עזרה משכנתא עבור אקססוריז ;)

  • הוסף לסימניות
  • #1
אני אחרי שיטוטים ארוכים ומייאשים
עבור כולה כמה קשתות לילדה חמודה
מה ביקשתי שתהיה לה קשת יפה לחג ובמחיר סביר
המצב בשוק היום נהיה קטסטרופלי כל קשת בסיסית לא עולה לפני 30 ש'ח במקרה הטוב
ובמקרה הרע.. זה כבר מתקרב ל-100
ומה תעשה אמא שיש לה כמה בנות...
למה זה נהיה כך?
האם לא הגיע הזמן שדווקא בציבור שלנו שיש כ''כ ביקוש המחיר גם ירד קצת ולא להפך
וכמובן שלא מדברת על מחירי הגרביונים ההולכים ומאמירים לשחקים זה התחיל עם כמה חברות חולי''ות והיום כל חנות גרביים שמכבדת את עצמה מוכרחה למכור גרביונים נילון שנקרעות אחרי לבישה של פעם ופעמיים במחירים מפולפלים
למה זה כך??
למה אנחנו לא שמים לזה סוף?
והולכים כמו עדרים ומשלמים מאות שקלים בחנויות האקססוריז והגרביים??!!

אגב, יאמר לשבחם של חנות קידישיק שהיא היחידה שמוכרת קשתות יפות ובמחירים שפויים לגמרי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אני אחרי שיטוטים ארוכים ומייאשים
עבור כולה כמה קשתות לילדה חמודה
מה ביקשתי שתהיה לה קשת יפה לחג ובמחיר סביר
המצב בשוק היום נהיה קטסטרופלי כל קשת בסיסית לא עולה לפני 30 ש'ח במקרה הטוב
ובמקרה הרע.. זה כבר מתקרב ל-100
ומה תעשה אמא שיש לה כמה בנות...
למה זה נהיה כך?
האם לא הגיע הזמן שדווקא בציבור שלנו שיש כ''כ ביקוש המחיר גם ירד קצת ולא להפך
וכמובן שלא מדברת על מחירי הגרביונים ההולכים ומאמירים לשחקים זה התחיל עם כמה חברות חולי''ות והיום כל חנות גרביים שמכבדת את עצמה מוכרחה למכור גרביונים נילון שנקרעות אחרי לבישה של פעם ופעמיים במחירים מפולפלים
למה זה כך??
למה אנחנו לא שמים לזה סוף?
והולכים כמו עדרים ומשלמים מאות שקלים בחנויות האקססוריז והגרביים??!!

אגב, יאמר לשבחם של חנות קידישיק שהיא היחידה שמוכרת קשתות יפות ובמחירים שפויים לגמרי.
מטורף
עכשיו גמרתי לבכות לגיסתי על זה
קניתי רק בקידישיק(כמובן שהרב נגמר)
אבל זה מעצבן שהוצאתי 200 שקל ויותר על גרביים(זה אין בזול:()
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אני יוסיף על מה שנכתב עד עכשיו וישאל איך זה שפתאום השנה בבת אחת כל החנויות העלו את המחירים של השמלות והבגדים ליומחול ופתאום את נכנסת לחנויות ורואה בכולןןןן
את המחירים האלו: 780ש"ח, 650ש"ח 570ש"ח וכו.
מזה הדבר הזה?
ממתי צריך לשלם רבע משכורת ויותר בשביל שמלה אחת פשוטה ליומחול??????
ואני מזדעקת כי זה משהו שלא היה בשנים האחרונות ופתאום זה נכנס,
כולן!! הסתובבתי שעות בכל חנות שיש בירושלים ובבני ברק וב 90 אחוז מהחנויות זה היה המחירים
הזוי..
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אני יוסיף על התלונות וישאל איך זה שפתאום השנה בבת אחת כל החנויות העלו את המחירים של השמלות והבגדים ליומחול ופתאום את נכנסת לחנויות ורואה בכולןןןן
את המחירים האלו: 780ש"ח, 650ש"ח 570ש"ח וכו.
מזה הדבר הזה?
ממתי צריך לשלם רבע משכורת ויותר בשביל שמלה אחת פשוטה ליומחול??????
ואני מזדעקת כי זה משהו שלא היה בשנים האחרונות ופתאום זה נכנס,
כולן!! הסתובבתי שעות בכל חנות שיש בירושלים ובבני ברק וב 90 אחוז מהחנויות זה היה המחירים
הזוי..

וזה לבגדי נשים..
ומה עם בגדי ילדים וילדות פיסת בד של 2 בלטות עולה 250 ש''ח,
על מה בדיוק?
ולמה זה נהיה הנורמה, החנויות מלאות בנשים התור משתרך עד הרחוב
ונראה כאילו יש חלוקה חינמית...
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
זה קשור ליצרנים והיצרניות שמעלות את הרף. גם במחירים.
לא רוצה לנקוב בשמות של חברות אקססוריז, אבל ברגע שהן טיפה מצליחות הן (היצרניות) מרימות את האף וכמובן המחיר בהתאם. והעוילם גוילם.... קונים!
למה? ככה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
זה מצחיק אבל זה ככה...
כשהייתי ילדה (לא לפני מלא שנים)
הקשתות עלו עד 15 ש"ח והיו את הממש יקרות בעשרים וחמש
התסרוקות עלו גג 100 ש"ח
הנעליים הממותגות עלו 150 ש"ח
השמלות לילדות 80
ההקרנות עלו חמישים
הגרביים עלו גג חמש עשרה שקל
היום אני קונה בבגדי ילדים כדי לא לצאת מרוששת
כל המחירים עלו!!
כי הציבור משלם
הבעיה היא שלציבור אין כ"כ אופציה לא לשלם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אני יוסיף על מה שנכתב עד עכשיו וישאל איך זה שפתאום השנה בבת אחת כל החנויות העלו את המחירים של השמלות והבגדים ליומחול ופתאום את נכנסת לחנויות ורואה בכולןןןן
את המחירים האלו: 780ש"ח, 650ש"ח 570ש"ח וכו.
מזה הדבר הזה?
ממתי צריך לשלם רבע משכורת ויותר בשביל שמלה אחת פשוטה ליומחול??????
ואני מזדעקת כי זה משהו שלא היה בשנים האחרונות ופתאום זה נכנס,
כולן!! הסתובבתי שעות בכל חנות שיש בירושלים ובבני ברק וב 90 אחוז מהחנויות זה היה המחירים
הזוי..

ליום חול?
עשיתי סבב קניות רציני במקימי, cb, ועוד חנויות
בקניון קסטרו, רנואר וגולף.
השמלה הכי יקרה עלתה 320 שח
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אף אחד לא הכריח אף אחת לקנות קשתות ב-ננה.
אני תמיד מכינה לבד עם שתי ידים שמאליות.
קונה סרט תואם לבד, ובגלל שזה סרט אני מוצאת סרטים בצבעים זהים ממש לבגדים.
קונה בהכול בשקל קשתות, קושרת פפיון או יוצרת סרטים מלולאות אחת מתחת לשניה ומדביקה עם דבק בד ולבנות שלי יש קשתות מיליון דולר בהכי הרבה עשר שקל!
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
ליום חול?
עשיתי סבב קניות רציני במקימי, cb, ועוד חנויות
בקניון קסטרו, רנואר וגולף.
השמלה הכי יקרה עלתה 320 שח

דווקא צריך ממש להפריד בין המחירים בחנויות החילוניות לבין החנויות ''שלנו''
זה פשוט הזוי שדוקא שם בגדי ילדים/נשים
זול משמעותית מהחניות שלנו,למה?
לחרדים המכס יותר יקר?
לא חושבת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אף אחד לא הכריח אף אחת לקנות קשתות ב-ננה.
אני תמיד מכינה לבד עם שתי ידים שמאליות.
קונה סרט תואם לבד, ובגלל שזה סרט אני מוצאת סרטים בצבעים זהים ממש לבגדים.
קונה בהכול בשקל קשתות, קושרת פפיון או יוצרת סרטים מלולאות אחת מתחת לשניה ומדביקה עם דבק בד ולבנות שלי יש קשתות מיליון דולר בהכי הרבה עשר שקל!

אז כל הכבוד לך.
אבל לא חושבת שהרבה נשים בנויות ליצירות בערב פסח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
חיפשתי מכנס קצר לתינוק בן שנתיים הכי זול שמצאתי היה 70 ש"ח
וזה מכנס קצר שזה אומר חתיכת בד קטנטנה. לא מדובר בבד מטורף סה"כ בד חלק.
אלא מה אני רואה שם המון נשים שקונות במהירות כזו כאילו מחלקים בחינם.
סה"כ הציבור אשם שממשיכים לשלם.
ממשיכים לחנות הבאה אף אחד לא מכריח אותנו לקנות.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #17
חיפשתי מכנס קצר לתינוק בן שנתיים הכי זול שמצאתי היה 70 ש"ח
וזה מכנס קצר שזה אומר חתיכת בד קטנטנה. לא מדובר בבד מטורף סה"כ בד חלק.
אלא מה אני רואה שם המון נשים שקונות במהירות כזו כאילו מחלקים בחינם.
סה"כ הציבור אשם שממשיכים לשלם.
ממשיכים לחנות הבאה.
כמה יותר קטן ככה יותר יקר....
מה לעשות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
דווקא צריך ממש להפריד בין המחירים בחנויות החילוניות לבין החנויות ''שלנו''
זה פשוט הזוי שדוקא שם בגדי ילדים/נשים
זול משמעותית מהחניות שלנו,למה?
לחרדים המכס יותר יקר?
לא חושבת...

לא ראיתי הבדל משמעותי (חוץ מבטנד סייל של קסטרו עם שמלות ממש יפות ב100 שח)
בcb כן היה שמלות יקרות יותר
אבל הן באמת לא בסגנון שיש בחנויות בקניון.

וגם לילדות השמלה שקניתי לבנות שלי בקסטרו לא הייתה זולה יותר מהשמלה שקניתי בקידי שיק
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
כמה יותר קטן ככה יותר יקר....
מה לעשות?
והכי מצחיק אותי שבחנות יש את אותו בגד בדיוק. עד מידה 20 זה 400 ש"ח
ממידה יותר שנקראת 34 תוספת של 5 ס"מ 600 ש"ח.
אין מה לעשות זו מציאות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
לא ראיתי הבדל משמעותי (חוץ מבטנד סייל של קסטרו עם שמלות ממש יפות ב100 שח)
בcb כן היה שמלות יקרות יותר
אבל הן באמת לא בסגנון שיש בחנויות בקניון.

וגם לילדות השמלה שקניתי לבנות שלי בקסטרו לא הייתה זולה יותר מהשמלה שקניתי בקידי שיק

כי באמת קידישיק היא החנות היחידה שלוקחת מחירים חופפים לחנוית האלו
חוץ מהם לא זכור לי שנתקלתי בחנויות בגאולה וכו' שלוקוחות כאלו מחירים
ואם כן, אשמח שתחכימו אותי.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה