עזרה משכנתא עבור אקססוריז ;)

  • הוסף לסימניות
  • #81
ואם מישהי פה כבר הזכירה גרביים וגרביונים, יש לנו גם את זה.
גרביוני ילדות נעים בין 10 ל20 ש"ח, כשהממוצע לגרביון מדוגם הוא 15 ש"ח.
דנטלים-עד 20 ש"ח, חלקם אף ב10 ו15.

ומותג הדגל שלנו, גרבי נשים במחיר שפוי!
גרבי MM האמריקאיות, גרב נוחה, יפה, והמחיר-לכל כיס.
יש ברכונים, ירכונים וגרביונים.
צבעים-הכל: סיסי, נטורל, מלון, מייפר, ויזון, טאון טופ, לונדרה ושחור.
עובי בין 20 ל100 דניר, כשבדרך יש כמובן 40, 50, 60 ו70 דניר.
המחירים נעים בין 8 ש"ח ל22.9 למוצר היקר ביותר (גרביון 100 דניר).
ירך 40 דניר שזה הרוב הולכות עולה 10 ש"ח.

מעבר למחיר המדהים הזה, בחנויות שלנו יש גם מבצע של 1+6 מתנה...


וזו דוגמא של האריזה, שתדעו מה לבקש ;)
IMG_4223 copy.jpg


ואם יש לכם כמה בננות ורוצות להוריד מחירים עוד-אפשר לערוך קניה מרוכזת אצלי.
בקניה של 500 ש"ח מקבלים מחיר סיטונאי. שווה שווה!!!.

אז אחרי כל ההרצאה שלי :) המסקנה היא שרק צריך לדעת איפה לחפש........
 
  • הוסף לסימניות
  • #83
  • הוסף לסימניות
  • #84
לא מוכרים את הסחורה הזו בבאזר שטראוס במודיעין עילית?
נראה לי שראיתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #85
  • הוסף לסימניות
  • #86
על מה מדובר? אני סקרנית לראות..
היות שגם ככה הקולקציה נחטפה לה אז אני מעלה פה, מאמינה שיש כאלה שתשתאהבנה כי הם באמת יפות אבל המחיר כמו שאמרתי. ..בננה:rolleyes:
 

קבצים מצורפים

  • קונדור ישראל קיץ 2019.pdf
    1.3 MB · צפיות: 429
  • הוסף לסימניות
  • #87
יאלה... קל לדבר [להקליד:rolleyes:]
ביננו...- לא נראה לי שמישהי סגרה את המחשב והלכה להכין קשתות ב5 ש"ח, חוץ מתחושה טובה לכולן, שיש עוד כמה כמוהם, לא נראה לי שהאשכול עזר למישהי....
חוץ מפה:
https://www.prog.co.il/threads/5-קשתות-ב-10-ש-ח.435211/
ולא, לא להכל צריך 2 ידיים ימניות.
צריך רק לפקוח את העיניים והראש...
 
  • הוסף לסימניות
  • #88
אני אחרי שיטוטים ארוכים ומייאשים
עבור כולה כמה קשתות לילדה חמודה
מה ביקשתי שתהיה לה קשת יפה לחג ובמחיר סביר
המצב בשוק היום נהיה קטסטרופלי כל קשת בסיסית לא עולה לפני 30 ש'ח במקרה הטוב
ובמקרה הרע.. זה כבר מתקרב ל-100
ומה תעשה אמא שיש לה כמה בנות...
למה זה נהיה כך?
האם לא הגיע הזמן שדווקא בציבור שלנו שיש כ''כ ביקוש המחיר גם ירד קצת ולא להפך
וכמובן שלא מדברת על מחירי הגרביונים ההולכים ומאמירים לשחקים זה התחיל עם כמה חברות חולי''ות והיום כל חנות גרביים שמכבדת את עצמה מוכרחה למכור גרביונים נילון שנקרעות אחרי לבישה של פעם ופעמיים במחירים מפולפלים
למה זה כך??
למה אנחנו לא שמים לזה סוף?
והולכים כמו עדרים ומשלמים מאות שקלים בחנויות האקססוריז והגרביים??!!

אגב, יאמר לשבחם של חנות קידישיק שהיא היחידה שמוכרת קשתות יפות ובמחירים שפויים לגמרי.
לא קראתי תגובות
יש לך היצע גדול ויפה בקידי שיק גם ב15₪
 
  • הוסף לסימניות
  • #89
ראיתי מקודם בלידר בירושלים קשתות מהממות !!!! (לטעמי) בין 15-20₪ שח. גם חגיגיות מרהיבות ואפנתיות.
הצטערתי שכבר קניתי ביותר יקר כי רציתי להיות מוכנה מוקדם וקניתי ליד הבית ביקר יותר... חבל שאין בבני ברק את החנות הזו. גם קולקציית הבגדים שלהם יפהפייה ובמחירים טובים.
( השאלה היא אם נאה לכם לספר שקניתם בלידר... או שאולי מותר לכם לשקר מפני השלום...;)
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #90
ראיתי מקודם בלידר בירושלים קשתות מהממות !!!! (לטעמי) בין 15-2₪ שח. גם חגיגיות מרהיבות ואפנתיות.
הצטערתי שכבר קניתי ביותר יקר כי רציתי להיות מוכנה מוקדם וקניתי ליד הבית ביקר יותר... חבל שאין בבני ברק את החנות הזו. גם קולקציית הבגדים שלהם יפהפייה ובמחירים טובים.
( השאלה היא אם נאה לכם לספר שקניתם בלידר... או שאולי מותר לכם לשקר מפני השלום...;)
בבזאר לב העיר יש סחורה של לידר
 
  • הוסף לסימניות
  • #91
יאלה... קל לדבר [להקליד:rolleyes:]
ביננו...- לא נראה לי שמישהי סגרה את המחשב והלכה להכין קשתות ב5 ש"ח, חוץ מתחושה טובה לכולן, שיש עוד כמה כמוהם, לא נראה לי שהאשכול עזר למישהי....

שינוי לא נעשה בבת אחת, בפרט לא שינוי תודעתי.
הענין הוא שהמציאות היוקרתית המטורפת הזו תוקע אל הקיר! שנתחיל לרחם על מי שמשויצה במאת השקלים שהוזילה על קשת או על נעל. הבעיה שהמציאות הפוכה: הגיסה מספרת אחרי הדלקת נרות שקנתה ב350 נעל, וכולן מאנפפות במסכנות ומיללות אח"כ לבעל ש"הלוואי ויכולתי.."

יש חברות שזה בדיוק הפוך. שבושה לקנות בכזה מחיר, ש'פדיחה' לגלות טיקט יקר באמתחתך! יש חסידויות שאסרו הפקעת מחירים בתחומי הפאנות, עריכת חתונות, מתנות מאורסים וכו'. אז נכון, הגבלות חיצוניות לא תמיד מתקבלות באהדה או בהבנה, אבל הן חוסכות משכנתא על אקססוריז - - -
 
  • הוסף לסימניות
  • #92
מספיקות 10 פרייריות שנכנסות, משלמות, ומכסות להם עלויות סחורה, חשמל ועובדת בשכר מינימום.

לא בטוח.
הסחורה של ננה מיוצרת בידי אשה מתוכינו. ולא ביבוא סיני. נתון חשוב בשיקלול ההוצאות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #94
אוקי, נכנסות יותר מ-10...

פספסת את הנקודה. מקום הייצור זה בדיוק ההבדל בין קניה של קונפקציה לתפירה סלונית.
(מניחה שליצור קשת אורך כ15 דקות +חומרים + עלות שכירות ועובדות. עובר את ה30 שקלים. וכל אחת תחשוב אם זה מתאים לה לקנות במחיר זה. אגב, יש לי מכרה הקונה לבנותיה בגדים ביד 2 וקשתות בננה. נראה לה שווה השקעה )

גילוי נאות: לא קונה בננה כי לא אוהבת את הסיגנון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #95
לא בטוח.
הסחורה של ננה מיוצרת בידי אשה מתוכינו. ולא ביבוא סיני. נתון חשוב בשיקלול ההוצאות.
פספסת את הנקודה. מקום הייצור זה בדיוק ההבדל בין קניה של קונפקציה לתפירה סלונית.
(מניחה שליצור קשת אורך כ15 דקות +חומרים + עלות שכירות ועובדות. עובר את ה30 שקלים. וכל אחת תחשוב אם זה מתאים לה לקנות במחיר זה. אגב, יש לי מכרה הקונה לבנותיה בגדים ביד 2 וקשתות בננה. נראה לה שווה השקעה )

גילוי נאות: לא קונה בננה כי לא אוהבת את הסיגנון.
הקשתות הן ממש לא מפה.
מידיעה.
רמז: גם שלנו לא מיוצרות פה (חוץ מחלק קטן מהסחורה)
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #96
לא בטוח.
הסחורה של ננה מיוצרת בידי אשה מתוכינו. ולא ביבוא סיני. נתון חשוב בשיקלול ההוצאות.
זה בדיוק כמו שתגידי שפרפקט מייצרת לבד.
הן מייצרות דוג' ושולחות לסין.
אגב ננה ופרפקט הן משפוחה.....
אלא מה ננה מייצרת בכמות קטנה ופרפקט לצורך הדוגמא בכמות יותר גדולה כי היא משווקת לחנויות.
וכן ננה מיתגה את עצמה כחנות סטייל +
לא שפרפקט כזו זולה. אלא בהשוואה לננה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #97
היות שגם ככה הקולקציה נחטפה לה אז אני מעלה פה, מאמינה שיש כאלה שתשתאהבנה כי הם באמת יפות אבל המחיר כמו שאמרתי. ..בננה:rolleyes:

על הגרביונים האלה במידות 3-6 אנשים שילמו 62 ש"ח?!
upload_2019-4-16_21-12-16.png



(המומה מכדי לכתוב את דעתי בעניין)
 
  • הוסף לסימניות
  • #98
גם אני חושבת שהקטלוג הזה עם מחירים מופרזים לכל מה שיש שם.

שהקטלוג עם מחירים מופרזים, מוסכם על כולנו, אבל הגיוני. המוכרת רוצה להרוויח.

שאנשים באמת משלמים את המחיר, זה מה שמדהים פה.
ואני חיה בסביבה של אנשים אמידים.

מכירה מקרוב את אלו שנכנסים לחנויות היוקרה בתחילת עונה (לפעמים עושים בשבילם מכירה פרטית מיוחדת בחנות, כדי שפשוטי העם לא יחסלו להם את המידות ;) ...), ולוקחים מהמדף מה שרוצים, לכל הילדים, בלי לבדוק כמה עולה, כי מה זה משנה אם בבנק יהיה 221,675 ש"ח או 241,450 ש"ח, ממילא השכירויות החודשיות מהבניינים שלהם מכניסות כפול מזה.

עדיין. גם אחרי היכרות עם הנ"ל ^, גרביון לפעוטה ב-62 ש"ח זו חציית קווים בעיניי.

מצד שני, מה אכפת לי.
הרי קנינו גרביונים בלידר ב-9 ש"ח, וכל מי שרוצה מוזמנת לעשות את זה גם.
(ואז הן נקרעו בקצב והלכנו לחנות אחרת וקנינו ב-14.90).
(ואז גם הן נקרעו.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #99
אני יוסיף על מה שנכתב עד עכשיו וישאל איך זה שפתאום השנה בבת אחת כל החנויות העלו את המחירים של השמלות והבגדים ליומחול ופתאום את נכנסת לחנויות ורואה בכולןןןן
את המחירים האלו: 780ש"ח, 650ש"ח 570ש"ח וכו.
מזה הדבר הזה?
ממתי צריך לשלם רבע משכורת ויותר בשביל שמלה אחת פשוטה ליומחול??????
ואני מזדעקת כי זה משהו שלא היה בשנים האחרונות ופתאום זה נכנס,
כולן!! הסתובבתי שעות בכל חנות שיש בירושלים ובבני ברק וב 90 אחוז מהחנויות זה היה המחירים
הזוי..
לא יודעת מה איתכן אבל החנויות ברב שפע פשוט ---
הזויות!!!!!!!!!!!
כל החנויות שם יקרות להחריד! אולי jolia (איך שכותבים את זה) הייתה הנורמאלית היחידה

הגעתי למסקנה ויאמר לשבחם של מקימי. שמלות, חולצות, חצאיות מדהימות!!!! במחירים נורמאליים. כמעט כל הבגדים שלי (בעיקר לשבת) משם.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה