמלבד האף שום דבר לא השתנה.
מכירה היטב אישה אחת שמאוד לא סבלה או אולי שמאוד סבלה מהאף שלה, ועברה ניתוח על כל הכרוך בכך.
האושר בושש מלבוא.
אז היא עברה מאירופה לארה"ב.
וגם שם הוא לא היה.
אז הם עברו לארץ הקוידש
וגם פה היא לא היתה מרוצה.
אז הם עברו למקום אחר בארה"ב
וכל זמן שהיא לא תשב ותתקן רשת קרועה על החוף, היא תמשיך לחפש אותו ולאמלל אותה ואת משפחתה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
אני רוצה להודות לכל אלו ששלחו לי הודעות בפרטי ובפורום, ותרמו מידיעותיהם ונסיונם. הייתם לי לעזר.
לכולםםםםםםםם תודה רבה!:D:D:D

הקדמת אותי,ראי הודעתי כבטלה ומבוטלת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
אשמח לשמוע מבעלות ניסיון בלבד!
אצל מי כדאי לבצע ניתוח מסוג זה..
אשמח לדעת כל מידע אפשרי בנושא זה.
תודה מראש.
עשית בסוף?
אני ממש רוצה גם......
גם אם לא אשמח שתפרטי למה לא ...
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
אני רוצה להודות לכל אלו ששלחו לי הודעות בפרטי ובפורום, ותרמו מידיעותיהם ונסיונם. הייתם לי לעזר.
לכולםםםםםםםם תודה רבה!:D:D:D
אשמח שתעדכני לאחר הניתוח ותבשרי אותנו בשורות טובות
ב"ה אני מרוצה מהאף , אבל יש לי אחות , אגב עם אף לא רע בכלל ,
היא הכירה מישהי עם אף מכוער שניתחה וזה שינה לה את הפנים - פלאים !!
זה היה לפני כעשור ומאז היא חולמת על זה כל יום
ולא הולכת לניתוח כי בעלה לא מסכים
היא גם טוענת שבסוף מן הסתם תעשה את זה , אז לא חבל על הזמן ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
שכנה שלי עשתה, ואין מה לומר היא עכשיו ממש יפה! ואם היה לי ח"ו אף כמו שהיה לה הייתי גם חושבת לעשות.

רק מה שהכי מצחיק שזה עובר לילדים, הם הרי דומים למישהו. אז תכיני כסף גם בשבילם.

בכל מקרה בהצלחה, והחלמה מהירה היא אמרה שכאב לה אחרי הניתוח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
שכנה שלי עשתה, ואין מה לומר היא עכשיו ממש יפה! ואם היה לי ח"ו אף כמו שהיה לה הייתי גם חושבת לעשות.

רק מה שהכי מצחיק שזה עובר לילדים, הם הרי דומים למישהו. אז תכיני כסף גם בשבילם.

בכל מקרה בהצלחה, והחלמה מהירה היא אמרה שכאב לה אחרי הניתוח.
תוכלי לברר אצל מי נותחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
תכלס אנשים משקיעים על דירה - 1,000,000 ש"ח
ועל פאה 12,000
ןעל שדרוג מטבח 30,000
לא שווה לשלם 20,000 על דבר שתהיי שמחה ממנו כל החיים
אני מכירה 3 נשים שעשו
אחת ממש ממש שמחה שעשתה
והשתיים האחרות גם שמחות אבל במידה
האמת ששתיהם עשו אצל אותו רופא והשלישית אצל רופא אחר,
בכל אופן היום זה הרבה יותר נכנס..(לפחות בציבור היותר מודרני)
ההחלמה קצת מעצבנת אבל לא כזה נורא לוקחים חופש של בערך 10 ימים פלוס מינוס
ומיד אחרי הניתוח חוזרים הביתה רק עם תחבושות על האף
אם לא נפגשים עם הפשפחה איזה שבועיים
כמעט אף אחד לא ישים לב שעשו ניתוח (אלא רק יראו שאת נראית הרבה יותר טוב)
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
ברוסית יש מושג של אף תפוח אדמה, אצלינו כל תינוק באולטרסאונד רואים לו את האף, אבל ברוך ה' עד הלידה הם יוצאים דומים לי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
אני רוצה להודות לכל אלו ששלחו לי הודעות בפרטי ובפורום, ותרמו מידיעותיהם ונסיונם. הייתם לי לעזר.
לכולםםםםםםםם תודה רבה!:D:D:D
איפה עשית בסוף?
אני ממשת רוצה...........
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה