דרוש מידע פאה

  • הוסף לסימניות
  • #81
תכתבו בבקשה איזה פאה קניתן.
כי אני לא מבינה משהו. יש פאה חסידית, שהולכים איתה חצי מכוסה, עם סירוק גלי וחצי בקבוק ספריי. מוזר לי אם מישהי שילמה עליה יותר מאלפיים...
לעומת פיאה גלית/בהירה/טבעית/ארוכה... שנהיה "נורמלי" לשלם עליה מחיר הזוי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #82
אני אכתוב את מה שכתבתי השבוע בשרשור אחר...

אשתי קנתה פאה טבעית, לא סינטטית, המוכרת מייבאת זאת ישירות מסין, המחיר - 700 שקל...

אני בהתחלה חשבתי שהמחיר לא משקר, ובטח יש כאן משהו, אבל הפאה הזו מחזיקה כבר מספר חודשים, אשתי כבר הספיקה לצבוע אותה ולסרק אותה בעצמה, והיא אוהבת את הפאה הזו יותר משאר הפאות שעלו אלפי שקלים.

היא גם לקחה אותה לספרית (לא פיאנית) שעשתה לה דירוג יפהפה לפאה, ב-90 שקל... (תזכירו לי כמה פיאניות לוקחות על דירוג...)

הפאה הכי יקרה שקנינו עלתה 5000. אני פשוט בהלם לראות שיש אנשים שמוכנים לשלם 15,000 על פאה, שלא לדבר על זה שלא תמיד מרוצים מהפאה.... הזוי בטירוף! אבל העיקר הבריאות. למי שיש כסף, שיהנה ממנו (ותהנה גם הפיאנית ;ׂׂ)
 
  • הוסף לסימניות
  • #83
אני עשיתי אצל חיה שינברגר בירושלים מדהימה!!!!!!
שיער מעולה בניה של הליייס מקדימה- מקצועי
שרות חבל על הזמן!
 
  • הוסף לסימניות
  • #84
אני לא מבינה,
אני ידעתי שהפאניות מוכרות פאות של יצרניות שונות,
כל הפאניות שמוזכרות כאן בונות לבד את הפאות??
ואני בתור כלה קניתי פאה יבוש טבעי ב7000+ ש"ח
מעולה מאד,
ןאחרי החתונה קניתי עוד אחת ב4400 ש"ח ישרה וקלאסית,
ת'אמת מחמיאים לי על השניה הרבה יותר :(...
(פניתי לפאנית ואמרתי לה- זה מה שיש לי תמצאי את החתיכה הכי טובה...)
ואיך אמרה לי פאנית ידועה? אי אפשר לדעת בפאות בסה""כ כל פאה מיוצרת מ"קוקו" של אשה אחרת....
 
  • הוסף לסימניות
  • #85
ערב טוב,
מבררת על פאה של דבורי הלפרין,
יש כאן מישהי שיש לה והחזיק לה לפחות 8 שנים?
אשמח לדעת
תודה רבה!
שבת שלום!
 
  • הוסף לסימניות
  • #86
קמינר בית וגן
 
  • הוסף לסימניות
  • #88
מי יכולה להמליץ על פאנית/יצרנית פאות מעולה.
מחפשת פאה טובה, מוכנה להשקיע גם בעלות גבוהה....
:(

אשמח לעזרה.
לא קראתי את כל האשכול אבל מה את חושבת?כשם שדעותיהם....
כל אחת והפאנית- והנסיון- והעבר שלה...
את רק תתבלבלי פה...לדעתי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #89
רבקי לוי מבני ברק מומלצת!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #90
אני ומשפחתי עוד כמה מאלפי לקוחות מאושרות ושמחות שממליצות עליה בחום!!!
אנו נהנות מכל רגע ורגע, תוצאות מבורכות - הפאות מטורפות!!!
שווה לבוא אליה אפילו ממרחקים.....


חיה בלוי - מדהימה ומהממת. מוכשרת בטירוף, בעלת שם מאוד מוצלח בפאות.
יש לה שיער טוב ומשובח עם מרקם איכותי יפה ומבריק שנשמר לאורך שנים.
היא מבינה מאוד, ובעלת חוש אסטטי וטוב טעם ברמה גבוהה.
ואף משפצת פאות שלא נראות במצב טוב - ישנות, הרוסות, מכירות וכו'....
זולה, עושה הנחות, המחירים שווים ומשתלמים לכל נפש.
נותנת יחס אישי ושירות מלא בשמחה עד השעות הקטנות של הלילה.

בנוסף לזאת, היא עושה כלות - תסרוקות ואיפור ערב...

מס' פל' שלהם 0507152086
מזכירה: שרי
מיקומם: רח' רובין ברמות ד', י-ם.

מצטרפת לכל מילה!!
מרוצה עד הגג מחיה בלוי המהממת!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #91
קניתי פאה של אסתי יצחקי מבני ברק

מחיר שפוי ונורמלי (היא גם עושה תשלומים בכרטיס אשראי)

כל מי שרואה אותה מתלהב וחושב שהיא עלתה לי 12 או 13 אלף

יש לה שירות ואחריות מדהימים
 
  • הוסף לסימניות
  • #92
קנינו לאחרונה מס' פאות אצל מירי לרנר.
עדיין לא מספיק זמן לומר על האיכות אבל השירות-מעל ומעבר. ושיגענו אותה המוןןןןןןן.
בנוסף, יש לה את האופציה שהיא גוזרת ואת יכולה להתחרט-בעייני הדבר הכי חשוב בעולם.
כי אני התלבטתי אם אני כן רוצה פוני בובה ובאיזה גוונים אז קודם כל היא גזרה את הפאה ואמרה שמקסימום ניתן להתחרט והיא תיקח את הפאה לתצוגה ותזמין לי חדשה. שירות סוףףףףף לא שמעתי על פיאנית נוספת שמציעה שירות כזה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #93
מישהי קנתה פאה או מכירה מישהי שקנתה פאה של אילה שבו בב"ב?
איך הפאה נראית לאחר כמה שנים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #94
ראיתי שריקי כהן עושה מכירה מוזלת היום, למי יש המלצות על הפאות הזולות שלה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #95
רבקי לוי בב"ב תותחית!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #96
מישהי קנתה פאה או מכירה מישהי שקנתה פאה של אילה שבו בב"ב?
בידיוק השבוע פגשתי חברה עם פאה יפה, והיא אמרה שעשתה אצלה.
אין לי מושג אם היא מרוצה או לא, חיצונית הפאה היתה נראית מעולה עם שיער ממש טוב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #97
ממליצה על מלכה שיינשניידר מאשדוד,

קניתי אחת לפני 4 שנים ואני מאוד מאוד מאוד מרוצה ממנה
ולפני כמה חודשים התעדכנתי אם עוד אחת ביבוש טבעי, ממש פצצה,
והיום אני מזפזפת, פעם איתה ופעם איתה,
ומאוד מחמיאים לי עליהם
 
  • הוסף לסימניות
  • #98
ממליצה על פניני הלפגוט יש לה סניפים בירושלים ובני ברק, מייצרת בעצמה ומעצבת מדהים, נותנת אחראיות ושירות מעולים עד שתהיי מרוצה

0533163163
 
  • הוסף לסימניות
  • #99
לי יש 2 פאות של יפי קמינר,
אחת כ-4 שנים ואחת כמה חודשים
פאה בלונד אורך 22 ס"מ עולה כ-13,000 שח (בלונדיני יותר יקר... וגם תלוי אם לייס פתוח וכדו)
מרוצה עד הגג!
פאות מהממות, קיבלתי אחריות ושרות לכל מה שרק רציתי!!
אין על השיער שלה! הודתה לי בזה גם יצרנית פאות מתחרה ....
בהצלחה
 
יש מצב
כי פאה זה חתול בשק...
יש את המכירת פאות יד שניה - של חוצניקיות שבאו לגור שנה שנתיים בארץ - והם טוענות שהמזג אויר כאן "הורס" את הפאות היקרות שלהן, אז הם הולכות על פאות "זולות" יותר - ב10-8 אלף - ואז משאירות אותן כאן בארץ "כי לשם זה לא מתאים" ----
ויש לי מישהי מיוחדת שהקימה מכירה ממש נחמדה של יד שניה יש שם גם פאות שחבשו אותן כמה חודשים בלבד...
מי שמעוניינת אחפש שוב את המספר ואעלה אותו
בהצלחה!
זה ברמת אשכול בירושלים
אפשר את המספר שלה?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה