גיבור כארי! **סקצ'בוק צבעי מים**

  • הוסף לסימניות
  • #1
מועדים לשיגרה :)

אז הנה הוא בא, מרומם מחופשת החג כגבורת הארי!
(טוב באמת שהוא מוכן כבר ממזמן אבל הנה מצאתי זמן להעלות זה גם משהו...:rolleyes:)

(פשוט אוהבת את האריה החמדמד הזה,
בעיקר אחרי הסקיצה הראשונה שהיתה דומה להחריד לציורי דיסני,
עד שעשיתי עבודת ניקוי מחשבתית....
לא שיש לי בעיה עם דיסני,
אבל הסגנון שלהם חקוק מידי בזיכרון, אי-שם בתת מודע)

ולסיום אומר תודה לכל המסייעים והמייעצים בהכוונת עיבוד הציור להגשה (כאילו מהאיור הקודם של הצבי שירד לו לתהום הנשיה של עמוד 7 או משהו)


gibor2.jpg
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
הוווו
אריה כלבבי.
רק הרגל הייתי שמחה אם היא לא היתה ארוכה אלא יותר בקו של שאר הרגליים באיור. ככה בקטנה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
רק הרגל הייתי שמחה אם היא לא היתה ארוכה אלא יותר בקו של שאר הרגליים באיור. ככה בקטנה.

ניסיתי ליצור מין קומפיזיציה שהוא מושיט רגל לפנים,
אולי הגזמתי באמת בקו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אהבתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
מהמם!!! האריה מהמם, והקומפוזיציה יפה
הצביעה גם מצויינת, רק לדעתי יצא קצת בלאגן למטה עם החומים והטורקיז

אבל פעם שעברה העלת לנו עם עיצוב כזה, כיתוב שהוספת..
לא זוכרת בדיוק..
תפנקי אותנו שוב עם עיצוב, טוב? ותעלי את שניהם ביחד אז בכלל זה יהיה מושלם
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
מתוווווווק
הוווו
אריה כלבבי.
רק הרגל הייתי שמחה אם היא לא היתה ארוכה אלא יותר בקו של שאר הרגליים באיור. ככה בקטנה.
מתוקי
אהבתי ציור חמודי

מפרגנים שאתם... שמחה שאהבתם!

מהמם!!! האריה מהמם, והקומפוזיציה יפה
הצביעה גם מצויינת, רק לדעתי יצא קצת בלאגן למטה עם החומים והטורקיז

אבל פעם שעברה העלת לנו עם עיצוב כזה, כיתוב שהוספת..
לא זוכרת בדיוק..
תפנקי אותנו שוב עם עיצוב, טוב? ותעלי את שניהם ביחד אז בכלל זה יהיה מושלם

תודה!
תפסת אותי... התעצלתי להוסיף את העיצוב :rolleyes:
האמת שיש סיפור מאחורי זה.. אשתף בהמשך
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אז ככה @ronitg סחטת ממני שיתוף נוסף :)
אז הסיפור הוא שאת הצבי עשיתי בעקבות הרעיון שבמלל ופה סתם ציירתי (כהמשך לקודם),
ואז כשרציתי להוסיף עיצוב, לא הסתדר לי המלל... ו... הנחתי את זה...

קיצור,
בנתיים הכנתי אחד חדש, מתאים יותר לרעיון,
אבל מה,
...
כאן הגיעה הבעיה שאי אפשר לעשות ctrl+z בצבעי מים... (לפעמים עולה בי האינסטינקט לחפש את המקש)
אולי אפרט בהמשך מה לא הסתדר לי ומה אני לא אוהבת בו,
כי אם כבר החלטתי כן להעלות את האיור הזה - מעניין אותי מה דעתכם עליו לעומת הקודם.

אז הנה...
(אחח, זה קשה קצת לשתף משהו שלא אוהבים...)

אוקיי,
אז הנה!

gibor4s.jpg
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אז ככה @ronitg סחטת ממני שיתוף נוסף :)
אז הסיפור הוא שאת הצבי עשיתי בעקבות הרעיון שבמלל ופה סתם ציירתי (כהמשך לקודם),
ואז כשרציתי להוסיף עיצוב, לא הסתדר לי המלל... ו... הנחתי את זה...

קיצור,
בנתיים הכנתי אחד חדש, מתאים יותר לרעיון,
אבל מה,
...
כאן הגיעה הבעיה שאי אפשר לעשות ctrl+z בצבעי מים... (לפעמים עולה בי האינסטינקט לחפש את המקש)
אולי אפרט בהמשך מה לא הסתדר לי ומה אני לא אוהבת בו,
כי אם כבר החלטתי כן להעלות את האיור הזה - מעניין אותי מה דעתכם עליו לעומת הקודם.

אז הנה...
(אחח, זה קשה קצת לשתף משהו שלא אוהבים...)

אוקיי,
אז הנה!

צפה בקובץ המצורף 474265
מקסים!!!
אומנם התנוחה שלהם בקודם היתה יותר יפה
(אני מבינה שהיא היתה פחות מתאימה, אבל עדיין יותר יפה)
אבל פה הצביעה טובה יותר לדעתי, יותר נקיה מבחינת הגוונים.
והעיצוב מוסיף המון

נו תעלי את שניהם ביחד, שנהנה
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אבל פה הצביעה טובה יותר לדעתי, יותר נקיה מבחינת הגוונים.

מעניין ומפתיע מאוד שאת אומרת את זה כי מה שהכי הסתבכתי היה עם הצביעה!
שמתי פה יותר שכבות צבע (כדי לתקן צביעה של שכבה תחתונה)
ואז הדף כבר "התעייף קצת" (אם תסתכלו מקרוב תראו שהנייר איבד קצת מהטקסטורה שלו מרוב משיכות המכחול)

בכל מקרה שמחה שדירבנת אותי לשתף! ;)
התגובה שלך חיזקה אצלי שכדאי לשמוע עוד דעות לפני שגוזרים על איור כליה ואבדון...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה