עזרה תם עידן השיחות ללא הגבלה- שימו לב!!

  • הוסף לסימניות
  • #21
הבנתי שקיבלו התראה קולית מפלאפון
בנוסח של עברת את מכסת הדקות שלך ....
אבל לא הבינו את את כוונת המשורר....
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
  • הוסף לסימניות
  • #23
כל אחד יעשה ניוד 2 קווים לשתי הפלאפונים שלו
ואז מה מרוויחים?

אתם מגיעים למספרים האלה????
אני מגיע ל340 דקות שיחה... בחודשים עמוסים הגעתי ל700, והרגשתי נייעס'ען...
אני המוזר כאן? :eek::eek::eek:
אני בעלת תשעה קבין ולא עברתי מעולם את ה-1500...
יש כאלה שיש להם מצוה רק להתקשר לקווים האלו בשביל להרויח את הדק' הנכנסות למען כל מיני מטרות נעלות ומגוונות ואותם אלו אולי ישבר מטה לחמם. וד''ל
יש לי כול יום שעתיים נסיעה ל\מ העבודה.
בדרך אני מאזינה לקול הלשון...
חוץ ממה שכול שיחה, גם 20 שניות לקל קו לדעת איפה האוטובוס, נחשבת כדקת שיחה.


ממתי?
וממתי התחברתם אליו?
לפני שנה וחצי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
לידיעת הציבור, הגבלת הדק' העדכנית בחברות השונות [למצטרפים חדשים].
רק יצויין שההגבלה קיימת כבר כ3 שנים רק אולי לא ידעתם עליה.
סלקום 2500 (לוותיקים 9000 דק')
פלאפון והוט מובייל 3000 דק' (אאל"ט לוותיקים 5000)
פרטנר אורנג' 5000 גם לוותיקים
רמי לוי 2000 שיחות 7500 דק'. (לתכנית שלפני שנה 10,000)
גולן טלקום 10,000 דק' (תמיד לכל התכניות)

יצויין כי ע"פ החוק, ההגבלה כתובה גם על דפי התכנית, וגם על החשבונית החודשית.
כמו"כ על שינוי לרעה בתכנית החברה מחוייבת להודיע על גבי החשבונית לפחות חודש מראש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
  • הוסף לסימניות
  • #26
אם הבנתי נכון לא מרוויחים משהו מיוחד פשוט כשנגמר הדקות באחד, במקום לשלם שקל לדקה, שיהיה עוד קו וזהו.
לגבי ניוד וקו חדש;
שימו לב שאם הניוד הוא באמצע החודש, אז בשני החברות יש לכם רק חצי חבילת דק' כך שהעלות הגבוהה מתחילה מוקדם מהצפוי!
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
לגבי ניוד וקו חדש;
שימו לב שאם הניוד הוא באמצע החודש, אז בשני החברות יש לכם רק חצי חבילת דק' כך שהעלות הגבוהה מתחילה מוקדם מהצפוי!

מי שצריך הרבה דק' שיחה, והתוכניות הקיימות לא מספקות, יכול לעשות שני קווים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
לידיעת הציבור, הגבלת הדק' העדכנית בחברות השונות [למצטרפים חדשים].
רק יצויין שההגבלה קיימת כבר כ3 שנים רק אולי לא ידעתם עליה.
סלקום 2500 (לוותיקים 9000 דק')
פלאפון והוט מובייל 3000 דק' (אאל"ט לוותיקים 5000)
פרטנר אורנג' 5000 גם לוותיקים
רמי לוי 2000 שיחות 7500 דק'. (לתכנית שלפני שנה 10,000)
גולן טלקום 10,000 דק' (תמיד לכל התכניות)

יצויין כי ע"פ החוק, ההגבלה כתובה גם על דפי התכנית, וגם על החשבונית החודשית.
כמו"כ על שינוי לרעה בתכנית החברה מחוייבת להודיע על גבי החשבונית לפחות חודש מראש.
איך אפשר לבדוק בזמן אמת כמה שיחות נותרו?
כשהייתי בסלקום יכולתי לחייג ולברר.
איך בודקים ברמי לוי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
איך אפשר לבדוק בזמן אמת כמה שיחות נותרו?
כשהייתי בסלקום יכולתי לחייג ולברר.
איך בודקים ברמי לוי?
לא ניתן (אולי רק דרך שירות אנושי).
ניתן בחשבונית לראות כמות שיחות ולדעת האם אתם בכלל מתקרבים להגבלה או שלא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
באמת? על זה לבד גומרים 3000 דקות :eek:
עד עכשיו הייתי רגועה שאין לי סיכוי להגיע לרף המכובד הזה.
20 שניות נחשבות ל20 שניות, כל החיובים על פי החוק הם לפי שניה ולא לפי חלק מדקה שווה דקה!
הבעיה היא רק ללקוחות רמי לוי שישנה גם הגבלה על כמות השיחות, אבל למיטב ידיעתי קשה מאד להגיע גם אליה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
20 שניות נחשבות ל20 שניות, כל החיובים על פי החוק הם לפי שניה ולא לפי חלק מדקה שווה דקה!
הבעיה היא רק ללקוחות רמי לוי שישנה גם הגבלה על כמות השיחות, אבל למיטב ידיעתי קשה מאד להגיע גם אליה.
לא כ"כ קשה :(
ושילמתי על זה ביוקר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
תפריט
יומן
משך שיחה

הכי למטה ניתן לאפס את המונים,
מאפסים כל חודש [כל מחזור חיוב]

שבת שלום.
אז בעצם כל חודש הוא מתאפס מחדש, גם בלי שאגדיר איפוס?
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
היינו בפלאפון
הודיעו לנו שיש הגבלה של 3000 דקות שיחה
עברנו לרמי לוי,(בינתיים קיבלנו חשבונית 400 ש"ח על יציאה באמצע חודש וחריגה גבוהה של השיחות)
ועכשיו ממש נלחצתי ,
איך מתקשרים לרמי לוי?
בעלי מתקשר המוןןןןןןןןןןןן
3000 דקות הוא עבר בחצי חודש....
אז מה יהיה?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה