מידע שימושי התקבלתי למעון??

  • פותח הנושא mina
  • פורסם בתאריך
אני ממשיכה (נכנסו לועדות, אבל לא היה צריך נתוני שכר)וזה מה שקבלתי:
ידיעתך-
לכיתות אלה נקבעה תפוסה מקסימלית של 33 ילדים
לכיתות אלה נרשמו 34 ילדים
בכיתות אלה נדחו 14 ילדים
לכיתות התקבלו 20 ילדים (לא כולל ילדים לפי צרכי הארגון)

חוץ מאלו עוד 3 הם צרכים הארגון, יוצא שיש עשרה מקומות מיותרים, אולי משאירים לערעור? זה נשמע מוגזם. ממש לא ברור.
זה הילדים הממשיכים או אחים
 
אצלי המסקנה היא שהחליפו בין מספר הילדים שנדחו למספר הילדים שהתקבלו
ובתוספת ההסבר של @חחח על חמישה מתנדנדים זה מסתדר.
ואולי מישהו יכול להסביר לי מה משמעות המיקום שלי ברשימה?
אם יש 27 מקומות, וכתבו שאני מספר 28, זה אומר שאם מישהו מבטל אני בפנים?
נראה שיש לך סיכוי
ומכיוון שיש כאלו שנרשמו לכמה מעונות ויבחרו אחד מהם, יהיו עוד מקומות פנויים
 
אני כתבתי כל מיני טענות אבל זה לא עזר לי בפועל...
לדוג' שאני אמורה להיות קודמת כתושבת השכונה לעומת ילדים שבאים משכונות אחרות.
ושהשכר שלי היה גבוה מהרגיל באותו חודש.
לעומת זאת שמעתי על כאלה שהתבכיינו על המצב הכלכלי שלהם וכן התקבל הערעור - אז אין לי מושג באמת מה עובד.
הייתי ממליצה לך לנסות - מה תפסידי? מקסימום הערעור לא יתקבל.
באיזה מקום את ביחס לכלל המקומות באותה כיתה?

מקום 37 על 27 מקומות קיימים מתוכם 22 ממשיכים...
 
מה זה אומר לפי צרכי הארגון ?
 
אם זה מעודד מישי -
שנה שעברה רשמתי ילד חדש למעון, קבלתי תשובה שלילית בועדת קבלה, תשובה שלילית בערעור, המשכתי להתפלל ולנדנד למנהלת המעון, וב''ה התפנה מקום והתקבל.
 
אם זה מעודד מישי -
שנה שעברה רשמתי ילד חדש למעון, קבלתי תשובה שלילית בועדת קבלה, תשובה שלילית בערעור, המשכתי להתפלל ולנדנד למנהלת המעון, וב''ה התפנה מקום והתקבל.
התקבל לפני תחילת הלימודים?
 
למי שרלוונטי, למעון בבן זכאי בבני ברק (לפי המייל ממשרד התמת) לא היתה וועדת קבלה כי נירשמו פחות מהתפוסה.
מדובר על כיתת הבוגרים.
אז מאמינה שאולי נשארו להם מקומות.
 
למרות שטוב להן להכחיש - הן חלק מההליך של ועדת הקבלה ויש להן נתונים שעוזרים להן לשער קרוב לוודאי את התוצאות של הועדה...
הפוזיציה ההורית שממקמת את המנהלות כאויבות העם פשוט לא נסבלת...
מידיעה ברורה! אין למנהלות מעון שום יכולת להתערב בהחלטות הועדה, הן מקבלות כמו כל ההורים את התשובות [אולי כמה ימים קודם].
מה שכן, הם מכירות את התפוסה במוסד שהם מנהלות יותר מכל הורה, וממילא את הנתונים על מספר המקומות הפנויים לנרשמים חדשים [ברוב המעונות על גבול האפס].
 
יש לי 41 שעות בשבוע,
האם למי שיש 45 שעות בשבוע יש עדיפות?
או שממספר שעות מסויים זה לא משנה?
 
יש לי 41 שעות בשבוע,
האם למי שיש 45 שעות בשבוע יש עדיפות?
או שממספר שעות מסויים זה לא משנה?

אין לאף אחד מידע?

שאלה נוספת:
אני עצמאית ובועדת קבלה קובעים לפי שומת מס של 2017 ואפילו שהיו צריכים לקבוע לפי שנת 2018 אי אפשר בגלל שעדיין אין שומת מס של 2018 (רק לפני שבוע היה אפשר להתחיל להגיש דוח שנתי לשנת 2018 והאישור ממ"ה מגיע בסוף 2019) ולמעשה אני מפסידה מזה, בגלל שבשנת 2017 היה לי הכנסה די גבוהה ובשנת 2018 היה לי הכנסה הרבה יותר נמוכה ואם היו מחשבים לי לפי שנת 2018 כנראה שהייתי מתקבלת, וכשהגשתי את הטפסים לועדת קבלה ציינתי את זה כולל אסמכתאות ואישור רו"ח על ההכנסות לשנת 2018,
השאלה האם יש לי מה להגיש בערעור שוב את כל הראיות להכנסות שלי לשנת 2018 בכדי שיקבלו אותי למעון? האם משהו התנסה בזה? או שיש לכם פתרון אחר?

אולי @דרגה טובה תוכל לעזור בנושא
 
האם יש ענין לערער כאשר אין שום שינוי בנתונים שנשלחו ברישום לועדת קבלה??
 
  • תודה
Reactions: szn
אולי הם דנים בכל בקשה ביותר עיון,
ויש יותר סיכוי.
 
אתמול קיבלו תשובות במייל
יש משהו לעשות אם לא מתקבלים? יש עניין להגיש ערעור? מישהי התנסתה בזה?
 
קיבלו גם תשובות חיוביות?
או שכל אלו שקיבלו תשובות למייל זה סירובים?
פשוט לא קיבלתי כלום.....
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה