מידע שימושי התקבלתי למעון??

  • פותח הנושא mina
  • פורסם בתאריך
מעל 36 שעות זה אין קדימות בוועדת קבלה. כך שאת צריכה משהו אחר להסתמך עליו בערעור.
אם התינוק שלי לא ממשיך, ואין לו אח ממשיך, ונתוני השכר שדיווחתי נכונים, יש לי משהו אחר להסתמך עליו?
כמעט בטוחה שלא, רק רוצה לוודא שאני לא מפספסת פה איזה שבריר סיכוי עלום :)
 
אוף אני לא התקבלתי....
אני לא מבינה בכלל את התשובה שקבלתי
כתוב שמספר הילדים המקסימלי הוא X
והתקבלו Y - הרבה פחות.

ולמטה כתוב מה מספר הילדים הממשיכים שהתקבלו, כמה רווחה וכו.
סה"כ יותר מY, אבל פחות מX.
מה זה אומר?
 
למרות שטוב להן להכחיש - הן חלק מההליך של ועדת הקבלה ויש להן נתונים שעוזרים להן לשער קרוב לוודאי את התוצאות של הועדה... (אבל שימי לב היא באמת לא ידעה. היא שיערה ב-90 אחוז ).

הם לא חלק בכלל!
זה היה בעבר
כיום מגישים להן נתונים סגורים ואם יש להן השגות הם צריכות ג"כ להוכיח
כמו ילד ממשיך לשלוח יומן נוכחות וכו'
 
אוף אני לא התקבלתי....
אני לא מבינה בכלל את התשובה שקבלתי
כתוב שמספר הילדים המקסימלי הוא X
והתקבלו Y - הרבה פחות.

ולמטה כתוב מה מספר הילדים הממשיכים שהתקבלו, כמה רווחה וכו.
סה"כ יותר מY, אבל פחות מX.
מה זה אומר?
אם לא הבנת כזה תרגיל פשוט, איך את רוצה להתקבל למעון???

סתם, נו, מהבקר אני מנסה לפענח את החידה המתמטית הזו ולא מצליחה.
 
אם לא הבנת כזה תרגיל פשוט, איך את רוצה להתקבל למעון???

סתם, נו, מהבקר אני מנסה לפענח את החידה המתמטית הזו ולא מצליחה.
הנתונים שהם כותבים זה לא כולל ממשיכים ואחים
זה רק מי שנכנס לוועדת קבלה
 
אם לא הבנת כזה תרגיל פשוט, איך את רוצה להתקבל למעון???

סתם, נו, מהבקר אני מנסה לפענח את החידה המתמטית הזו ולא מצליחה.
תוסיפו 5 ילדים שמתנדנדים-אם לא יקבלו אף אחד מהערעורים הם יהיו בפנים. ואם יקבלו.....
 
הנתונים שהם כותבים זה לא כולל ממשיכים ואחים
זה רק מי שנכנס לוועדת קבלה
אני ממשיכה (נכנסו לועדות, אבל לא היה צריך נתוני שכר)וזה מה שקבלתי:
ידיעתך-
לכיתות אלה נקבעה תפוסה מקסימלית של 33 ילדים
לכיתות אלה נרשמו 34 ילדים
בכיתות אלה נדחו 14 ילדים
לכיתות התקבלו 20 ילדים (לא כולל ילדים לפי צרכי הארגון)

חוץ מאלו עוד 3 הם צרכים הארגון, יוצא שיש עשרה מקומות מיותרים, אולי משאירים לערעור? זה נשמע מוגזם. ממש לא ברור.
 
אני ממשיכה (נכנסו לועדות, אבל לא היה צריך נתוני שכר)וזה מה שקבלתי:
ידיעתך-
לכיתות אלה נקבעה תפוסה מקסימלית של 33 ילדים
לכיתות אלה נרשמו 34 ילדים
בכיתות אלה נדחו 14 ילדים
לכיתות התקבלו 20 ילדים (לא כולל ילדים לפי צרכי הארגון)

חוץ מאלו עוד 3 הם צרכים הארגון, יוצא שיש עשרה מקומות מיותרים, אולי משאירים לערעור? זה נשמע מוגזם. ממש לא ברור.
אין לך המשך כזה-
לידיעתך
הילדים שהתקבלו הם: ילדים ממשיכים 14
ילדי רווחה 0
ילדים למשפחות חד הוריות 0
אחים לילדים ממשיכים 0
ילדים לפי צרכי הארגון 3
ילדים חדשים 10
 
אני ממשיכה (נכנסו לועדות, אבל לא היה צריך נתוני שכר)וזה מה שקבלתי:
ידיעתך-
לכיתות אלה נקבעה תפוסה מקסימלית של 33 ילדים
לכיתות אלה נרשמו 34 ילדים
בכיתות אלה נדחו 14 ילדים
לכיתות התקבלו 20 ילדים (לא כולל ילדים לפי צרכי הארגון)

חוץ מאלו עוד 3 הם צרכים הארגון, יוצא שיש עשרה מקומות מיותרים, אולי משאירים לערעור? זה נשמע מוגזם. ממש לא ברור.

חחחחחחחחחח
תרגיל מתמטי פשוט...
 
אם התינוק שלי לא ממשיך, ואין לו אח ממשיך, ונתוני השכר שדיווחתי נכונים, יש לי משהו אחר להסתמך עליו?
כמעט בטוחה שלא, רק רוצה לוודא שאני לא מפספסת פה איזה שבריר סיכוי עלום :)
אני כתבתי כל מיני טענות אבל זה לא עזר לי בפועל...
לדוג' שאני אמורה להיות קודמת כתושבת השכונה לעומת ילדים שבאים משכונות אחרות.
ושהשכר שלי היה גבוה מהרגיל באותו חודש.
לעומת זאת שמעתי על כאלה שהתבכיינו על המצב הכלכלי שלהם וכן התקבל הערעור - אז אין לי מושג באמת מה עובד.
הייתי ממליצה לך לנסות - מה תפסידי? מקסימום הערעור לא יתקבל.
באיזה מקום את ביחס לכלל המקומות באותה כיתה?
 
אצלי המסקנה היא שהחליפו בין מספר הילדים שנדחו למספר הילדים שהתקבלו
ובתוספת ההסבר של @חחח על חמישה מתנדנדים זה מסתדר.
ואולי מישהו יכול להסביר לי מה משמעות המיקום שלי ברשימה?
אם יש 27 מקומות, וכתבו שאני מספר 28, זה אומר שאם מישהו מבטל אני בפנים?
 
מישהי שמבינה יכולה לתת הסבר לגבי כל התשובה שקבלנו? כי אני לא הבנתי שם כלום...
 
יש פה מישהו שניסה להתקבל למעון ברח' הירדן בבני ברק שקיבל תוצאות ?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה