דרוש מידע גרביונים חד פעמיות-לנשים

  • הוסף לסימניות
  • #1
שנים הלכתי עם הגרביונים של לוונטה אני קונה 60 ד נייר וכך זה נקרע פחות.
מה שקורה שהסחורה שלהם בשנה האחרונה שווה זבל!!
פעם פעמים וכל הלמעלה מתפורר . (וגם התחילו אומנם בקטנה אבל מוציאות צפים).

נסיתי חברות אחרות אבל הצבע שלהם לא מגיע ללונטה . נוטה יותר לורוד.
מי שיכולה לייעץ על משהו עם נסיון הצבע שלי הוא מלון 60 ד נייר.

אחרי הכל אנחנו משלמות מעל 20 לזוג .
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
נראלי כבר אין מישהי פה שלא מכירה, אבל גאה להציג את הגרבים שלנו-גרבי MM.
צבע מהמם, עמידות ויפות.
והמחיר? מהמם גם הוא...

גרביון 60 דנייר כמו שציינת עולה 16 ש"ח, לפני מבצעים.
הצבעים קלאסיים-כלומר-אין יציאות חריגות, הם המקובלים בשוק. כלומר מלון זה מלון...
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #4
נראלי כבר אין מישהי פה שלא מכירה, אבל גאה להציג את הגברים שלנו-גרבי MM.
צבע מהמם, עמידות ויפות.
והמחיר? מהמם גם הוא...

גרביון 60 דנייר כמו שציינת עולה 16 ש"ח, לפני מבצעים.
זה האריזות קרטון בצבע ירוק או כתום
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
  • הוסף לסימניות
  • #6
נראלי כבר אין מישהי פה שלא מכירה, אבל גאה להציג את הגברים שלנו-גרבי MM.
צבע מהמם, עמידות ויפות.
והמחיר? מהמם גם הוא...

גרביון 60 דנייר כמו שציינת עולה 16 ש"ח, לפני מבצעים.
הצבעים קלאסיים-כלומר-אין יציאות חריגות, הם המקובלים בשוק. כלומר מלון זה מלון...


זו האריזה שלהן.
ניתן לקנות כמות במחיר סיטונאי.
MM.jpg
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
לא מכירה אשמח לנסות .בניברק איפה אפשר להשיג. עד איזה מידה מגיע?

בבני ברק יש בסניפים שלנו.
פרנזים:
ר' עקיבא 95.
ר' עקיבא 61.
חדש-ר' עקיבא 132.
השומר 10.

מבחינת מידה מגיע עד מידה 6, שהיא גדולה ממש.
עזרה במידות אפשר באישי, בכיף-למי שרוצה.
למרות שבד"כ בחנויות המוכרות מתאימות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
מי
בבני ברק יש בסניפים שלנו.
פרנזים:
ר' עקיבא 95.
ר' עקיבא 61.
חדש-ר' עקיבא 132.
השומר 10.

מבחינת מידה מגיע עד מידה 6, שהיא גדולה ממש.
עזרה במידות אפשר באישי, בכיף-למי שרוצה.
למרות שבד"כ בחנויות המוכרות מתאימות.
תודה ננסה .נשמח להמליץ במידה ונהיה מרוצים
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
שנים הלכתי עם הגרביונים של לוונטה אני קונה 60 ד נייר וכך זה נקרע פחות.
מה שקורה שהסחורה שלהם בשנה האחרונה שווה זבל!!
פעם פעמים וכל הלמעלה מתפורר . (וגם התחילו אומנם בקטנה אבל מוציאות צפים).

נסיתי חברות אחרות אבל הצבע שלהם לא מגיע ללונטה . נוטה יותר לורוד.
מי שיכולה לייעץ על משהו עם נסיון הצבע שלי הוא מלון 60 ד נייר.

אחרי הכל אנחנו משלמות מעל 20 לזוג .
וואי אני בשוק
אני גם תכננתי לפתוח אשכול בנושא וככה הקדמת אותי
לוונטה בזמן האחרון על הפנים - אני עם 40 דנייר.
ניסיתי להכינס לאתר שלהם להתלונן אבל הוא חסום לי מכל מחשב עם חסימה מינימלית כך שעדיין לא הגעתי לזה
אשמח לשמוע פרטים על גרבי MM בבני ברק ומחירים על 40 דנייר
תודה ענקית!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
בבני ברק יש בסניפים שלנו.
פרנזים:
ר' עקיבא 95.
ר' עקיבא 61.
חדש-ר' עקיבא 132.
השומר 10.

מבחינת מידה מגיע עד מידה 6, שהיא גדולה ממש.
עזרה במידות אפשר באישי, בכיף-למי שרוצה.
למרות שבד"כ בחנויות המוכרות מתאימות.
כמה זה עולה 40 דנייר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
איפה אפשר להשיג באלעד?
כבר אבדוק גם לך.
אשמח לשמוע פרטים על גרבי MM בבני ברק ומחירים על 40 דנייר
תודה ענקית!!!
כמה זה עולה 40 דנייר?
40 דנייר-מחיר לפני מבצעים:
ברך 8 ש"ח.
ירך 10 ש"ח.
גרביון 14 ש"ח.
לגבי סניפים:
בבני ברק יש בסניפים שלנו.
פרנזים:
ר' עקיבא 95.
ר' עקיבא 61.
חדש-ר' עקיבא 132.
השומר 10.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
תודה ננסה .נשמח להמליץ במידה ונהיה מרוצים
בשמחה, ב"ה הקהל מצביע ברגליו...
אנחנו ההוכחה שמחיר לא משקף איכות.

(אנחנו אוהבים את האתגר לקחת מוצר יקר ולגזור לו את המחיר, באיכות מהממת.
עשינו את זה כבר בגרביים, בכובעי פונפון, בצמידי תינוקות ועוד היד נטויה בעז"ה.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
בשמחה, ב"ה הקהל מצביע ברגליו...
אנחנו ההוכחה שמחיר לא משקף איכות.

(אנחנו אוהבים את האתגר לקחת מוצר יקר ולגזור לו את המחיר, באיכות מהממת.
עשינו את זה כבר בגרביים, בכובעי פונפון, בצמידי תינוקות ועוד היד נטויה בעז"ה.)
בואי אני יספר לך לפני כמה שנים ניסיתי לעבור לחברה שלכם אבל לא כ"כ הייתי מרוצה כי שמתי לב שכשאני הולכת איתם יחפה ישירות על הרצפה זה מתחורר.
יש לך מושג לגבי התופעה הזו? את יודעת שהיא נגמרה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
בואי אני יספר לך לפני כמה שנים ניסיתי לעבור לחברה שלכם אבל לא כ"כ הייתי מרוצה כי שמתי לב שכשאני הולכת איתם יחפה ישירות על הרצפה זה מתחורר.
יש לך מושג לגבי התופעה הזו? את יודעת שהיא נגמרה?
יתכן שזו היתה תקלה בליין ראשוני, אני לא מכירה את התופעה הזו-ואני
לא הבנאדם שצמוד לנעלים שלו בבית... :eek:
אשמח לתת לך זוג בחצי מחיר לניסיון חדש, שתראי כמה כיף עם הגרביים שלנו :D

את יכולה להגיע לאחד מהסניפים האלו ולבקש שיתקשרו אלי, ותקבלי את ההנחה:
בבני ברק יש בסניפים שלנו.
פרנזים:
ר' עקיבא 95.
ר' עקיבא 61.
חדש-ר' עקיבא 132.
השומר 10.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה