עזרה דירות באחיסמך

  • הוסף לסימניות
  • #21
עוד שאלה ברשותכם -
מוניציפלית למי השונה הזאת שייכת ?
לעיר לוד או למושב אחיסמך ?
לכאורה זו צריכה להיות שכונה של לוד, טועה ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
זה בסדר אני על הכביש הראשי שמול אחיסמך פעמיים ביום - מכירה היטב את היתרונות ואת הפחות

בכל אופן תודה רבה על המידע.
אדרבא אם את עוברת כנראה את מכירה את היתרונות
נשמח לשמוע על החסרונות
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אני מאד מקווה, מגיע להם להרוויח, מחכים יותר מידי זמן, השקיעו יותר מידי כסף ששוכב כבר זמן רב,
ועכשיו הגיע הזמן לקצור פירות.. באמת הגיע הזמן.
בעיה שלהם
בפעם הבאה שילמדו להשקיע
ב. אם הם ברוטשילד זה קצת יותר סיפור כמדומני
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
הרחובות הללו ביד 2 זה באזור החילוני, והסטנדרט שם אחר לגמרי
אני לא יודע על איזה רחובות מדובר,
כולה מדובר על הפרויקט של מחיר למשתכן הסמוך
זה כולה סטנדרט של מחיר למשתכן אין מה להתפעל מסתבר שפחות טוב מרוב הפרויקטים החרדים
עיין בכתבות על תלנות הזוכים
(נ.ב. ולא תמיד החילונים חיים בסטנדרט יותר גבוה )
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #28
אדרבא אם את עוברת כנראה את מכירה את היתרונות
נשמח לשמוע על החסרונות
כתבתי בעבר כמה מילים על הערבים השכנים/מגרש הכדורגל שממול שפעיל בשבת/על מפעל המלט/על היציאה בבוקר בנתיב אחד שכבר היום פקוק וכו' וכו'
וקיבלתי ממכם בתמורה בליסטראות...:(
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
כתבתי בעבר כמה מילים על הערבים השכנים/מגרש הכדורגל שממול שפעיל בשבת/על מפעל המלט/על היציאה בבוקר בנתיב אחד שכבר היום פקוק וכו' וכו'
וקיבלתי ממכם בתמורה בליסטראות...:(
אני מתנצלת עם נפגעתם לא היה כל מטרת פגיעה;);)
ענין הערבים בירושלים חיים לייד ערבים וכן בק"ס ולמי שזה מאוד מפריע יש כביש ראשי שמפריד
גם מפעלי המלט יחסית רחוקים
וענין הפקקים אנחנו נסענו עשרות פעמים ואף פעם לא נתקלנו בפקק בשעות העומס יש בכל הארץ פקקים "גם" בכניסה לב"ב וגם בכניסה לק"ס ואפי בדך למרכז העיר ירושלים
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
אני לא יודע על איזה רחובות מדובר,
כתוב ביד 2 כל דירה שמתפרסמת כתוב גם רחוב
כולה מדובר על הפרויקט של מחיר למשתכן הסמוך
לא נכון, זה בישוב אחיסמך
לא תמיד החילונים חיים בסטנדרט יותר גבוה
נכון, נותנים להם לבחור מתוך 3 דוגמאות..
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
כתוב ביד 2 כל דירה שמתפרסמת כתוב גם רחוב

לא נכון

נכון, נותנים להם לבחור מתוך 3 דוגמאות..
אני יסביר לך מכיוון שביד 2 הרחובות החדשים עוד לא עודכנו אז הם רושמים רחוב אחר, משום שא"א לעדכן אחרת
(ואגב חלק מהמשכירים בכלל לא יודעים את שם הרחוב)
אם אתה לא מאמין אתה יכול ליתקשר לאחד מהם או לקרוא יותר בפירוט במה שהם כותבים.
ויתברר לך קצת אחרת ממה שחשבת.
בענין הסטנדרט תסתכל קצת בתמונות של הדירות ותראה מתוך כמה היה להם לבחור לא נראה לי יותר מ5 סוגים.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #32
טוב מכיוון שאתה מרגיש הכי חכם בעולם אני יסביר לך מכיוון שביד 2 הרחובות החדשים עוד לא עודכנו אז הם רושמים רחוב אחר, משום שא"א לעדכן אחרת
(ואגב חלק מהמשכירים בכלל לא יודעים את שם הרחוב)
אם אתה לא מאמין אתה יכול ליתקשר לאחד מהם או לקרוא יותר בפירוט במה שהם כותבים.
ויתברר לך קצת אחרת ממה שחשבת.
בענין הסטנדרט תסתכל קצת בתמונות של הדירות ותראה מתוך כמה היה להם לבחור לא נראה לי יותר מ5 סוגים.
בקיצור לפני שכותבים בודקים
רחובות הגפן, שבעת המינים,התאנה וכד' זה בישוב אחיסמך.
חלק מהמשכירים לא יודעים את שם הרחוב? כתוב במפות גוגל, מה אתה שח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
רחובות הגפן, שבעת המינים,התאנה וכד' זה בישוב אחיסמך.
חלק מהמשכירים לא יודעים את שם הרחוב? כתוב במפות גוגל, מה אתה שח.
אני יסביר שוב....
בשביל לפרסם ביד 2 צריך כתובת ומכיוון שלא מעודכן שם הרחובות הללו לכן הם כותבים חבל מאוד על הויכוח תתקשר ותשאל
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
תבדוק כאן
כתוב ברור שחור על גבי לבן בשכונת גני איילון
במודעה אחרת כתוב מפורש שבט יהודה
 

קבצים מצורפים

  • דירות להשכרה אחיסמך, לוח יד2.pdf
    KB 853.8 · צפיות: 82
  • הוסף לסימניות
  • #35
ענין הערבים בירושלים חיים לייד ערבים
אין לי טעם בוויכוח אבל שם בסביבה יש תושבים קשים במיוחד...
גם בקטע שסובב את קניון רמלוד וגם בקטע שקרוב לחניון אגד שהגישה אליו דרך המנהרה שצמודה ל"תעבורה"
אם פעם "תזכו" לראות פשיטה של היס"מ על השכונה הזאת תבינו מה שאני כותבת..
מסוקים מלמעלה..בית חולים שדה מלמטה..חדר פיקוד קדמי..ומאות אנשי משטרה - בד"כ הם בסך הכל באים לעצור מבוקש לבית משפט..שכונה מהקשות בארץ
אם עיריית לוד תקצה לשכונה החדשה שיטור קהילתי קבוע אולי זה יעזור.
גם מפעלי המלט יחסית רחוקים
הם רחוקים פיזית וקרובים בקו אווירי..זה עניין של כיוון הרוח אבל זה מפעל שעומד בכל התקנים המחמירים של איכות הסביבה
ענין הפקקים אנחנו נסענו עשרות פעמים ואף פעם לא נתקלנו
אתם ככל הנראה נוסעים בשעות של אברכים...:p
אנשי עמל קמים מוקדם יותר וחוזרים הביתה מוקדם יותר..
בכל אופן תוספת של המון בניינים ברור שתצריך לפתוח יציאה נוספת בעיקר הפנייה שמאלה ביציאה מאחיסמך מקבלת הרבה פחות ירוק מאשר הנוסעים על הדרך הראשית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
מקורי:
מה שלא הבנת, זה שהדוגמאות של המחירים הגבוהים שהבאת אלו הדירות במושב אחיסמך.
ואילו במחיר למשתכן המחירים שונים לגמרי, ולא על זה דיברנו, נכון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
מקורי:
מה שלא הבנת, זה שהדוגמאות של המחירים הגבוהים שהבאת אלו הדירות במושב אחיסמך.
ואילו במחיר למשתכן המחירים שונים לגמרי, ולא על זה דיברנו, נכון?
אתה עדין מתווכח
טוב אני מבחינתי סיימתי את הנושא הנ"ל
(של מה כתוב ביד 2)
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
אין לי טעם בוויכוח אבל שם בסביבה יש תושבים קשים במיוחד...
גם בקטע שסובב את קניון רמלוד וגם בקטע שקרוב לחניון אגד שהגישה אליו דרך המנהרה שצמודה ל"תעבורה"
אם פעם "תזכו" לראות פשיטה של היס"מ על השכונה הזאת תבינו מה שאני כותבת..
מסוקים מלמעלה..בית חולים שדה מלמטה..חדר פיקוד קדמי..ומאות אנשי משטרה - בד"כ הם בסך הכל באים לעצור מבוקש לבית משפט..שכונה מהקשות בארץ
אם עיריית לוד תקצה לשכונה החדשה שיטור קהילתי קבוע אולי זה יעזור.

הם רחוקים פיזית וקרובים בקו אווירי..זה עניין של כיוון הרוח אבל זה מפעל שעומד בכל התקנים המחמירים של איכות הסביבה

אתם ככל הנראה נוסעים בשעות של אברכים...:p
אנשי עמל קמים מוקדם יותר וחוזרים הביתה מוקדם יותר..
בכל אופן תוספת של המון בניינים ברור שתצריך לפתוח יציאה נוספת בעיקר הפנייה שמאלה ביציאה מאחיסמך מקבלת הרבה פחות ירוק מאשר הנוסעים על הדרך הראשית.
כלא נווה תרצה ומעשיהו לא רחוקים מהשכונה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
אין לי טעם בוויכוח אבל שם בסביבה יש תושבים קשים במיוחד...
גם בקטע שסובב את קניון רמלוד וגם בקטע שקרוב לחניון אגד שהגישה אליו דרך המנהרה שצמודה ל"תעבורה"
אם פעם "תזכו" לראות פשיטה של היס"מ על השכונה הזאת תבינו מה שאני כותבת..
מסוקים מלמעלה..בית חולים שדה מלמטה..חדר פיקוד קדמי..ומאות אנשי משטרה - בד"כ הם בסך הכל באים לעצור מבוקש לבית משפט..שכונה מהקשות בארץ
אם עיריית לוד תקצה לשכונה החדשה שיטור קהילתי קבוע אולי זה יעזור.

הם רחוקים פיזית וקרובים בקו אווירי..זה עניין של כיוון הרוח אבל זה מפעל שעומד בכל התקנים המחמירים של איכות הסביבה

אתם ככל הנראה נוסעים בשעות של אברכים...:p
אנשי עמל קמים מוקדם יותר וחוזרים הביתה מוקדם יותר..
בכל אופן תוספת של המון בניינים ברור שתצריך לפתוח יציאה נוספת בעיקר הפנייה שמאלה ביציאה מאחיסמך מקבלת הרבה פחות ירוק מאשר הנוסעים על הדרך הראשית.
עוד הפעם אני אומרת זה שעות שבכל הארץ יש פקקים
וחוצמזה ראית פעם פשיטה על דיר קדיס הסמוך לק"ס
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה