עזרה משכנתא עבור אקססוריז ;)

  • הוסף לסימניות
  • #21
ליום חול?
עשיתי סבב קניות רציני במקימי, cb, ועוד חנויות
בקניון קסטרו, רנואר וגולף.
השמלה הכי יקרה עלתה 320 שח
דיברתי על החנויות החרדיות...לא על הרשתות בקניונים
ואגב השמלות שאני מדדתי בCB עלו 380 הכי זול
אז אני לא יודעת על איזה מהם את מדברת...
ולכן גם כתבתי 90 אחוז כי מקימי בין הבודדות שעדיין לא לגמרי במחירים האלו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
אתמול מישהי העלתה פה קטלוג של אחת החנויות לנשים, בגדי יום חול.
כששאלתי מה בערך המחירים אמרו לי 400,500,600,700 יש גם ב- 300.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
ראיתי מקודם קטלוג של גרביים ,גרביונים תחרה 62 שח!!! ! :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
החליקו על בננה לגמרי
דווקא ליד הבית שלי יש חנות קשתות יקרה שהשנה ראיתי שממש ממש ריק אצלה
קניתי ברבי עקיבא בחנות מהממת קשת ממש יפה ב15 שח(2 ב30)
לדעתי ממש מתוקה
וגם בקידישיק המחירים ממש ממש סבירים וקשתות נחמדות
20190415_234538.jpg
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
כי באמת קידישיק היא החנות היחידה שלוקחת מחירים חופפים לחנוית האלו
חוץ מהם לא זכור לי שנתקלתי בחנויות בגאולה וכו' שלוקוחות כאלו מחירים
ואם כן, אשמח שתחכימו אותי.

אם כך אולי פשוט צריך לדעת איפה לקנות?
תחליטי כמה נראה לך הגיוני וזה מה שתשלמי.
לבנות שלי מכולם לא קניתי בגדל לשבת במעל 150 שח.
וגם זה נראה לי יקר משתדלת לקנות בתחילת עונה רק את מה שחייבים ולקנות את השאר רק בזמני מבצעים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אגב הגרביים האלו שעולות 62 שח נחטפו!! כלשון המוכרת ,שאמרה שהיא מצטערת שלא הביאה עוד כי נשים כל הזמן נכנסות ושואלות אם נשאר מהגרביונים האלו
אה וגרביים לילדה בת שנתיים עולה 35....
מה לעשות יש ביקוש ... בעיקר בבני ברק!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
דיברתי על החנויות החרדיות...לא על הרשתות בקניונים
ואגב השמלות שאני מדדתי בCB עלו 380 הכי זול
אז אני לא יודעת על איזה מהם את מדברת...
ולכן גם כתבתי 90 אחוז כי מקימי בין הבודדות שעדיין לא לגמרי במחירים האלו...

קניתי שם 2 שמלות אחת ב300 והשניה ב320
ואגב מנסיון השמלות שם איכותיות הרבה יותר מהשמלות של הרשתות בקניונים.

כמו שכתבתי לעוד משהי.
זה עניין של בחירה אני לא נכנסת בכלת לחנויות שהבגדים שלהם במחירים שאני לא מתכננת לשלם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
אגב הגרביים האלו שעולות 62 שח נחטפו!! כלשון המוכרת ,שאמרה שהיא מצטערת שלא הביאה עוד כי נשים כל הזמן נכנסות ושואלות אם נשאר מהגרביונים האלו
אה וגרביים לילדה בת שנתיים עולה 35....
מה לעשות יש ביקוש ... בעיקר בבני ברק!!!
ושכחת להגיד כמה זמן הן מחזיקות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
לגבי קשתות גם אני לא רוצה להוציא על הקשת יותר משעלה הבגד אבל עדין ישנם קשתות נחמדות ב15-20 שח
בבאזר שטראוס וגם בעוד חנויות הבעיה שהדברים היפים והשבתיים באמת והכי עדכניים הם עולים הכי יקר
אני מעדיפה להשקיע בבגד ולא בקשת יקרה שמתאימה רק לבגד אחד ואחרי עונה כבר א"א להלביש כי מתאימה רק לחורף/לקיץ ובד"כ מוצאת קשתות נחמדות אבל הם באמת לא המילה האחרונה
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
אני לא יודעת כמה תסכימו עם התזה שלי, אבל האינטואיציה שלי טוענת שהציבור שלנו ימשיך לשלם.
ולא בגלל מזוכיזם או אי ידיעת פעולות חשבון. והלמ"ס טרם פרסם על זוכי פיס ולוטו דווקא בציבור החרדי.

הבעיה שלנו היא ענין היוקרה. לספר כמה עלה, באיזו חנות, של איזה מותג. להתהדר שהכינו לי קשת בייצור אישי, את הסרטים לחתונה של האחיינית הכינה הסטייליסטית XY ששמה הולך לפניה...

אנחנו לא נלחמים בכיס או ביוקר המחיה, אלא בסטטוס ובמעמד שהקשת מייצגת בעיני הקהל.

היו כאן כמה אשכולות על בגוד בבר כל או בבזאר לב העיר. מה עבר לנו בראש כשקראנו את הכותרות הללו? עם יד על הלב.. אישית רציתי להעלות לכן פוסט חם על החנות המקסימה "חיותה בלארג'" בזכותה יש לי בגד לחג, ולא עשיתי זאת. למה? נעבך, מה יגידו.

אם נתחיל לחיות את עצמנו, נרגיש את זה גם בכיס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
אני לא יודעת כמה תסכימו עם התזה שלי, אבל האינטואיציה שלי טוענת שהציבור שלנו ימשיך לשלם.
ולא בגלל מזוכיזם או אי ידיעת פעולות חשבון. והלמ"ס טרם פרסם על זוכי פיס ולוטו דווקא בציבור החרדי.

הבעיה שלנו היא ענין היוקרה. לספר כמה עלה, באיזו חנות, של איזה מותג. להתהדר שהכינו לי קשת בייצור אישי, את הסרטים לחתונה של האחיינית הכינה הסטייליסטית XY ששמה הולך לפניה...

אנחנו לא נלחמים בכיס או ביוקר המחיה, אלא בסטטוס ובמעמד שהקשת מייצגת בעיני הקהל.

היו כאן כמה אשכולות על בגוד בבר כל או בבזאר לב העיר. מה עבר לנו בראש כשקראנו את הכותרות הללו? עם יד על הלב.. אישית רציתי להעלות לכן פוסט חם על החנות המקסימה "חיותה בלארג'" בזכותה יש לי בגד לחג, ולא עשיתי זאת. למה? נעבך, מה יגידו.

אם נתחיל לחיות את עצמנו, נרגיש את זה גם בכיס.
כל מילה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
אני לא יודעת כמה תסכימו עם התזה שלי, אבל האינטואיציה שלי טוענת שהציבור שלנו ימשיך לשלם.
ולא בגלל מזוכיזם או אי ידיעת פעולות חשבון. והלמ"ס טרם פרסם על זוכי פיס ולוטו דווקא בציבור החרדי.

הבעיה שלנו היא ענין היוקרה. לספר כמה עלה, באיזו חנות, של איזה מותג. להתהדר שהכינו לי קשת בייצור אישי, את הסרטים לחתונה של האחיינית הכינה הסטייליסטית XY ששמה הולך לפניה...

אנחנו לא נלחמים בכיס או ביוקר המחיה, אלא בסטטוס ובמעמד שהקשת מייצגת בעיני הקהל.

היו כאן כמה אשכולות על בגוד בבר כל או בבזאר לב העיר. מה עבר לנו בראש כשקראנו את הכותרות הללו? עם יד על הלב.. אישית רציתי להעלות לכן פוסט חם על החנות המקסימה "חיותה בלארג'" בזכותה יש לי בגד לחג, ולא עשיתי זאת. למה? נעבך, מה יגידו.

אם נתחיל לחיות את עצמנו, נרגיש את זה גם בכיס.
אני יכולה לסכם בשתי מילים ולהגיד שאנחנו משלמים על "מה יגידו" או על מה אנחנו נגיד לשכנות...
את האמת,
שהמורות אומרות את זה מגיל קטן
ואז תמיד מתעקשים להגיד אני לא נמשכת אחרי החברה אני ככה אוהבת....
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אז כל הכבוד לך.
אבל לא חושבת שהרבה נשים בנויות ליצירות בערב פסח.
לא רק זה.
יש נשים שפשוט לא מצליחות ליצור דברים כאלו.
גם אם יתנו להן הוראות ברורות...
לא כולן בנויות לזה.
אני לא יודעת כמה תסכימו עם התזה שלי, אבל האינטואיציה שלי טוענת שהציבור שלנו ימשיך לשלם.
ולא בגלל מזוכיזם או אי ידיעת פעולות חשבון. והלמ"ס טרם פרסם על זוכי פיס ולוטו דווקא בציבור החרדי.

הבעיה שלנו היא ענין היוקרה. לספר כמה עלה, באיזו חנות, של איזה מותג. להתהדר שהכינו לי קשת בייצור אישי, את הסרטים לחתונה של האחיינית הכינה הסטייליסטית XY ששמה הולך לפניה...

אנחנו לא נלחמים בכיס או ביוקר המחיה, אלא בסטטוס ובמעמד שהקשת מייצגת בעיני הקהל.

היו כאן כמה אשכולות על בגוד בבר כל או בבזאר לב העיר. מה עבר לנו בראש כשקראנו את הכותרות הללו? עם יד על הלב.. אישית רציתי להעלות לכן פוסט חם על החנות המקסימה "חיותה בלארג'" בזכותה יש לי בגד לחג, ולא עשיתי זאת. למה? נעבך, מה יגידו.

אם נתחיל לחיות את עצמנו, נרגיש את זה גם בכיס.
אישית, לא מסכימה עם התזה הזאת.
אמנם אני מכירה נשים שיהנו לספר על חנויות היוקרה שנכנסו אליהם וכמה עלה כל פריט.
אבל מכירה גם הרבה נשים שההנאה הגדולה שלהן היא לספר שמצאו בגד/תכשיט/לא משנה מה ,בחנויות פשוטות ובמחירי רצפה!
לדעתי זו החכמה.
מה החכמה ללכת ולשלם הון על בגד יפה?
כל הכיף הוא למצוא משהו יפה ובזול!
לי אישית יש מזה ממש סיפוק...
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
אני קניתי בקידישיק קשתות ליום יום בעשרה שקלים, עכשיו בתחילת העונה.
ו'כל החנויות מוכרות ביקר' זו דרך להצדיק לעצמינו קניה יקרה...
אנשים, בעיקר נשים אוהבים לשלם יקר, הם משלמים על סטטוס ועל חברה ולא על המוצר עצמו ותודה לכל החנויות שדואגות לנשים גם מהפן הרגשי... לא מסכימה איתן, אבל זה מה שהן עושות בפועל...
תוותרו על חווית קניה, תוותרו על עיצוב מרהיב לחנות, תוותרו על קטלוגים מושקעים ויקרים להחריד ותשלמו זול.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
המחירים היום באמת מטורפים!
אחיות שלי ספרו לי (והראו לי) שהם קנו קשתות לחג בזיל הזול:
ב-MORE (קניון רמות): קשתות מתוקות מאד, מגוון צבעים- 3 ב- 25.
ב- SACARA (קניון רמות): הגדולות קנו סרטים [כמו לפאה] 10-15 ש"ח, הקטנות קשתות יפות מאד, אבל הבנתי שכמעט נגמר- 12 ש"ח.
ועוד שתי קשתות וואו! מקידישיק- 22 ש"ח.
אני לא חושבת שזה פחות יפה מהעציצים הפורחים והמגוכחים שרואים היום על ראשי ילדות.
הייתי גם בפוזמק- היה נראה מחירים שפויים ומבחר נחמד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
חברה,
אם באמת רוצים - אפשר למצוא דברים בזיל הזול!
בשופ-שופ למשל מצאתי סרטים ב-2 ש"ח וב-3 ש"ח
בקידישיק עודפים - סרטים לחתונות! ב-10-15 ש"ח
בבזארים סרטים, גרביים, מטפחות 10-15 ש"ח
בגדים ליום חול בזויה, ניו-ליין, קמישאו, ביתן המלך, ניו יורק ועוד ועוד 50-150 ש"ח
בגדים לשבת יש בהרבה חנויות באזור 150-300 ש"ח לשמלה או 150-200 ש"ח לעליונית.
ואני מדברת על בני ברק!
מי שבוחרת להיכנס למקומות יקרים שתשלם, בכיף!:) כנראה בשבילה הם קיימים...!
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
איפה החנויות האלו ממוקמות?
ניו ליין - מעל בנק הפועלים
קמי שאו - סניף אחד סמוך לאיצקוביץ' והשני בגן וורשא
ביתן המלך - סניף בדובק וסניף מתחת למגדלי שקל
וניו יורק - בז'בוטינסקי, גם באזור שמול מגדלי שקל
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה