דרוש מידע הייתם פעם במלון קינג דויד בפראג?

  • הוסף לסימניות
  • #1
אשמח לישמוע על המלון האוכל והחדרים

וכן שמעתי שיש טיולים מהמלון יום אחד יש טיול בפראג עצמו או לקרלובי-וארי
ויום אחד יש לדרזדן בגרמניה

אני חשבתי יום אחד לטייל בפראג עצמו הטיול אורך כ6 שעות
ויום אחד בקרלובי-וארי

השאלה האם לוותר על דרזדן [כי המטרה היא לא קניות]..

אשמח לשמוע מנסיונכם.

 
  • הוסף לסימניות
  • #2
במלון יש חדרים יפים יותר או פחות- צריך לבקש.
האוכל לא בשפע ישראלי, אך בהחלט משובח.
דרזדן זה בעיקר קניות, אז אולי כדאי לך לוותר.
בהנאה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
היינו שם.
אוכל טעים אבל לא בשפע כמו בישראל.
מיטות נוחות חדרים מפנקים.
אין מקרר בחדר, רק מיני בר בעוצמה חלשה.
לדרזדן נוסעים למטרת קניות בפריימארק (או אם רוצים לומר שהיינו גם בעוד מדינה תמורת 30 יורו). יוצא מהמלון כל בוקר טנדר וצריך להצטייד באוכל למשך היום.
יש בית כנסת במלון. שמעתי שיש גם מקווה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
האוכל היה כנאמר, לא שפע הזוי אבל כן מגוון וממש טעים(היינו אחרי חנוכה)
המלון מומלץ, נוח ואסטטי מאד.
דרזדן זה שופינג אז אין מה לנסוע סתם. (אם כי לנו היה הרבה שלג בדרך לשם...נסיעה של שעה ומשהו ברכב שכור)
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
כדאי ליסוע לדרזדן עם רכב של 8 מקומות ולא אוטובוס מהמלון,
אותו מחיר והרבה יותר מהר וגם גמישות בשעות
וזה רק לקניות ובעיקר רק לפרימארק
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
מלון מעולה לגמרי
הייתי לא מזמן, החדר היה ברמה גבוהה מאד (משודרג)
האוכל גם מצוין, לא היה חסר כלום, והכל נקי וטרי ובשפע (אולי לא מלא סוגים כמו המלונות הטובים בארץ, אבל עדין היה מבחר לא קטן)
מיקום מצוין, רבע שעה מהעיר העתיקה, הליכה רגלית לגשר קארל (לא לוותר עליו בלילה וגם ביום)

אם יותר בקטע של טיול -
ארמון המלוכה - אפשר לטייל רגלי, או לעלות בפניקולר.
תצפית מדהימה על כל פראג (בתשלום), וכן מבוך מראות משעשע (בתשלום).
קרלובי וארי
הרחוב הצר בעולם, נחמד

אטרקציות-
קארטינג די רציני, נסיעה של כמה שעוצ מהמלון

קניות-
חנות צעצועים מעניינת באזור שאפשר להסתובב בה כמה שעות
פאשן ארנה - קניון עודפים
דרזדן - גרמניה, פריימארק, נהר נחמד באזור

אנחנו לדרזדן נסענו באוטובוס, קל, וככה לא תלויים בשעות של הנסיעה של המלון

התאטרון השחור - ענין של טעם, בכל אופן לגברים לא מתאים בכלל לדעתי (ריקודי בנות וכו'), וגם בכללי לא מידי שווה את המחיר.

תהנו :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
איפה את גרה הייתי שם ונשאר לי כסף מפראג ואין לי מה לעשות איתו אשמח אם תקני ממני אותו.
אני גרה בבני ברק
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
לא רוצה להתערב לך בחיים
אבל אני הייתי בפראג במלון לא כשר
יצא מעולה!!!
אכלנו שם בבית קפה ומסעדה כשרים, קנינו בביהכ"נ של העיריה נראה לי
חלב לקפה
הצטיידנו בנשנושים לבין- לבין
ונהיננו עד הגג!!
העדפנו לשלם מחיר זול יותר ולהסתדר...
ונהיננו מההחלטה מאד!
ופראג מקסימה, נוחה וברורה.
המלצה נוספת- הצטיידנו מראש בספר תיירות על פראג,
כולל מפה,
כמה שפראג ברורה זה היה כיף לדעת שאנחנו לא מסתבכים,
כמו לדעת איפה כדאי לטיל.
תהיני!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
חזרנו לפני חודש מפראג. היינו במלון דירות מהמם ששייך לאינטרקונטיננטל וצמוד אליו. זול משמעותית מקינג דיוויד. היינו במרחק דקות ספורות מהמסעדות של חב"ד שם סעדנו מדי ערב ופעם בפיצה שלהם בצהרים. בערב האחרון לטיול התפנקנו בארוחת ערב בשרית בסגנון בופה בקינד דיוויד. האוכל היה מעולה, אבל שמחתי שבחרתי בסופו של דבר במלון שלנו (כי שם הרגשתי קצת כמו בבני ברק...). כתבתי פוסט מפורט על הטיול שלנו בפראג עם המון המלצות וטיפים כאן:
https://metaylimbkipa.com/tips-for-prague-vacation/
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
היינו המלון היה מקסים!
אוכל מדהים. (אני מבינה שזה תלוי בשף, אצלינו היה שף חדש מהארץ, האוכל היה ליגה!!)
לא היה חסר כלום.
צוות אדיב שמדבר עברית.
קרלובי וארי מדהימה!
אל תוותרו עליה!
תהנו!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה