דרוש מידע פנדורה עדיין באופנה?

  • הוסף לסימניות
  • #1
צמיד פנדורה ל מתנה עבור בת סמינר
זה עדיין ה טרנד
או שיש איזה משהו חדש שהולך ב סמינרים ?
תודה למגיבים/ות
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
צמיד פנדורה ל מתנה עבור בת סמינר
זה עדיין ה טרנד
או שיש איזה משהו חדש שהולך ב סמינרים ?
תודה למגיבים/ות
יש לפנדורה עוד צמידים מהממים שהם לא כמו ההוא הסטנדרטי שיש לכולם-אולי
תנסי לקנות אותו ובטוח היא תהנה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
פנדורה עדיין מאד הולך.
זה מתנה מפנקת ומפרגנת במיוחד!
ההורים שלי שאלו את אחותי איזה מתנה היא רוצה לפסח והיא בחרה פנדורה.
(בסמינר החדש - ירושלים)
הברבור מאד הולך היום אבל זה לא יקר / מותג. יש לזה המון חיקויים ולא ממש מענין מישהי אם קנית מקורי / חיקוי!
כמו שכתבו- יש בפנדורה מגוון רחב, מלא אפשרויות לגיוון ויחודיות.
(נ.ב. אם את קונה פנדורה יש בירושלים חנות של יבוא מקביל והמחיר שם זול ב-20%)
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
הברבור מאד הולך היום אבל זה לא יקר / מותג. יש לזה המון חיקויים ולא ממש מענין מישהי אם קנית מקורי / חיקוי!
צמיד סברובסקי עולה חמש מאות שקל בדיוק כמו צמיד פנדורה [תלוי כמה תליונים] ומי שמבין במותגים בטוח יראה שזה מקורי ומי שלא מבין גם לא יבין מה זה פנדורה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
כניראה זה תלוי באזורים כי בירושלים פנדורה הולך כבר הרבה זמן.
ואני מאמינה שעוד ילך הרבה זמן.
לא ניראה לי שיש משהו יותר מזה (באיזור המחיר הזה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
באמת סברובסקי מאד נכנס.
בפנדורה נכנס יותר צמידי בנגל-
בנגל.jpg
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
הולך מאד!!
יש להם צמידים יפים נוספים חוץ מהבנאליים!
בהצלחה

נעמה
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
לפנדורה יש אופנה מתחדשת
בציבור שלנו זה טרנד שנכנס ואולי יוצא
( ייתכן בגלל המחיר של הדגמים האופנתיים)
הטרנד החדש שלהם זה צמיד רוז גולד.
המחיר ללא תליונים כ690₪ עד 890₪
כל תליון בין 250₪ ל550₪ (בערך..)
זה תכשיט קלאסי שמחדשים אותו כל הזמן ע״י החלפת/ הוספת תליונים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
ניראה לי שאופנה מאוד תלוי באיזורים (יש לי דודה שהיא מוכרת ברשת ארצית ואומרת שהביקושים בירושלים ובני ברק מאודד שונים) בירושלים פנדורה הולך כבר הרבה שנים ואני מאמינה שימשיך ללכת, לסברובסקי יש גם צמידים יפים ועדינים ובהחלט יותר זולים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
צמיד סברובסקי עולה חמש מאות שקל בדיוק כמו צמיד פנדורה [תלוי כמה תליונים] ומי שמבין במותגים בטוח יראה שזה מקורי ומי שלא מבין גם לא יבין מה זה פנדורה.
מסכימה איתך. לא אמרתי שהסברובסקי פחות יפה אלא שבהשוואה לפנדורה זה לא כ"כ נכון-
הפנדורה מותג יותר ותיק ומבוסס ובו, לדעתי לקנות חיקוי זה עלוב, נלעג וזועק שזה חיקוי.
הסברובסקי- מאד נכנס אבל לקנות חיקוי שלו זה פחות נלעג ופחות זועק.

צמיד סברובסקי יפה מתחיל מ-400 ש"ח עד....
לי בעצמי יש ואישית אם היו שואלים אותי הייתי מעדיפה סברובסקי על פנדורה.
הצמיד העבה מאוד של פנדורה מאוד מגושם לטעמי לעומת הצמידים העדינים והאציליים של סברובסקי.
גם צמיד זהב יפה עדיף מפנדורה לדעתי. היום מאוד הולך זהב לבן. כל הבחורות שקונות זהב זה בדר"כ לבן ויש שהולכות לצבוע את הצמיד זהב שכבר יש להן ללבן.
אם פנדורה לא היה מותג לא היו מסתכלים על החתיכת ברזל הזו במחילה. רק בגלל שזה מותג ומקובל
כל הבחורות הולכות עם זה.
גם לי יש את שתיהם ואני יותר אוהבת את הפנדורה. אני לא חושבת שהפנדורה מגושם...
מאד הולך היום זהב לבן אבל גם זהב ורוד- שזה מה שנכנס בפנדורה.

היום כל התחרות זה לשאול אם זה מקורי או לא.
אם יש לך ארנק של גוצי'/ חולצה של טומי מיד שואלים "זה מקורי???"
אם כן אומרים "וווואווווו...." אם לא אומרים "נחמד"...
רק ככה החברה מעריכה את שווי התכשיט/ הבגד.
נכון מאד! לא אמרתי שלא!!!!
אחותי תיארה לי איזה בירורים הלכו בכתה שלה אחרי פסח אם היא קנתה מקורי או לא :rolleyes:
אבל בסברובסקי- פחות ניתקלתי בשאלה הזו. (אפשר לאמר שבכלל לא!)

פנדורה עולה 500 שח?
עם איזה תליונים?
יש צמידים החל מ-219, ותליונים -120.
תלוי בכמה תליונים את רוצה להתחיל...
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכון מאד! לא אמרתי שלא!!!!
אחותי תיארה לי איזה בירורים הלכו בכתה שלה אחרי פסח אם היא קנתה מקורי או לא :rolleyes:
אבל בסברובסקי- פחות ניתקלתי בשאלה הזו. (אפשר לאמר שבכלל לא!)
לי יש צמיד סברובסקי ומיד שמים לה שזה מקורי ואני מיד מבחינה אם למישהי יש מקורי או לא זה מאוד בולט!
אני אישית לא כ"כ התחברתי לפנדורה ולדעתי סברובסקי הרבה יותר עדין ויוקרתי והפנדורה מאוד מגושם וגם כל הזמן צריך להתחדש ולהתעדכן וסברובסקי תמיד נשאר יוקרתי!
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
לי יש צמיד סברובסקי ומיד שמים לה שזה מקורי ואני מיד מבחינה אם למישהי יש מקורי או לא זה מאוד בולט!
אני אישית לא כ"כ התחברתי לפנדורה ולדעתי סברובסקי הרבה יותר עדין ויוקרתי והפנדורה מאוד מגושם וגם כל הזמן צריך להתחדש ולהתעדכן וסברובסקי תמיד נשאר יוקרתי!
הסברובסקי הרבה יותר עדין ויוקרתי, ברור.
אבל לדעתי- הפנדורה נשאר באופנה מלא זמן ואין צורך להתעדכן כל יומיים,
נכון, אז כל חג אני משדרגת- כי אני אוהבת את זה וזה עושה לי טוב על הלב...
חוצמזה- תלוי אם את טיפוס שאוהב צמיד עמוס ומלא תליונים וצבעים (שזה די גס ומגושם)
או צמיד עדין (עם 4 תליונים פלוס מינוס נניח בגווני הכסף- רוז גולד שאז לדעתי זה עדין, אצילי ואופנתי.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
סברובסקי קיים והולך כבר שנים באופנה.... פנדורה רק לאחרונה נכנס וכבש את עולם הסמינרים..
אופס... נכון.
כוונתי היתה בעולם הסמינרים שלגביו גם שאלה פותחת האשכול...
אגב, כל האלה שקונות סברובסקי- איפה אתן קונות? איזה חנות מומלצת?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה