מרוצה מהפאה שלך?

  • פותח הנושא yudb
  • פורסם בתאריך
מישהי שמעה על פיאנית בשם יהודית שטינברג מאשדוד?
שמעתי עליה כמה המלצות, אבל זה שם ממש לא מוכר.
 
מישהי ניסתה לשנות פאת פוני צד, לפאה עם פתיחה או משהו דומה?
איך התוצאה?

והמלצות למישהי טובה שעושה את זה.
תודה רבה

הפאנית עשתה לי 'בטעות', הבאתי לה את הפאה (עם פוני צד)אחרי הרבה זמן שלא השתמשתי בה ולא סירקתי אותה. כשהגעתי אליה משהו היה נראה לי שונה,אבל מצא חן בעיני:)
רק בשבת, כשפגשתי את גיסתי היא החמיאה לי על ההחלפה (לשביל באמצע - לא יודעת איך זה נקרא בשפה 'מקצועית') ואז נפל לי האסימון;)
לא חשבתי שאני כ"כ רחפנית, אבל יש הפתעות בחיים:rolleyes:.
השארתי את הצורה מאז (לפני יותר משנה) וזה מחזיק יופי, גם אצל פאניות אחרת
 
אגב יש לכן המלצה למישהו תותחית שתוכל לקחת את הפאה האומללה הזאת ולהפיק ממנה משהו מוצלח? פשוט אין לי כרגע יכולת להשקיע בפאה חדשה לחלוטין.
לייקי קבילביץ תותחית!!!
 
איך אפשר לשנות פוני צד לפתיחה??
הפתיחה תיפול.... לא?!
אשמח לשמוע איך עושים את זה..
אני לא יודעת איך עושים את זה טכנית (אני לא פאנית)
אבל יודעת שלייקי קיבלביץ עושה את זה מדהים!!
 
לא עברתי על כל ההודעות ...
אבל לי יש פאה בחיה שטיינברגר - בגאולה בירושלים
קניתי פאה באורך כ 20 לפני 5 חודשים
פאה בלונדינית עם מלא גוונים מאוד מאוד טבעית
היא ממש יפה והיא נראת ממש טוב תמיד!
היא יפה ומאוד איכותית, מאוד מרוצה ממנה!
השירות מושלם! נותנים לך בדיוק את מה שאת רוצה ומתאים לך!
חיה היא בנא מדהים!!
מבינה כל אחד ואת הסגנון שלה...
היא מאוד מעודדת לפאות קצרות וכשרות ויפות וטבעיות במיוחד!
מומלץ מאוד!!!!
המחיר יקר ורגיל כמו כל הפאות האיכותיות והיפות!
באזור 10,000 - 11,000 - תלוי כל אחת ומה שהיא מקבלת...
 
לא עברתי על כל ההודעות ...
אבל לי יש פאה בחיה שטיינברגר - בגאולה בירושלים
קניתי פאה באורך כ 20 לפני 5 חודשים
פאה בלונדינית עם מלא גוונים מאוד מאוד טבעית
היא ממש יפה והיא נראת ממש טוב תמיד!
היא יפה ומאוד איכותית, מאוד מרוצה ממנה!
השירות מושלם! נותנים לך בדיוק את מה שאת רוצה ומתאים לך!
חיה היא בנא מדהים!!
מבינה כל אחד ואת הסגנון שלה...
היא מאוד מעודדת לפאות קצרות וכשרות ויפות וטבעיות במיוחד!
מומלץ מאוד!!!!
המחיר יקר ורגיל כמו כל הפאות האיכותיות והיפות!
באזור 10,000 - 11,000 - תלוי כל אחת ומה שהיא מקבלת...
שחיתות של מחירים!!!!!!
רק הציבור שלנו נהנה לשלם למי שמוכרת ביותר כסף וככה את מרגישה שהפאה שלך הכי מהממת.
אז זו טעות!!!! יש פאות מעלפות ב7000 מנסיון
 
שחיתות של מחירים!!!!!!
רק הציבור שלנו נהנה לשלם למי שמוכרת ביותר כסף וככה את מרגישה שהפאה שלך הכי מהממת.
אז זו טעות!!!! יש פאות מעלפות ב7000 מנסיון
מעניין לשמוע איפה מצאת??
אני רוצה לקנות פאה חדשה, וכבר עצרתי כמה נשים עם פאות מהממות ברחוב, ושאלתי אותם מאיפה הפאה, וכולן אמרו שמות ידועים כמו בריינדי קמינר וכו'
עוד לא קרה לי שהתלהבתי מפאה, ואמרו לי שם של פאנית לא ידועה
כנראה שבכל זאת המחיר משנה......
 
אגב, אני לא חושבת ש-11-12 אלף לפאה קצרה זה מחיר שפוי
אבל פאות שעולות הרבה, בדר"כ (לא תמיד) מצדיקות את המחיר
ופאות שעלו 7.000 נראות בהתאם, הרבה פחות יפות.... מציאות....
 
אגב, אני לא חושבת ש-11-12 אלף לפאה קצרה זה מחיר שפוי
אבל פאות שעולות הרבה, בדר"כ (לא תמיד) מצדיקות את המחיר
ופאות שעלו 7.000 נראות בהתאם, הרבה פחות יפות.... מציאות....

יש לי פאה של שלומית זמלמן, שעלתה פחות משבע אלף (כבר לא זוכרת מחיר מדוייק - חמש ומשהו או שש), ובכל פעם שאני שולחת אותה לסירוק הפאנית מתלהבת מאיכותה ומטיב השיער שלה.
 
מעניין לשמוע איפה מצאת??
אני רוצה לקנות פאה חדשה, וכבר עצרתי כמה נשים עם פאות מהממות ברחוב, ושאלתי אותם מאיפה הפאה, וכולן אמרו שמות ידועים כמו בריינדי קמינר וכו'
עוד לא קרה לי שהתלהבתי מפאה, ואמרו לי שם של פאנית לא ידועה
כנראה שבכל זאת המחיר משנה......
עדיין לא מסכימה איתך.
כי את משלמת בד"כ על מותג ושם של יצרנית.
לדוג בפ"ת יש אחת רחלי קרן שמייצרת פאות יפיפיות לא יורד ברמה בעיני משום פאה ב-12000
והמחירים שלה נעים בין 5500 - 7000 תלוי. אבל אין לה שם וואו אז היא לא נחשבת.
אין הצדק לשום מחירים הזויים לפאה!! את חושבת שבריינדי קמינר מביאה שיער ממקום סודי? עוד כמוה יש 100 פאניות שמייבאות משם שיער....
די לתמימות!
 
יצרנית: שבי פלס
פאנית: מיכל דז'אלובסקי פ"ת


לדעתי בקנית פאה כמה שחשוב שהיא משיער טוב ואיכותי חשוב יותר השירות של הפאנית שתעמוד מול היצרנית ותקח אחריות על הפאה.
כי קורה שבתחילה הפאה מהמהמת ואחרי חצי שנה השיער נראה יבש/ נפוח וכו'
ואז לכי תחפשי עם מי לדבר.
פאנית טובה דואגת לכל זה
שווה...
 
עדיין לא מסכימה איתך.
כי את משלמת בד"כ על מותג ושם של יצרנית.
לדוג בפ"ת יש אחת רחלי קרן שמייצרת פאות יפיפיות לא יורד ברמה בעיני משום פאה ב-12000
והמחירים שלה נעים בין 5500 - 7000 תלוי. אבל אין לה שם וואו אז היא לא נחשבת.
אין הצדק לשום מחירים הזויים לפאה!! את חושבת שבריינדי קמינר מביאה שיער ממקום סודי? עוד כמוה יש 100 פאניות שמייבאות משם שיער....
די לתמימות!
אם יש לה פאות כאלה מהממות, למה היא עדיין לא נחשבת???
ואגב, לא חושבת שלבריינדי יש שיער ממקום אחר, אבל יכול להיות שהיא מוכנה לשלם עליו יותר מאחרות, ולכן היא מקבלת את השיער הכי טוב.
לא אומרת מידיעה, אלא מהשערה.
מה שכן, מציאות ששאלתי נשים, וזה התשובות שקיבלתי. את יכולה להתווכח על זה, זו פשוט המציאות.
אבל אני שואלת אותך למה עוד לא קרה לי ששאלתי ואמרו לי שם לא מוכר?????
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה